Cityconnect te Hasselt
:/, ik woon op de havenstraat en zit momenteel op netconnect... heb jij kunnen overschakelen via de crm of ben je nieuwe klant?we are sorry to inform you that the switch to one of our cityconnect accounts is currently not possible at your location.please check back regularly to see when this situation should change for your line.
groetjes,
Yannick
Hi, ik woon zelf ook in de Havenstraat en was tot vorige week al iets meer dan een jaar NetConnect gebruiker. Sinds een kleine maand had ik de optie voor de CityConnect migratie in crm en heb dit direct aangevraagd. Vorige vrijdag was de migratie rond.impulse schreef: :/, ik woon op de havenstraat en zit momenteel op netconnect... heb jij kunnen overschakelen via de crm of ben je nieuwe klant?
groetjes,
Yannick
Hier zijn de stats die ik momenteel haal:
- Download speed : 13022 kbit/s or 1628 kbyte/s
- Upload speed : 1897 kbit/s or 237 kbyte/s
Greetz,
Z.
wat vreemd bij mij zegt de CRM dat ik nog niet kan migrerenHi, ik woon zelf ook in de Havenstraat en was tot vorige week al iets meer dan een jaar NetConnect gebruiker. Sinds een kleine maand had ik de optie voor de CityConnect migratie in crm en heb dit direct aangevraagd. Vorige vrijdag was de migratie rond.
ik woon boven de boek&soft btw
ik woon @ helbeekplein vlakbij het virgajesse ziekenhuis dus
ikzelf kan wel op cityconnect connecten maar wil nog ff wachten om te zien of hier iedereen content is van cityconnect in hasselt... ikzelf ben nu netconnect klant en ik ben SUPER ik herhaal SUPERCONTENT van dit product!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik las hier iets van een betina die in diepenbeek is geweest aan de deur...
dikke zever ik ben naar daar geweest om mijn contract persoonlijk af te geven ( moestk niet nr de post gaan tis hier ffs evenver bena als de post )
en ik moet zeggen da ik daar geweldig ontvangen ben geweest en het was een deur wat gewoon open was? ik denk zelf dat hij altijd open is als ik er voorbij rij toch...
ik hoop dat ik hier no goeie commentaren zie van cityconnect en dan stap ik ook over
ikzelf kan wel op cityconnect connecten maar wil nog ff wachten om te zien of hier iedereen content is van cityconnect in hasselt... ikzelf ben nu netconnect klant en ik ben SUPER ik herhaal SUPERCONTENT van dit product!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik las hier iets van een betina die in diepenbeek is geweest aan de deur...
dikke zever ik ben naar daar geweest om mijn contract persoonlijk af te geven ( moestk niet nr de post gaan tis hier ffs evenver bena als de post )
en ik moet zeggen da ik daar geweldig ontvangen ben geweest en het was een deur wat gewoon open was? ik denk zelf dat hij altijd open is als ik er voorbij rij toch...
ik hoop dat ik hier no goeie commentaren zie van cityconnect en dan stap ik ook over
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
predje schreef:ik woon @ helbeekplein vlakbij het virgajesse ziekenhuis dus
ikzelf kan wel op cityconnect connecten maar wil nog ff wachten om te zien of hier iedereen content is van cityconnect in hasselt... ikzelf ben nu netconnect klant en ik ben SUPER ik herhaal SUPERCONTENT van dit product!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik las hier iets van een betina die in diepenbeek is geweest aan de deur...
dikke zever ik ben naar daar geweest om mijn contract persoonlijk af te geven ( moestk niet nr de post gaan tis hier ffs evenver bena als de post )
en ik moet zeggen da ik daar geweldig ontvangen ben geweest en het was een deur wat gewoon open was? ik denk zelf dat hij altijd open is als ik er voorbij rij toch...
ik hoop dat ik hier no goeie commentaren zie van cityconnect en dan stap ik ook over
dit zal al ff geleden zijn neem ik aan? er kan veel veranderen op korte tijd;. (bij mij deden ze ook open hoor.. )
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
in het verleden was de deur gewoon open ja. en dan deden ze ook altijd open als je langskwam, soms na meerdere keren bellen. tegenwoordig niet meer. ik kan het weten, ik woon er vlakbij en passeer meerdere keren per dag.
