De grote Dommel Rotop-actie
Iedereen kent de Dommel problemen ondertussen en hun laatste mail aan mij beviel mij niet. Maar wie heeft het lef en interesse om een mail, een aangetekende brief te sturen met zijn opzeg en zijn domiciliëring op te zeggen een maand later ? Op 01/02/2009 ga ik een laatste mail sturen met daarin dat ik ze nog tijd geef tot 01/03/2009 voor mijn problemen op te lossen. Zoniet vertrekt er dan op 01/03/2009 een aangetekende brief dat ik ze nog eens tijd geef tot 01/04/2009. Als op 01/04/2009 mijn problemen niet zijn opgelost zeg ik die dag mijn domiciliëring op en zoek ik een andere provider (keuze genoeg). Ik had graag geweten, enkel met een 'ja' antwoord, hoeveel kandidaten er zouden zijn die samen met mij zoiets willen ondernemen en ook het lef hebben om het effectief uit te voeren. Mensen voor een 'neen' of andere zever mogen zich onthouden. Als iedereen apart opzegt voelen ze het misschien niet. Maar stel dat we het met 10 of zelfs 100 zouden doen in één keer zullen ze het wel voelen. Mensen die mee willen doen maar niet weten hoe eraan te beginnen wil ik gerust mijn mail en brief overmaken.
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik zou direct meedoen, driewerf helaas... ik ben al 2 maanden weg... Suc6 ik hoop dat je toch "iets" gedaan krijgt.
Ik denk dat ze de individuele opzeggers toch ook al voelen hoor, en niet vergeten dat de mond tot mondreklame ook al wel zal teruggevallen zijn.
Ik denk dat ze de individuele opzeggers toch ook al voelen hoor, en niet vergeten dat de mond tot mondreklame ook al wel zal teruggevallen zijn.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Hetgeen paradoxaal misschien wel goed is voor diegene die blijven.on4bam schreef: Ik denk dat ze de individuele opzeggers toch ook al voelen hoor, en niet vergeten dat de mond tot mondreklame ook al wel zal teruggevallen zijn.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Tjah, spijtig om te horen van je ervaring. Ik ben nog steeds tevreden (buiten dat de snelheidsupgrade er nog niet is, maarja, spijtig dat Belgacom zo moeilijk doet terwijl BIPT de andere kant uit kijkt).
Ik zou mijn Homeconnect niet direct willen ruilen voor iets anders, hetgeen wat je krijgt voor de prijs is veel te goed.
Ik zou mijn Homeconnect niet direct willen ruilen voor iets anders, hetgeen wat je krijgt voor de prijs is veel te goed.
:3
Als er genoeg blijven wel,maar ik vrees er voor,Maglor schreef:Hetgeen paradoxaal misschien wel goed is voor diegene die blijven.on4bam schreef: Ik denk dat ze de individuele opzeggers toch ook al voelen hoor, en niet vergeten dat de mond tot mondreklame ook al wel zal teruggevallen zijn.
want ik zie veel mensen die hulp vragen ,
bij hun poging ,Dommel te verlaten.
Lukken ze,dan zie ik vele roze brillen sneuvelen en is de rest een kwestie van tijd
en een bééééétje geduld,en dat hebben dommelaars.
ps,:'k kan ze ook niet meer buitengooien = al gebeurt,maar als ik kan helpen op een ander manier,
laat het dan maar weten
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Heb je hier een bron voor? Of is dit zuiver speculatie.FredWP schreef:Tjah, spijtig om te horen van je ervaring. Ik ben nog steeds tevreden (buiten dat de snelheidsupgrade er nog niet is, maarja, spijtig dat Belgacom zo moeilijk doet terwijl BIPT de andere kant uit kijkt).
Want zoals ik het zie is het gewoon Dommel die BGC niet wil betalen voor de overschakelingen.
Tenzij je bedoelt dat deze overschakelkosten de oorzaak is wrm BGC moeilijk doet volgens jou maar deze zijn -naar mijn mening-perfect normaal.
Enja ik ben ook HC klant & ik ben het beu om nog op 4mbit te zitten sukkelen.
