Hey iedereen!
Allereerst, fijn forum, net ontdekt maar zeer goed initiatief!
Ik post hier een berichtje omdat ik op zoek ben naar mensen die een cityconnect internetverbinding hebben en in het centrum van leuven wonen.
Op 24 januari heb ik een cityconnect plus verinding besteld, samen met zon raw copper lijn en hun siemens modem.
Het volledige gamma dus.
Nu dit he ik onmiddelijk overgeschreven en het contract heb ik getekend teruggestuurd via mail.
Sindsdien geen antwoord gekregen buiten dat men factuur voldaan was.
Dit sleept nu toch al een 2 weken aan, deze morgen gebeld.
Men moest men mailtje met het contract manueel zoeken in hun 'grote mailbox' zei men letterlijk.
En inderdaad ze hadden em ontvangen, alleen over het hoofd gezien.
Dus al bij al begint het hele proces nu pas.
Maar goed, ik hoop dat de verbinding zelf goed zal zijn.
Zijn er hier mensen van leuven met cityconnect? Hoe snel kunnen jullie downloaden?
greetz,
tom
Cityconnect plus te leuven
cityconnect plus in leuven hier (net buiten de ring), over belgacom discovery, siemens modem.
echte snelheid is net iets over de 12mbps voor downloads. bangelijk als je van kotnet komt ;]
lijn wordt gedeeld over 4 studios => veel internet voor heel weing geld.
echte snelheid is net iets over de 12mbps voor downloads. bangelijk als je van kotnet komt ;]
-
- Starter
- Twitter: behets
- Contacteer:
bedoel je 12mbps of 12 MB/s ?apostasia schreef:cityconnect plus in leuven hier (net buiten de ring), over belgacom discovery, siemens modem.
-
- Starter
- Contacteer:
toch niet zo denderend wat snelheid betreft dan.
heb met zo'n convert-tooltje gezien dat dit op 1,5MB/s neerkomt.
Momenteel heb ik nog telenet, expressnet met 15MB/s, maar hier haal ik wel snelheden van 1,6 a 1,7MB/s
Een geluk dat het onbeperkt is
Bedankt allemaal voor jullie antwoord!
Momenteel heb ik nog telenet, expressnet met 15MB/s, maar hier haal ik wel snelheden van 1,6 a 1,7MB/s
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Zou die 12 Mbit/s zo verschillend zijn van de 15 Mbit/s (niet MB/s !) die je nu hebt ?betz schreef:toch niet zo denderend wat snelheid betreft dan.
het hangt er maal allemaal van af hoe ver je van de centrale zitbetz schreef:toch niet zo denderend wat snelheid betreft dan.
zie
ik zelf zit op 850m van de centrale en haal de volle 24mbit:
Stage Download
[Time-Taken]: 8 minutes 21 seconds
[Avg-Speed]: 2369kB/s
-
- Starter
- Contacteer:
Allright!
Ik zit ook op iets meer als 800 meter van de vismarkt volgens google maps, zou dan ook deze snelheden moeten halen
Waar is de tijd dat ik nog met een 33.6K modem inbelde en paar minuten mocht wachten per pageload?
Ik zit ook op iets meer als 800 meter van de vismarkt volgens google maps, zou dan ook deze snelheden moeten halen
Waar is de tijd dat ik nog met een 33.6K modem inbelde en paar minuten mocht wachten per pageload?
-
- Starter
- Contacteer:
Manman wat een amateurs!!!
Nu men internetverbinding normaal reeds sinds 9 februari actief is, heb ik nog steeds geen connectie.
Elke dag weer bel ik naar hun helpdesk om te horen hoe het verder verloopt.
Telkens weer een antwoord zoals we wachten op antwoord van belgacom of van onze netwerkbeheerder.
Heb er inmiddels al zeker 60 euro aan opgebeld
Wat kan dit nu zijn? De modem zegt simpelweg dat er geen fysieke aansluiting is.
Ik heb een raw copper lijn genomen, dus alles ligt volledig in hun handen.
Nu men internetverbinding normaal reeds sinds 9 februari actief is, heb ik nog steeds geen connectie.
Elke dag weer bel ik naar hun helpdesk om te horen hoe het verder verloopt.
Telkens weer een antwoord zoals we wachten op antwoord van belgacom of van onze netwerkbeheerder.
Heb er inmiddels al zeker 60 euro aan opgebeld
Wat kan dit nu zijn? De modem zegt simpelweg dat er geen fysieke aansluiting is.
Ik heb een raw copper lijn genomen, dus alles ligt volledig in hun handen.
Hier hetzelfde probleem, maar dan in Gent. Ik ging op 10/02 aangesloten worden, maar het enige waar ze in geslaagd zijn is mijn netconnect stopzetten. Mijn modem krijgt nog altijd geen signaal. De helpdesk zelf is idd een ramp.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat is nooit zo geweest.MRC101 schreef:Ik dacht dat je geen raw copper of telefoonlijn meer moest betalen bij cityconnect, of is dit verander (of nooit zo geweest)?