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Opmerkelijk dan, je kunt zelf al raden, door van die hysterische roepende personen binnen te laten daar hebben ze natuurlijk nu zoiets van fok it we gaan die mensen niet meer binnenlaten.. als ik al zie hoe sommigen hier doen dan heb ik zelf ook zoiets van daar heb ik geen zin in om die persoonlijk aan een balie te krijgen.
Tsja er zijn zoveel bedrijven waar je niet persoonlijk langs kunt gaan dus dat is op zich ook niet heel vreemd.
Tsja er zijn zoveel bedrijven waar je niet persoonlijk langs kunt gaan dus dat is op zich ook niet heel vreemd.
ik mag me sinds vandaag ook bij de gelukkigen rekenen: na veel gedoe (zat immers op raw copper en ze konden me niet overschakelen met de knop op de crm pagina...) zit ik nu dan toch op cityconnect
~850m van de centrale in Hasselt (woon op de Havenstraat)
Downstream-snelheid: 22810 kbps
Upstream-snelheid: 1273 kbps
dik tevreden dus!
~850m van de centrale in Hasselt (woon op de Havenstraat)
Downstream-snelheid: 22810 kbps
Upstream-snelheid: 1273 kbps
dik tevreden dus!
Is die upstream snelheid met Annex M?impulse schreef:ik mag me sinds vandaag ook bij de gelukkigen rekenen: na veel gedoe (zat immers op raw copper en ze konden me niet overschakelen met de knop op de crm pagina...) zit ik nu dan toch op cityconnect
~850m van de centrale in Hasselt (woon op de Havenstraat)
Downstream-snelheid: 22810 kbps
Upstream-snelheid: 1273 kbps
dik tevreden dus!
Ik dacht van wel, alé, toch één van de modellen. Dit is toch het model dat Dommel zelf verkoopt? Zou raar zijn moest die dan geen Annex M hebben...impulse schreef:Annex A peis ik want ik d8 dat de Siemens SX762 geen M ondersteunt?tw2007 schreef:Is die upstream snelheid met Annex M?
zie die optie toch nergens staan bij mij (en ja kheb er naar gezocht )tw2007 schreef:Ik dacht van wel, alé, toch één van de modellen. Dit is toch het model dat Dommel zelf verkoopt? Zou raar zijn moest die dan geen Annex M hebben...
Hoi
ik heb zojuist een laatste vraagmail gestuurt ivm mijn contract
als dit positief is ben ik ook van plan om over te schakelen nr cityconnect,
nu is mijn vraag ik heb een Linksys wag 200g router/modem
is deze in orde voor cityconnect?
ik ken hier redelijk weinig over dus daarmee dat ik de vraag hier even kom stellen.
Dank bij voorbaat
Mvg
Tom
ik heb zojuist een laatste vraagmail gestuurt ivm mijn contract
als dit positief is ben ik ook van plan om over te schakelen nr cityconnect,
nu is mijn vraag ik heb een Linksys wag 200g router/modem
is deze in orde voor cityconnect?
ik ken hier redelijk weinig over dus daarmee dat ik de vraag hier even kom stellen.
Dank bij voorbaat
Mvg
Tom
shit man, jij zit op 22mbit!impulse schreef:ik mag me sinds vandaag ook bij de gelukkigen rekenen: na veel gedoe (zat immers op raw copper en ze konden me niet overschakelen met de knop op de crm pagina...) zit ik nu dan toch op cityconnect
~850m van de centrale in Hasselt (woon op de Havenstraat)
Downstream-snelheid: 22810 kbps
Upstream-snelheid: 1273 kbps
dik tevreden dus!
