Ik wil overschakelen naar een andere Internetprovider.
Het Scarlet 20+ abonnement met telefonie lijkt me zeer intressant.
Heeft er iemand ervaringen of problemen om dit wel of niet te doen?
Is dit te vertrouwen?
Of kent er iemand een gelijkaardig type abonnement van een ander provider?
Daar ik bij Dommel veel problemen heb met dat Homeconnect abonnement en die VOIP modem waarvan de telefoon al 2 maanden niet meer werkt weet ik nog niet waar ik heen moet.
Dank voor uw medewerking
scarlet 20+ abonnemetn met telefonie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
je gaat nu pas op zoek naar een ander ADSL abbo terwijl je je opzeg al hebt gegeven ? (en al afgesloten bent blijkbaar)
The eternal and true pessimist
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik heb zo een One abbo (want daar heeft u het over?? ) ADSL en Telefonie samen in een pack.
Hou er alvast rekening mee,dat u messchien maar een 6 MBPS lijn krijgt (heb ik ook)
Tracht de afstand van uw huis naar de Belgacom telefooncentrale te weten (zo kunt u messchien u toekomstige snelheid beter inschatten)
U krijgt,voor internet geen FUP,maar een 100 gb download volume,per maand
Bij de telefonie,heb ik onbeperkt bellen naar vaste nrs is Belgie,alle uren van de dag,zeer intressant,als u met uw vaste tel. belt.
Hou er alvast rekening mee,dat u messchien maar een 6 MBPS lijn krijgt (heb ik ook)
Tracht de afstand van uw huis naar de Belgacom telefooncentrale te weten (zo kunt u messchien u toekomstige snelheid beter inschatten)
U krijgt,voor internet geen FUP,maar een 100 gb download volume,per maand
Bij de telefonie,heb ik onbeperkt bellen naar vaste nrs is Belgie,alle uren van de dag,zeer intressant,als u met uw vaste tel. belt.
Wel a3ke het zit zo ineen.
Ik heb een homeconnect abonnement bij Dommel lopen.
Dit is een abonnement met telefonie en internet op de modem (VOIP)
Al 2 maanden kan ik niet meer bellen of gebeld worden.
Vandaar dat ik hen aangetekend heb opgezegd begin december 2008.
Sinds vrijdag weet ik pas dat het contract wordt stopgezet op 5 februari 2009.
Dit na lang aandringen en bellen via GSM want de telefoon deed het niet.
Nu willen ze nog een early cancellation fee bedrag voor stopzetting van het contract en het terugkrijgen van mijn telefoonnummer.
Dit is gewoonweg smerig van hen.
Aan Fluppie ben jij tevreden over je Scarlet?
Ik kan ook niet hoger gaan dat 6 MPBS of zelfs iets lager omdat ik te ver van de centrale woon en er hier geen glasvezelkabel ligt.
Bedankt in ieder geval voor je medewerking.
Ik heb een homeconnect abonnement bij Dommel lopen.
Dit is een abonnement met telefonie en internet op de modem (VOIP)
Al 2 maanden kan ik niet meer bellen of gebeld worden.
Vandaar dat ik hen aangetekend heb opgezegd begin december 2008.
Sinds vrijdag weet ik pas dat het contract wordt stopgezet op 5 februari 2009.
Dit na lang aandringen en bellen via GSM want de telefoon deed het niet.
Nu willen ze nog een early cancellation fee bedrag voor stopzetting van het contract en het terugkrijgen van mijn telefoonnummer.
Dit is gewoonweg smerig van hen.
Aan Fluppie ben jij tevreden over je Scarlet?
Ik kan ook niet hoger gaan dat 6 MPBS of zelfs iets lager omdat ik te ver van de centrale woon en er hier geen glasvezelkabel ligt.
Bedankt in ieder geval voor je medewerking.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Geen VDSL(2) mogenlijk dan voor je leoke ?
Misschien geen hoge datalimiet maar heb je dat nodig eventueel ?
En mjah , meestal gaat men eerst op zoek naar een vervanger voor je gaat opzeggen bij je huidige leverancier eh
En een jaar zit je altijd vast bij een isp eh , soms zelfs wel 24 maanden .....
Misschien geen hoge datalimiet maar heb je dat nodig eventueel ?
En mjah , meestal gaat men eerst op zoek naar een vervanger voor je gaat opzeggen bij je huidige leverancier eh
En een jaar zit je altijd vast bij een isp eh , soms zelfs wel 24 maanden .....
