Het zou opgelost moeten zijn
2 gratis telefoontjes gedaan en het zou nu in orde moeten zijn
Het eerste gesprek was waarschijnlijk met een blondje waar ik mee in de klinch moest gaan,
zij wou 1 taxipost levering in mindering brengen,want volgens haar moest een levering via een Kiala-punt wel betaalt worden en van 4 € korting bij bestelling via e-service had ze nog nooit gehoord,
als ik haar zei dat ik het hier zwart op wit kon aflezen,zei ze me dat ik dan maar een brief naar Belgacom moest sturen.
Ik vroeg haar dan maar een email adres waar ik mijn klacht naar toe kon zenden.
Belgacom schreef: Mijn unieke voordelen:
• Gratis levering van mijn toestel(len) in een Kiala Punt
• Eenmalige korting van € 4 op een selectie van producten
Een email opgemaakt en opgestuurd naar het gekregen emailadres met als resultaat
het antwoord schreef:Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende personen of distributielijsten:
[email protected]
Het e-mailadres van de geadresseerde is niet gevonden in het e-mailsysteem van de geadresseerde. Microsoft Exchange probeert dit bericht niet opnieuw te verzenden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en probeer dit bericht nog eens te versturen of geef de volgende diagnosetekst door aan uw systeembeheerder.
Dan maar teruggebeld om een medewerker aan de lijn te krijgen door hun gratis nummer te bellen en te doen alsof ik geen klant was en gevraagd werd op het sterretje van mijn telefoontoestel te drukken.
Deze wist me te zeggen dat het emailadres dat ik had gekregen enkel gebruikt werd om iets naar de klanten te sturen,
maar niet kon gebruikt worden om emails te ontvangen.
De rest begon hij direct aan te passen en zou me een profijt van ongeveer 20 € opleveren.
Heden namiddag zou ik via m'n e-service al een verbeterde en aangepaste factuur kunnen bekijken.
Ben benieuwd
zeurrrix