Ik ben op zoek naar een alternatief voor Incredimail.
Mijn moeder (digibeet eerste klas) zou graag wat mooie briefpapiertjes en smiley's hebben in haar Outlook. op haar oude PC stond Outlook 2003 met incredimail plug-in. Deze voldeed ruimschoots maar is niet meer in gang te krijgen icm Outlook 2007 (op haar nieuwe PC).
Volledige incredimail is geen optie omdat ze de agenda in Outlook veel gebruikt (is gekoppeld met de mijne, handig om opvang voor mijn dochter makkelijker te regelen)
Dus als iemand goede ideeën heeft...
Incredimail alternatief
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Een goed en gratis mailprogramma is Thunderbird.
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/thunderbird/
Ik raad je aan om je digibete moeder zo snel mogelijk af te leren om briefpapier en al of niet bewegende smileys in email te gebruiken. Als ze speciaal briefpapier wil gebruiken, dan gebeurt dat nog altijd best via de klassieke slakkenpost.
Voor het koppelen van verschillende agenda's raad ik je Google Calendar aan.
Ik heb in mijn Thunderbird een provider geïnstalleerd voor Google Calendar, zodat ik heel gemakkelijk een overzicht heb op mijn agenda én op die van mijn vrouw.
https://addons.mozilla.org/nl/thunderbird/addon/4631
Als u uw moeder op Thunderbird krijgt, dan gaan u en uw moeder enorm veel stijgen in mijn achting.
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/thunderbird/
Ik raad je aan om je digibete moeder zo snel mogelijk af te leren om briefpapier en al of niet bewegende smileys in email te gebruiken. Als ze speciaal briefpapier wil gebruiken, dan gebeurt dat nog altijd best via de klassieke slakkenpost.
Voor het koppelen van verschillende agenda's raad ik je Google Calendar aan.
Ik heb in mijn Thunderbird een provider geïnstalleerd voor Google Calendar, zodat ik heel gemakkelijk een overzicht heb op mijn agenda én op die van mijn vrouw.
https://addons.mozilla.org/nl/thunderbird/addon/4631
Als u uw moeder op Thunderbird krijgt, dan gaan u en uw moeder enorm veel stijgen in mijn achting.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Zij vindt die briefpapiertjes en zo leuk, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet mag.
Thunderbird heeft ook niet de dingen die ze wil.
Eigenlijk wil ze dat haar mails eruit zien zoals haar scrapbook en bloemenschikken en weet ik veel wat.
Aangezien ik mijn moeder graag een plezier doe, zou ik dit graag voor haar in orde krijgen.
ps: Ik hoef niet te stijgen in uw achting want het kan mij absoluut niet schelen wat iemand anders van mij denk
Eigenlijk wil ze dat haar mails eruit zien zoals haar scrapbook en bloemenschikken en weet ik veel wat.
Aangezien ik mijn moeder graag een plezier doe, zou ik dit graag voor haar in orde krijgen.
ps: Ik hoef niet te stijgen in uw achting want het kan mij absoluut niet schelen wat iemand anders van mij denk
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik ben er vrij zeker van dat localhost dat humoristisch bedoelde - zo vatte ik het toch alleszins op.TL@ schreef:ps: Ik hoef niet te stijgen in uw achting want het kan mij absoluut niet schelen wat iemand anders van mij denk
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Is een typische moeders ziekte die Incredimail... been there, done that.TL@ schreef:Aangezien ik mijn moeder graag een plezier doe, zou ik dit graag voor haar in orde krijgen.
Enfin, ik heb haar alvast een plezier gedaan met te weigeren nog langer die rotzooi op haar PC te installeren, al deed ze het uiteindelijk zelf (tot ik nog weigerde "support" te leveren).
Tja, die rotzooi wil ik er ook niet op, daarom dat ik op zoek ben naar een alternatief.r2504 schreef:Is een typische moeders ziekte die Incredimail... been there, done that.TL@ schreef:Aangezien ik mijn moeder graag een plezier doe, zou ik dit graag voor haar in orde krijgen.
Enfin, ik heb haar alvast een plezier gedaan met te weigeren nog langer die rotzooi op haar PC te installeren, al deed ze het uiteindelijk zelf (tot ik nog weigerde "support" te leveren).
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Kweet niet of het gratis is, maar het eerste google resultaat bracht me dit op: http://www.wikmail.com/
Kheb het zelf nooit getest.
Kheb het zelf nooit getest.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Die wikimail lijkt me wel iets voor haar. Niet gratis, maar niet duur.
Het jammere is eigenlijk dat ze al geïnvesteerd heeft in die Officie (ja ja een legale office, zeldzaam maar ze bestaan )
Tja, HTML mail met prentjes wordt inderdaad niet echt goed doorgegeven door de meeste mailclients, niks aan te doen.
Ik zal vanavond eens op ze inpraten en zeggen dat de vooruitgang zonder briefpapier is
Toch bedankt voor jullie hulp.
Het jammere is eigenlijk dat ze al geïnvesteerd heeft in die Officie (ja ja een legale office, zeldzaam maar ze bestaan )
Tja, HTML mail met prentjes wordt inderdaad niet echt goed doorgegeven door de meeste mailclients, niks aan te doen.
Ik zal vanavond eens op ze inpraten en zeggen dat de vooruitgang zonder briefpapier is
Toch bedankt voor jullie hulp.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Hoewel mijn eigen moeder perfect weet hoe ze op mijn zenuwen kan werken, zie ik ze ook graag. (ze moest het eens weten dat ik dat hier schrijf...)TL@ schreef:Zij vindt die briefpapiertjes en zo leuk, wie ben ik dan om te zeggen dat het niet mag.
Mijn moeder was juist hetzelfde als uw moeder, maar ik heb haar ondertussen met héél veel geduld het licht doen zien. Ze is er mij dankbaar om want ze kan nu véél efficiënter mailen. Ze moet mij niet meer lastigvallen met de vraag waarom de helft van haar mails nooit aankomen bij haar correspondenten.
Mijn schoonmoeder heeft nog geen pc maar dat zal niet lang meer duren. Zij is lerares bloemschikken, en ik ben van plan om haar van in het begin duidelijk te maken dat email en bloemschikken niets met elkaar te maken hebben.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
localhost schreef:...
Mijn schoonmoeder heeft nog geen pc maar dat zal niet lang meer duren. Zij is lerares bloemschikken, en ik ben van plan om haar van in het begin duidelijk te maken dat email en bloemschikken niets met elkaar te maken hebben.
Je hebt wel gelijk. Maar ja, de ene moeder is al wat koppiger dan de andere hé.
Ik denk dat ik ze tegelijk die wikmail ga laten gebruiken en gewone Outlook (het ene met franjes en het andere zonder, dan zal het wel niet heel lang meer duren of ze gebruikt 1 van de twee niet meer, hopelijk dan wikmail niet meer )
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
OSalt had je misschien ook verder kunnen helpen.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]