Ik heb ondertussen al 2 familieleden en mijn schoonfamilie hun contract laten opzeggen door een aangetekende brief.
Na een half jaar te betalen hebben een heleboel voorwaarden uit hun contract niet kunnen nakomen. (telefoon ging na 6 maanden nog niet)
Ik heb de domiciel opgezegd en heb nog 2 maand kunnen voort surfen op kosten van Dommel, dit gewoon omdat ik zeker wist dat ik mijn geld niet ging terug zien van mijn modem en de kosten om de telefoon te laten werken (waar ze niet in geslaagd zijn). Na die 2 maand heb ik een aangetekende brief gestuurd met een hele hoop resem mails en voorwaarden uit hun contract die ze niet konden nakomen.
Half jaar nadien kreeg ik een factuur voor contractbreuk ... ombudsman en testaankoop op de hoogte gesteld en alle bewijzen bijgehouden maar heb geen cent meer betaald en nu een jaar later hebben we er niks meer van gehoord.
Voor hen is het onmogelijk om alle problemen de baas te kunnen, laat staan facturen en betalingen.
Ik geef Dommel nog 1-2 jaar, dan zijn ze failliet of worden ze opgekocht door BGC.
Na een half jaar te betalen hebben een heleboel voorwaarden uit hun contract niet kunnen nakomen. (telefoon ging na 6 maanden nog niet)
Ik heb de domiciel opgezegd en heb nog 2 maand kunnen voort surfen op kosten van Dommel, dit gewoon omdat ik zeker wist dat ik mijn geld niet ging terug zien van mijn modem en de kosten om de telefoon te laten werken (waar ze niet in geslaagd zijn). Na die 2 maand heb ik een aangetekende brief gestuurd met een hele hoop resem mails en voorwaarden uit hun contract die ze niet konden nakomen.
Half jaar nadien kreeg ik een factuur voor contractbreuk ... ombudsman en testaankoop op de hoogte gesteld en alle bewijzen bijgehouden maar heb geen cent meer betaald en nu een jaar later hebben we er niks meer van gehoord.
Voor hen is het onmogelijk om alle problemen de baas te kunnen, laat staan facturen en betalingen.
Ik geef Dommel nog 1-2 jaar, dan zijn ze failliet of worden ze opgekocht door BGC.
Doe iets nuttig en vul het topic aan http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=22374
Ze krijgen terug,wat ze gegeven hebben nml.,: een (vul in naargelang .......)
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Idd. Ik vind het eigenlijk geen slechte zaak dat rotte appels zoals ceurrrix (met zijn eeuwig gezaag) e.d. eruit vallen. Het teveel aan klanten verdwijnt op die manier van zelf. Wat de service en kwaliteit voor de bestaande klanten alleen maar ten goede kan komen.Maglor schreef:Hetgeen paradoxaal misschien wel goed is voor diegene die blijven.
Idd. 100% mee eens. Technisch en Commercieel vind ik dit nog altijd een heel sterk product. Alles werkt bij me (dus internet + telefonie + nieuwsgroepen). Deze week heb ik mijn vader naar HomeConnect overgeschakeld. Binnen een paar dagen weet ik meer of Dommelaars elkaar nu al kunnen opbellen. Ik zal die info hier dan eens posten.FredWP schreef:Ik zou mijn Homeconnect niet direct willen ruilen voor iets anders, hetgeen wat je krijgt voor de prijs is veel te goed.
Die 4 mbps is idd jammer. Maar Dommel kan daar vrees ik niets aan doen. Wat ze wel zouden kunnen aanbieden is een een boostpack. Zodat de HomeConnecters die aan 12 Mbps willen surfen, hiervoor eenmalig een activatiekost van 99 euro (aan Belgacom, via Dommel) betalen. Dat had een oplossing kunnen zijn... (helaas, die boostpack bestaat bij HomeConnect niet en kunnen ze nog maar moeilijk aanbieden, vrees ik). Want wat doe je dan met de Homeconnecters die gratis naar 12 Mbps zijn omgeschakeld ? Krijgen degene die voor de boostpack betaalden dan hun geld terug. Dat zou ook maar voor onvrede zorgen...logion schreef:Heb je hier een bron voor? Of is dit zuiver speculatie.