Ik woon op het leopoldplein en mijn waardes zijn :
Lijnmodus: ADSL2+
Maximale lijnsnelheid: 16220 kbps (downstream) / 1265 kbps (upstream)
Ruismarge: 5.9 dB (downstream) / 5.9 dB (upstream)
Lijndemping: 14 dB (downstream) / 6.4 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 17.1 dBm (downstream) / 12.1 dBm (upstream)
ik heb geen idee hoever ik van de centrale zit, maar ben nu zeer tevreden over homeconnect...
kheb wel van augustus tot december zonder telefoon gezeten ( een fout in de firmware van de nieuwe gigasets ) , en deze is pas opgelost bij de update van homelink software 2.04
snelheid is stabiel, en ik kan naar iedereen bellen, dus mij hoor je niet klagen...
de helpdesk is een beetje chaotisch ... maar uiteindelijk heb je wel unlimited internet en telefoon, met een mooie snelheid voor 50€ per maand eh...
greetz, mrsimtec
Lijnmodus: ADSL2+
Maximale lijnsnelheid: 16220 kbps (downstream) / 1265 kbps (upstream)
Ruismarge: 5.9 dB (downstream) / 5.9 dB (upstream)
Lijndemping: 14 dB (downstream) / 6.4 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 17.1 dBm (downstream) / 12.1 dBm (upstream)
ik heb geen idee hoever ik van de centrale zit, maar ben nu zeer tevreden over homeconnect...
kheb wel van augustus tot december zonder telefoon gezeten ( een fout in de firmware van de nieuwe gigasets ) , en deze is pas opgelost bij de update van homelink software 2.04
snelheid is stabiel, en ik kan naar iedereen bellen, dus mij hoor je niet klagen...
de helpdesk is een beetje chaotisch ... maar uiteindelijk heb je wel unlimited internet en telefoon, met een mooie snelheid voor 50€ per maand eh...
greetz, mrsimtec
Ok ik heb vandaag mijn 49€ omschakelingskost betaald en ben benieuwd nu hoe lang het duurt voordat ik werkelijk omgeschakeld ben,
heeft er toevallig nog iemand een linksys wag200G router/modem???
zou die mij dan kunnen pm'en met wat ik moet doen aan instellingen ofzo?
ik ben complete noob als het op internet hardware instellingen aankomt :o
heeft er toevallig nog iemand een linksys wag200G router/modem???
zou die mij dan kunnen pm'en met wat ik moet doen aan instellingen ofzo?
ik ben complete noob als het op internet hardware instellingen aankomt :o
Ik vind het feitelijk wel straf dat ik nog niets gehoord heb over Genk
Zelf ben ik de modem van mijn grootvader gaan vervangen dit weekend, en hij is er tot hiertoe zeer tevreden van (anders was ik de eerste die het hoorde...) en dat is in Genk. Reële snelheden zijn trouwens 15Mbit/1Mbit over annex a op +/- 1200 meter met een cheap ass Belgacom speedtouch modempje (15 EUR en ongetweaked)
Zelf ben ik de modem van mijn grootvader gaan vervangen dit weekend, en hij is er tot hiertoe zeer tevreden van (anders was ik de eerste die het hoorde...) en dat is in Genk. Reële snelheden zijn trouwens 15Mbit/1Mbit over annex a op +/- 1200 meter met een cheap ass Belgacom speedtouch modempje (15 EUR en ongetweaked)
-
- Pro Member
- Berichten: 335
- Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik kan geen Cityconnect aanvragen in Genk ...CRM -> "switch to cityconnect not possible" ;<gr4vity schreef:Ik vind het feitelijk wel straf dat ik nog niets gehoord heb over Genk
De afstand zal bij mij wel te groot zijn (regio oud-waterschei/bascule).