The eternal and true pessimist
Ik heb de kans niet gekregen om een andere provider te zoeken omdat Dommel mij heeft gegijzeld.
Ik had mij er wel op voorbereid maar kon geen andere provider nemen alvorens Dommel eruit ligt.
De opzeg is aangetekend met bewijs gedaan begin december 2008 en ze hebben niets laten weten hieromtrent.
Na lang en dikwijls over en weer bellen en mailen hebben ze toch eindelijk vrijdag gemaild dat ik op 5 februari vrij ben.
Alleen het telefoonnummer zullen ze wellicht niet vrijgeven.
Daarvoor moet ik betalen wat niet vermeld staat in hun contract.
Ik kan al meer dan 2 maanden niet meer bellen of gebeld worden.
Is dit niet genoeg om het contract op te zeggen?
Ik denk dat ik alles gedaan heb wat moest en heb er zelf geen fout aan.
Waarmee is Dommel bezig?
Ze werken de klanten zelf buiten.
Ik had mij er wel op voorbereid maar kon geen andere provider nemen alvorens Dommel eruit ligt.
De opzeg is aangetekend met bewijs gedaan begin december 2008 en ze hebben niets laten weten hieromtrent.
Na lang en dikwijls over en weer bellen en mailen hebben ze toch eindelijk vrijdag gemaild dat ik op 5 februari vrij ben.
Alleen het telefoonnummer zullen ze wellicht niet vrijgeven.
Daarvoor moet ik betalen wat niet vermeld staat in hun contract.
Ik kan al meer dan 2 maanden niet meer bellen of gebeld worden.
Is dit niet genoeg om het contract op te zeggen?
Ik denk dat ik alles gedaan heb wat moest en heb er zelf geen fout aan.
Waarmee is Dommel bezig?
Ze werken de klanten zelf buiten.
als je naar een nieuwe provider gaat, kan je je telefoonnummer meekrijgen, door middel van porteringsdocument te tekenen op te sturen naar je nieuwe provider, zij zullen voor jouw een porteringsrequest sturen naar je huidige provider... en zo kan je je nummer wel behouden!
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
1) http://www.tele2.be/nl/allin/leoke schreef: Of kent er iemand een gelijkaardig type abonnement van een ander provider?
+ Geen problemen
+ Interessante promo, gratis bellen na 17h
+ FUP
+ Geen aansluit-, activerings-, of modemkosten
+ (geen dochteronderneming van Belgacom)
- 4Mb
2) http://offer.mobistar.be/nl/aanbod/inte ... b-overview
-
- Starter
Dag allemaal,
Heb me geregistreerd voor scarlet one20 maar er is slechts 6 mbps mogelijk heb nu belgacom budget en 3 mbps??
Maar dat is eigenlijk niet mijn vraag, mijn abo van 12 maand bij belgacom was ten einde 03.01.2009.
Opzegtermijn dus 1 maand, volgens ik zie op de site van scarlet moet ik zelf opzeggen voor adsl en telefonie?
Maar hoe zit dat dan met de lijn, als die afgesloten is na mijn opzeg hoe kunnen ze me dan nog verbinden ?
Volgens scarlet duurt het 8 weken voor aansluiting gedaan wordt, zou ik het dan riskeren van op te zeggen op datum van 03 maart?
Het is nogal ingewikkeld voor een mens van mijn leeftijd.
Kan iemand me over de beschreven punten een duidelijk antwoord geven a.u.b.
Dank u.
Heb me geregistreerd voor scarlet one20 maar er is slechts 6 mbps mogelijk heb nu belgacom budget en 3 mbps??
Maar dat is eigenlijk niet mijn vraag, mijn abo van 12 maand bij belgacom was ten einde 03.01.2009.
Opzegtermijn dus 1 maand, volgens ik zie op de site van scarlet moet ik zelf opzeggen voor adsl en telefonie?
Maar hoe zit dat dan met de lijn, als die afgesloten is na mijn opzeg hoe kunnen ze me dan nog verbinden ?
Volgens scarlet duurt het 8 weken voor aansluiting gedaan wordt, zou ik het dan riskeren van op te zeggen op datum van 03 maart?
Het is nogal ingewikkeld voor een mens van mijn leeftijd.
Kan iemand me over de beschreven punten een duidelijk antwoord geven a.u.b.
Dank u.