Want zoals ik het zie is het gewoon Dommel die BGC niet wil betalen voor de overschakelingen. Tenzij je bedoelt dat deze overschakelkosten de oorzaak is wrm BGC moeilijk doet volgens jou maar deze zijn -naar mijn mening-perfect normaal. Enja ik ben ook HC klant & ik ben het beu om nog op 4mbit te zitten sukkelen.
- Als je unlimlited wilt surfen, neem je homeconnect
- Als je snel (en beperkt tot 100 / 200 Gb) wilt surfen, neem je netconnect + boostpack.
Dat zijn momenteel de opties.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
En zo zou het ook op hun website moeten staan. Zoals het er nu staat is het boerenbedrog...Gent32m schreef:- Als je unlimlited wilt surfen, neem je homeconnect
- Als je snel (en beperkt tot 100 / 200 Gb) wilt surfen, neem je netconnect + boostpack.
Ik zou met plezier een homeconnect abo op m'n een telefoonlijn
en netconnect + boostpack op m'n ander lijn zetten,
met de abo's een paar keer onderling door Dommel te laten verhuizen,
heb ik na enkele keren misschien op alle twee mijn telefoonlijnen,:
een "Home-netconnect Unlimited + boostpack " abonnement"
Maar mijn lijntjes hangen voor een jaar vast aan een ander
en netconnect + boostpack op m'n ander lijn zetten,
met de abo's een paar keer onderling door Dommel te laten verhuizen,
heb ik na enkele keren misschien op alle twee mijn telefoonlijnen,:
een "Home-netconnect Unlimited + boostpack " abonnement"
Maar mijn lijntjes hangen voor een jaar vast aan een ander
-
- Pro Member
- Bedankt: 5 keer
Over het feit dat BGC de lijnen voor dommel niet overzet op 12mbit OF dat dommel het geld niet wil geven aan BGC. Misschien zullen we dat nooit echt met zekerheid weten, alleen komt het erop neer dat wij als klant (met name ook mezelf) er de dupe van zijn en we aan ons lot overgelaten worden. Als ze mij een rede zouden geven waarom wel of niet. Dan was ik al tevreden. Zelfs met een leugen zouden ze nog beter afzijn.
Nu worden we steeds niet op de hoogte gehouden en blijft alles gewoon aanslepen, het is volgens mij alleen nog een kwestie van tijd dat de meeste homeconnecters ermee stoppen, dit zal ook afhangen voor een groot stuk wat andere providers gaan doen...
Als ze bij Dommel nog een greintje respect hebben voor hun clienteel dan mogen ze dringend met een pasklare uitleg gaan komen met wat en hoe.
OF
ZE moeten dringend hun productinfo veranderen naar de juiste waarden en in principe een schadevergoeding geven aan alle klanten die niet gekregen hebben waar ze voor betalen.
VB. Stel dat je een zaak bent (restaurant) en alle dommelklanten van homeconnect kunnen jouw restaurant NIET bereiken op jouw tel-nummer, kan een verlies zijn van vele €tjes. En zo zijn er nog wel dingen die niet kunnen...
In 1 woord = Een schande (Een nog grotere Schande = het oa. BIPT die dit allemaal maar laten gebeuren alsof er niets aan de hand is)
Nu worden we steeds niet op de hoogte gehouden en blijft alles gewoon aanslepen, het is volgens mij alleen nog een kwestie van tijd dat de meeste homeconnecters ermee stoppen, dit zal ook afhangen voor een groot stuk wat andere providers gaan doen...
Als ze bij Dommel nog een greintje respect hebben voor hun clienteel dan mogen ze dringend met een pasklare uitleg gaan komen met wat en hoe.
OF
ZE moeten dringend hun productinfo veranderen naar de juiste waarden en in principe een schadevergoeding geven aan alle klanten die niet gekregen hebben waar ze voor betalen.
VB. Stel dat je een zaak bent (restaurant) en alle dommelklanten van homeconnect kunnen jouw restaurant NIET bereiken op jouw tel-nummer, kan een verlies zijn van vele €tjes. En zo zijn er nog wel dingen die niet kunnen...