Beetje offtopic maar dat is die modem met 1 ethernetport die ze in 'de Belgacomwinkels' verkopen? Deze ondersteunt dus adsl2+? Had gekeken opl de site van thomson en daar vermelden ze geen adsl2+ specificaties dus twijfelde ik hieraan.gr4vity schreef:Ik vind het feitelijk wel straf dat ik nog niets gehoord heb over Genk
Zelf ben ik de modem van mijn grootvader gaan vervangen dit weekend, en hij is er tot hiertoe zeer tevreden van (anders was ik de eerste die het hoorde...) en dat is in Genk. Reële snelheden zijn trouwens 15Mbit/1Mbit over annex a op +/- 1200 meter met een cheap ass Belgacom speedtouch modempje (15 EUR en ongetweaked)
Kan dan nog wel interessant zijn voor die prijs...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Tja.gr4vity schreef:Ik vind het feitelijk wel straf dat ik nog niets gehoord heb over Genk
Deze Genkenaar had zich nogthans ook voorgenomen om Cityconnect te nemen. Gezien de vrij grote hoeveelheid horrorverhalen die hier de ronde doen + het _totaal_ gebrek aan respons op enkele eenvoudige vraagjes per mail (buiten een "wordt beantwoord" autorespons) gaat deze hier het dan toch maar niet doen, en ik ken persoonlijk nog enkele stadsgenoten die er dezelfde mening op nahouden. Ook blijkt in enkele computerclubjes hier in de buurt Dommel inmiddels een slechte naam te hebben gekregen, dus _helemaal_ onverdient en onverwacht is dat dan ook niet. Het aantal nieuwe Telenet-Shake klanten dat er per dag bijkomt is dan weer niet bij te houden, iets wat me dan feitelijk wel wat verwonderde.
ik snap dus niet waarom jullie nu die klagers altijd geloven?
ik stuur de mail 3 dagen geleden ( zie deze topic wanneer ik weet het niet meer juist ) en ik heb GISTEREN al een reactie gehad hierop?
dus please ga verder op je eigen ervaringen en geloof niet alles wat ze hier zeggen...
ikzelf heb nog nooit langer dan 10 mins aan de tel moeten hangen en ook nog nooit langer dan een week op een reply moete wachten van dommel ( heb het 1 jaar en 2 maand )
maarja u moet natuurlijk wel ong. weten of u kort bij de centrale woont enzo, dit om toch al de grootste misverstanden te vermijden
Mvg
Tom
ik stuur de mail 3 dagen geleden ( zie deze topic wanneer ik weet het niet meer juist ) en ik heb GISTEREN al een reactie gehad hierop?
dus please ga verder op je eigen ervaringen en geloof niet alles wat ze hier zeggen...
ikzelf heb nog nooit langer dan 10 mins aan de tel moeten hangen en ook nog nooit langer dan een week op een reply moete wachten van dommel ( heb het 1 jaar en 2 maand )
maarja u moet natuurlijk wel ong. weten of u kort bij de centrale woont enzo, dit om toch al de grootste misverstanden te vermijden
Mvg
Tom
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
kaween schreef:Gezien de vrij grote hoeveelheid horrorverhalen die hier de ronde doen + het _totaal_ gebrek aan respons op enkele eenvoudige vraagjes per mail (buiten een "wordt beantwoord" autorespons) gaat deze hier het dan toch maar niet doen.
Misschien omdat mensen zoals kaween hier echt wel een degelijke reputatie hebben opgebouwd door hun vele interessante bijdragen ?predje schreef:ik snap dus niet waarom jullie nu die klagers altijd geloven?
Dus ja, die geloof ik zonder enig probleem.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Er zijn er toch enkele, ik onder andere. Zeer tevreden.kaween schreef:gr4vity schreef:Ik vind het feitelijk wel straf dat ik nog niets gehoord heb over Genk
Jawel, hij ondersteund ADSL2/ADSL2+ annex A en annex M (annex M enkel door te tweaken). Ik heb hem zelf in gebruik hier thuis (via ADSL) en heb nog geen moment te klagen gehad Het is wel een branded firmware zonder 'echte' admin rechten die er op staat. Maar een dergelijke modem hangt toch meestal in bridge, dus geen last van.ruben schreef:Beetje offtopic maar dat is die modem met 1 ethernetport die ze in 'de Belgacomwinkels' verkopen? Deze ondersteunt dus adsl2+? Had gekeken opl de site van thomson en daar vermelden ze geen adsl2+ specificaties dus twijfelde ik hieraan.
Kan dan nog wel interessant zijn voor die prijs...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Hoi.predje schreef:ik snap dus niet waarom jullie nu die klagers altijd geloven?
