Dommel stopt met web hosting

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
LionMaster
Starter
Starter

Ik heb ondertussen al meer dan 8 jaar een hosting contract.

Tot op heden heb geen enkele klacht gehad. Snelle verbindingen, makkelijk beheer enz.

Sinds een paar weken kan ik echter mijn DB niet bereiken en ik kan dus niet de nieuwste data op de site zetten. Het registreren van een ticket heeft geen zoden aan de dijk gebracht. Enkel het laconieke "U kan ... of bij een andere provider hosting bestellen". Het lijkt er zeer sterk op het ze niets kan schelen dat ik klant ben.

Na nog wat heen en weer mailen, kom ik eindelijk te weten "Er is bij ons intern beslist dat de webconnect hostingformules niet verkocht zullen worden.". Lopende contracten worden verder gezet en dat is het. Hosting blijkt geen geld meer op te brengen.

Ondertussen, na herhaaldelijk om een update van de ticket status te hebben gevraagd, kan ik nog altijd niet aan mijn data file.
Hun support heeft precies geen tijd om een end of life product te ondersteunen.

LionMaster
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Tja, dat was al langer publiek geheim. M'n hosting had bvb nog altijd PHP4.
gerree
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

jammer
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

meon schreef:Tja, dat was al langer publiek geheim. M'n hosting had bvb nog altijd PHP4.
Das logisch, ze werken met Plesk 7.5.1 (nog steeds als ik mij niet vergis) en daar is volgens mij niet de mogelijkheid bij om PHP5 te draaien.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

OT: good ol' PHP4 heeft het op mijn phpbb3-forum toch laten afweten: ik bleef segmentatiefouten krijgen. Omgezet naar php5 en geen problemen meer.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”