In 1 woord = Een schande (Een nog grotere Schande = het oa. BIPT die dit allemaal maar laten gebeuren alsof er niets aan de hand is)
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Klopt. Het is een onduidelijke "grijze" zone. Als Belgacom een nieuwe telefoonlijn voor je Homeconnect abbo aanlegt, zal dit een ADSL2+ lijn zijn. En kun je met je HomeConnect aan 12 Mbps surfen. Dan heb je geluk !FullHD schreef:En zo zou het ook op hun website moeten staan. Zoals het er nu staat is het boerenbedrog...Gent32m schreef:- Als je unlimlited wilt surfen, neem je homeconnect
De meeste HomeConnecters echter beschikken reeds over een bestaande telefoonlijn (en werden door Belgacom dan ook op een 4,6 Mbps profiel aangesloten). Voor ADSL2+ moet je aan Belgacom bijbetalen (dmv de boostpack). Dan schieten ze onmiddellijk een ADSL2+ kabel door je straat en passen de centrale aan.
Wie wacht er hier nu eigenlijk op wie ? Wacht Dommel op Belgacom tot ze dit voor iedereen (gratis) aanpassen. Ze doen het al bij nieuwe klanten (waar ze een nieuwe lijn moeten leggen). Maar niet voor de bestaande.
Of loopt Belgacom achter (volgens een vriend van me, die bij Belgacom werkt wel). Het BIPT heeft verleden jaar unaniem beslist, dat Belgacom zijn ADSL2+ voor de concurrentie moest openstellen. Maar Belgacom is hier zelf nog niet klaar mee. Kan gerust nog tot eind dit jaar duren...
Tja, in wat voor apenland leven wij hier eigenlijk ? Onze buurlanden lachen ons gewoon uit. Die surfen al zo lang aan ADSL2+ (en nog beter).
Misschien houdt Belgacom die 12 Mbps rush wel ergens zelf achter de hand. Omdat ze schrik hebben dat zware downloaders (zoals die bij Dommel zitten) dan teveel hun netwerk (en Belgacom TV) gaan belasten. Misschien willen ze eerst VDSL verder uitrollen. Zodat als iedereen met Belgacom TV op VDSL zit, ze dan hun ADSL2+ voor het internet (in wholesale - dus voor heel vlaanderen -) kunnen vrijgeven...
Ik weet het niet. Dit is speculatie langs mijn kant. Wat ik wel weet, is dat het hier in Vlaanderen (in vergelijking met onze buurlanden) alles heel traaag vooruit gaat. Hoe dat komt (weet ik niet).
Dommel hoeft die 12 Mbps (bij HomeConnect) niet van de website halen (van mij).
Wel zouden ze er een (*) moeten bijzitten. Zodat de gebruikers beter geinformeerd zijn over de opleverbaarheid van deze dienst. Dat zou alvast heel wat onvrede wegnemen (die er nu bij sommige - en terecht - heerst).
My 5 cents.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Indertijd bij Tele2 All-In stond er duidelijk vermeld dat die formule niet geschikt was voor beroepsgebruik, hoe zit dat met HomeConnect want dat is dacht ik een particulier abonnement?GunSmoke007 schreef:VB. Stel dat je een zaak bent (restaurant) en alle dommelklanten van homeconnect kunnen jouw restaurant NIET bereiken op jouw tel-nummer, kan een verlies zijn van vele €tjes. En zo zijn er nog wel dingen die niet kunnen..
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als je een particulier abonnement neemt voor een zaak waar je al je geld in steekt... dan vind ik niet dat je moet klagen als uw internet een paar dagen niet werkt. Ge hebt er zelf voor gekozen.
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik moet dan waarschijnlijk ook nog een van die weinige dommelaars zijn die ook geen noemswaardige problemen heeft heb dan wel netconnect + boostpack en moet zeggen dat voelt toch ook aan als unlimited al respecteer ik de (nacht)uren van download tot ik de 100% heb bereikt zal nog iets zijn dat ik heb overgehouden van mn telenet avontuur .