Ik _probeer_ me zo ver mogelijk weg te houden bij discussies over ISP's waar ik of mijn familieleden geen klant bij zijn. Zulke "bijdragen" zijn meestal nogal gekleurd -in het beste geval- door een persoonlijke preferentie of in het slechtste geval gekruid met een aardige portie zelfbelang, en derhalve van twijfelachtige waarde in de meeste gevallen. De reden waarom ik hier even op inpikte was doodgewoon omdat ik _eerlijke_ interesse had in Cityconnect in Genk, maar dat Dommel's totale gebrek aan respons mij geen goed voorteken lijkt te zijn.
Geen idee of jij nu naar mij doelt bij "al die klagers". Ik klaag niet over Dommel, kan ook niet, want ik ben er geen klant. Ik klaag WEL over het feit dat ik mailtjes stuur als potentiële klant, en ik daar geen antwoord op kreeg. Da's niets van geloven, da's gewoon een feit.
En dan zit je als potentiële klant heel eenvoudig met het punt "als ze me NU al niet antwoorden, wat wanneer ik dan HULP nodig zou hebben". Da's jammer, maar het is gewoon zo dat ik dat soort risico's dan niet wil of kan lopen, iets waar iedereen maar zelf over moet beslissen.
ok daar heb je gelijk in
ik snap dan wel niet naar welk email je misschien berichten stuurt?
ik vind het namelijk ZEER raar dat ik na 2 dagen altijd respons krijg...
dommel cityconnect is nog steeds supergoedkoop, dan moet je zowiezo al niet de service van een telenet of belgacom verwachten die de mensen gewoon afzetten, nu dit is natuurlijk alleen mijn mening en mijn ervaring. ik kan alleen zeggen wat ik meemaak hier, ik ben er eerlijk in en durf gerust te zeggen wat slecht is en wat goed is over zaken, maar ik vind voor het geld dat ik nu uitspaar enz dat dommel het zeker niet slecht doet. wat ik slecht vond aan dommel was hun duur nummer, maar dat is ondertssn ook veranderd, ik heb het natuurlijk wel enkel over internet... telefonie heb ik niet nodig voor wat ik een telefoon gebruik...
Mvg
Tom
ik snap dan wel niet naar welk email je misschien berichten stuurt?
ik vind het namelijk ZEER raar dat ik na 2 dagen altijd respons krijg...
dommel cityconnect is nog steeds supergoedkoop, dan moet je zowiezo al niet de service van een telenet of belgacom verwachten die de mensen gewoon afzetten, nu dit is natuurlijk alleen mijn mening en mijn ervaring. ik kan alleen zeggen wat ik meemaak hier, ik ben er eerlijk in en durf gerust te zeggen wat slecht is en wat goed is over zaken, maar ik vind voor het geld dat ik nu uitspaar enz dat dommel het zeker niet slecht doet. wat ik slecht vond aan dommel was hun duur nummer, maar dat is ondertssn ook veranderd, ik heb het natuurlijk wel enkel over internet... telefonie heb ik niet nodig voor wat ik een telefoon gebruik...
Mvg
Tom
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
[email protected] (moest het opzoeken, 't is gewoon de standaardlink op hun "contact" sectie van hun homepage)
En ze ontvangen die mails, want ik kreeg iedere keer bijna onmiddelijk een autorespons met zoiets van "binnen 5 werkdagen krijgt u reaktie enzovoort", maar daar is dus nooit een vervolg op gekomen. Derhalve, als ik hier dan de opnies lees van mensen die WEL klant zijn/waren en onder meer ook klagen over slechte bereikbaarheid is het toch niet geheel onlogisch dat ik dit herken en dit me afschrikt, nietwaar.
En ze ontvangen die mails, want ik kreeg iedere keer bijna onmiddelijk een autorespons met zoiets van "binnen 5 werkdagen krijgt u reaktie enzovoort", maar daar is dus nooit een vervolg op gekomen. Derhalve, als ik hier dan de opnies lees van mensen die WEL klant zijn/waren en onder meer ook klagen over slechte bereikbaarheid is het toch niet geheel onlogisch dat ik dit herken en dit me afschrikt, nietwaar.