Maar natuurlijk mocht ik vette problemen ondervinden en willen opzeggen deed ik direkt mee.
Maar natuurlijk mocht ik vette problemen ondervinden en willen opzeggen deed ik direkt mee.
ik ben ook een vrij tevreden klant, reden waarom ik wegga is omdat ik sneller wil surfen.
De boel op belgacom steken is ook onzin kwestie van snelheidsverhogingen.Dommel moet met geld op tafel komen.Voor niets gaat de zon op
Dommel is ONZE isp, niet belgacom , dus moet dommel maar zorgen dat ze hun beloofde adsl2+ kunnen leveren aan alle homeconnecters etc..
De boel op belgacom steken is ook onzin kwestie van snelheidsverhogingen.Dommel moet met geld op tafel komen.Voor niets gaat de zon op
Dommel is ONZE isp, niet belgacom , dus moet dommel maar zorgen dat ze hun beloofde adsl2+ kunnen leveren aan alle homeconnecters etc..
Er zijn veel mensen die geen problemen hebben met Dommel.yama schreef:Ik moet dan waarschijnlijk ook nog een van die weinige dommelaars zijn die ook geen noemswaardige problemen heeft
Het spijtige is dat de meeste van deze mensen dat ook nooit vermelden in een forum.
Merk op dat ik de problemen die anderen hebben niet onderken. Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die problemen hebben en dat Dommel erg moeilijk doet.
Ikzelf ben een heel tevreden klant van Dommel.
Nooit grote problemen gehad. Eén keer een probleem gehad dat aan de kant van Dommel voor een paar minuten mijn gebruikersnaam en paswoord niet herkend werden, maar dat was direct opgelost blijkbaar.
Compleet Off-Topic:
Met Belgacom heb ik wel al enorme problemen gehad.
Deze week nog. Ineens valt mijn internetverbinding uit. Ik reset de modem... niets. Ik kijk of de telefoonlijn nog werkt door naar mijn gsm te bellen... "Onlangs heet u gekozen voor het ITalk abonnement, bla bla bla", dat is wat ik te horen kreeg. Bellen naar Belgacom dus, via gsm. Daar stelden ze een probleem vast in de hoofdcentrale. Volgende dag een technieker (toch wel een goed puntje!) en die heeft het probleem opgelost (en snel, dat wel!). Blijkbaar heeft iemand mij in de hoofdcentrale op andere apparatuur aangesloten zonder dat ik dat gevraagd heb.
Dommel zou voet bij stuk kunnen houden en inderdaad iedereen de hogere snelheden aanbieden tegen een meerprijs.hey69 schreef:ik ben ook een vrij tevreden klant, reden waarom ik wegga is omdat ik sneller wil surfen.
Echter is dit een zeer scherp mes dat aan alle kanten snijdt, je abonnement zal duurder worden.
Ikzelf zou ook graag 20Mbit/s of meer hebben, maar ik kan nu niet meteen een toepassing vinden die daar echt baat bij heeft.
Mijn DVD"s en Blu-Rays zullen een stuk sneller binnenzijn, maar ik ben toch maar beperkt in volume, dus heeft het voor mij weinig nut.
Waarom wil jij die snelheden hebben? Gebruik jij bepaalde toepassingen die daar baat bij hebben, zoals online tv of zo?
Dit is een oprechte vraag, want ik zou graag die toepassingen leren kennen zodat ik bijvoorbeeld in redelijke resolutie naar zenders kan kijken die niet op mijn tv te ontvangen zijn.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Al eens over het omgekeerde nagedacht? Of is dat ook normaal?hey69 schreef:ik ben ook een vrij tevreden klant, reden waarom ik wegga is omdat ik sneller wil surfen.
Bij Scromble ADSL las ik het volgende: (bericht van 11 januari 2009)
Hogere snelheden op alle abonnementen. Vanaf Januari 2009 zullen alle nieuwe abonnementen opgeleverd worden aan een 12Mbps profiel (ADSL2). Voorheen was dit 6Mbps. Dit betekend dat u nu 2x zo snel kan surfen en downloaden via Scromble ADSL. De prijzen blijven ongewijzigd.
ADSL2 heeft een dekking van 85%. Indien u niet op ADSL2 aangesloten kan worden, zal uw lijn opgeleverd worden aan 6Mbps.
Vandaag (29 januari 2009) verscheen het volgende:
Gratis upgrade van uw Scromble ADSL lijn.
Zoals u misschien al hebt gelezen, worden al onze nieuwe ADSL lijnen opgeleverd aan 12Mbps.
Uiteraard laten we U als bestaande klant niet in de koude staan.
Vanaf 5 februari kan u als bestaande klant uw lijn gratis laten upgraden naar een 12Mbps lijn.
Dit betekend dat u dan nog sneller zal kunnen surfen via uw Scromble ADSL verbinding.
Dus nu zou ik zeggen: waar wacht Dommel op om dit ook te gaan toepassen? Zeker voor de Homeconnecters...
Hogere snelheden op alle abonnementen. Vanaf Januari 2009 zullen alle nieuwe abonnementen opgeleverd worden aan een 12Mbps profiel (ADSL2). Voorheen was dit 6Mbps. Dit betekend dat u nu 2x zo snel kan surfen en downloaden via Scromble ADSL. De prijzen blijven ongewijzigd.
ADSL2 heeft een dekking van 85%. Indien u niet op ADSL2 aangesloten kan worden, zal uw lijn opgeleverd worden aan 6Mbps.
Vandaag (29 januari 2009) verscheen het volgende:
Gratis upgrade van uw Scromble ADSL lijn.
Zoals u misschien al hebt gelezen, worden al onze nieuwe ADSL lijnen opgeleverd aan 12Mbps.
Uiteraard laten we U als bestaande klant niet in de koude staan.
Vanaf 5 februari kan u als bestaande klant uw lijn gratis laten upgraden naar een 12Mbps lijn.
Dit betekend dat u dan nog sneller zal kunnen surfen via uw Scromble ADSL verbinding.
Dus nu zou ik zeggen: waar wacht Dommel op om dit ook te gaan toepassen? Zeker voor de Homeconnecters...
verklaar u nader aub, kben moe en kan niet volgenTHDBASED schreef:Al eens over het omgekeerde nagedacht? Of is dat ook normaal?hey69 schreef:ik ben ook een vrij tevreden klant, reden waarom ik wegga is omdat ik sneller wil surfen.
hoe sneller hoe beter voor mij.mjah, gewoon geen speciale reden.maar eigelijk kijk ik meer en meer naar HD materiaal(stream ze van pc naar ps3 zo dan hdmi TV)tbscope schreef:Dommel zou voet bij stuk kunnen houden en inderdaad iedereen de hogere snelheden aanbieden tegen een meerprijs.hey69 schreef:ik ben ook een vrij tevreden klant, reden waarom ik wegga is omdat ik sneller wil surfen.
Echter is dit een zeer scherp mes dat aan alle kanten snijdt, je abonnement zal duurder worden.
Ikzelf zou ook graag 20Mbit/s of meer hebben, maar ik kan nu niet meteen een toepassing vinden die daar echt baat bij heeft.
Mijn DVD"s en Blu-Rays zullen een stuk sneller binnenzijn, maar ik ben toch maar beperkt in volume, dus heeft het voor mij weinig nut.
Waarom wil jij die snelheden hebben? Gebruik jij bepaalde toepassingen die daar baat bij hebben, zoals online tv of zo?
Dit is een oprechte vraag, want ik zou graag die toepassingen leren kennen zodat ik bijvoorbeeld in redelijke resolutie naar zenders kan kijken die niet op mijn tv te ontvangen zijn.
voor de rest voldoet 4.6mbit uiteraard voldoende.Als ge voor t zelfde geld sneller kunt why not.Ik kom ook wel toe met 100gb per maand
-
- Erelid
M.a.w. een whiteproduct reseller van XtremeADSL, niets anders dan één persoon die producten duurder door verkoopt.
Heb je al van Google gehoord ? ?
Een voorbeeld
Anekdote,: Als ik 1 van mijn 2 telefoonnummers ingeef om te zien of ik aansluitbaar ben,krijg ik
Een voorbeeld
Anekdote,: Als ik 1 van mijn 2 telefoonnummers ingeef om te zien of ik aansluitbaar ben,krijg ik
te zien,stel je voor dat ik een HomeConnect pack had gekocht,dan stond ik daar voor de L*Lhet nummer dat u ingaf is spijtig genoeg niet aansluitbaar
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
kunnen mensen nu is stoppen met schuld te geven aan belgacom voor het niet upgraden van mensen die al op 4mbit zitten?
Die upgrade kost geld, dommel betaalt niet -> geen upgrade. Dat heeft trouwens iemand die bij dommel werkte ook gezegd. Tis ook logisch.
Waar in volgende zie je schuld van belgacom:
"Bestel homeconnect nu en je krijgt 4mbit lijn en als later 12mbit mogelijk is krijg word je geupgrade"
Dommel heeft niet gezegd dat als 12mbit mogelijk is dan belooft belgacom of dan moet belgacom upgraden.
Dus stop aub met belgacom zwart te maken (ze hebben het al zo moeilijk).
Het is ook niet alsof dommel heeft betaald en die klootzakken van belgacom willen maar upgrade niet uitvoeren, en dat weet iedereen hier goed genoeg.
ENKEL dommel is hier de schuldige door foute informatie te geven dat er een update ging komen
Die upgrade kost geld, dommel betaalt niet -> geen upgrade. Dat heeft trouwens iemand die bij dommel werkte ook gezegd. Tis ook logisch.
"Bestel homeconnect nu en je krijgt 4mbit lijn en als later 12mbit mogelijk is krijg word je geupgrade"
Dommel heeft niet gezegd dat als 12mbit mogelijk is dan belooft belgacom of dan moet belgacom upgraden.
Het is ook niet alsof dommel heeft betaald en die klootzakken van belgacom willen maar upgrade niet uitvoeren, en dat weet iedereen hier goed genoeg.
ENKEL dommel is hier de schuldige door foute informatie te geven dat er een update ging komen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Winnaar van de "Grootste Bullshit Post" van vandaag is ook gekend. Vooral die "Ze hebben het al zo moeilijk" zin is hilarisch.liger schreef:kunnen mensen nu is stoppen met schuld te geven aan belgacom voor het niet upgraden van mensen die al op 4mbit zitten?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
zaaaaaaaaaaliiiiiiigggg 99€ activatiekost voor een max 12 Mbit/s lijn als ge geluk hebt Is het nu Belgacom die die enorme actievatiekost binnenrijft of is het nu Dommel die er een hoop winst op binnenrijft ???? zeg het jij me eens K'vraag me af wat een vdsl2 activatiekost dan wel gaat kosten lol en dan nog een dure vdsl2 (sagem) modem....mala schreef:Hier netconnect met speedpack ----> Zaaaaaaaaliiiiiggggg
(btw telenet begint nu ook door te draaien met hun activatie/instalatiekosten )
een hoop gangsters zijn die monopolisten mijn gedacht of zijn het de alternatieve isp's ???zeg het jij me eens ???
ps @ liger bullshit post zeker van toepassing
edit/ dommels nog steeds bedriegelijke specs op homeconect kan echt niet door de beugel
- Bijlagen
-
- homeconnectrate.gif
- (20.28 KiB) 213 keer gedownload
-
- Erelid
Belgacom draait ook door met activatiekosten, vroeger was de activatiekost voor ADSL met vaste lijn 25 EUR of zelfs gratis, nu is het 50 EUR. 't Is easy money hé.
Die wholesale maakt het zo duur, moesten ze hun producten overschakelen op BROBA, 't zou allemaal veel goedkoper zijn, maja. Zomaar eventjes 10.000 klanten overzetten, 'k weet niet hoeveel werkt dat met zich meebrengt?
Die wholesale maakt het zo duur, moesten ze hun producten overschakelen op BROBA, 't zou allemaal veel goedkoper zijn, maja. Zomaar eventjes 10.000 klanten overzetten, 'k weet niet hoeveel werkt dat met zich meebrengt?