-
- Pro Member
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
- Locatie: Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Wanneer heb je die emails verstuurd? Want ik krijg sinds deze maand terug snel (next day) antwoord op mijn emails, met dezelfde vragen als jij.kaween schreef:[email protected] (moest het opzoeken, 't is gewoon de standaardlink op hun "contact" sectie van hun homepage)
En ze ontvangen die mails, want ik kreeg iedere keer bijna onmiddelijk een autorespons met zoiets van "binnen 5 werkdagen krijgt u reaktie enzovoort", maar daar is dus nooit een vervolg op gekomen. Derhalve, als ik hier dan de opnies lees van mensen die WEL klant zijn/waren en onder meer ook klagen over slechte bereikbaarheid is het toch niet geheel onlogisch dat ik dit herken en dit me afschrikt, nietwaar.
Maar het is een feit dat het voorheen erbarmelijk gesteld was met hun responses ja.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Ik zit me hier afschuwelijk schuldig te maken aan iets waar ik persoonlijk een grote hekel aan heb, namelijk topic-vervuiling. Mijn welgemeende excuses hiervoor, dit is dan ook mijn laatste posting op deze topic, want hij brengt feitelijk niks op : ofwel geloof je mijn verhaal of niet. Het is niet de eerste keer dat iemand die een kritische noot laat horen wordt neergesabeld op dit forum, dat dit nu met mijn gebeurt verwondert me niet en deert me ook niet.
De mails werden verstuurd tussen pakweg eind juli (zou ik moeten opzoeken), de laatste was eind november dacht ik, Nico.
Ik weet nog dat in minstens één van die automated's iets stond in de aard van "wegens de grote druk kan het beantwoorden van uw mail vertraging oplopen blablabla", en dan kan wil ik nog geloven dat je dan één keer een mail over het hoofd ziet als bedrijf. Maar geen 3. Slechts 1 andere ISP heeft me ooit op deze manier (niet)behandelt, en dat was E-Leven.
Zelf heb ik veel vroeger, toen Dommel het antwoord op alle gebeden leek meerdere malen hen gebeld in naam van gebruikers die op mijn aanraden Dommel genomen hadden, meestal mensen met weinig tot geen computer ervaring die wel op hun budget moesten letten. Het werkte uiteindelijk altijd en de problemen waren inderdaad meestal veroorzaakt door de klant zelf (foute codes, verkeerd begrepen, niet betaald, foute instellingen), maar de barsheid was altijd ontstellend. Maakte me niet echt uit, enkel resultaat telt, maar een minimum aan vriendelijkheid was blijkbaar niet in de prijs inbegrepen. Maar als ik daarna op mijn eigen vragen zelf al geen antwoorden krijg, dan zit me dat al een stuk minder lekker : het beantwoorden van vragen behoort in mijn boekje ook nog tot een minimum aan respect, en in die mening sta ik dan blijkbaar alleen als ik deze reakties zo bekijk. Zij het zo.
Achteraf gezien is het misschien wel een mixed-blessing geweest, time will tell. Niet dat het veel uitmaakt : de Dommel-bus kan duidelijk makkelijk zonder mij. En gelukkig voor mij is dat wederzijds. Ik wens alle Dommel-gebruikers veel en lang zorgeloos surfplezier toe, en dat meen ik. En meer woorden hoef ik daar niet meer aan vuil te maken.
De mails werden verstuurd tussen pakweg eind juli (zou ik moeten opzoeken), de laatste was eind november dacht ik, Nico.
Ik weet nog dat in minstens één van die automated's iets stond in de aard van "wegens de grote druk kan het beantwoorden van uw mail vertraging oplopen blablabla", en dan kan wil ik nog geloven dat je dan één keer een mail over het hoofd ziet als bedrijf. Maar geen 3. Slechts 1 andere ISP heeft me ooit op deze manier (niet)behandelt, en dat was E-Leven.
Zelf heb ik veel vroeger, toen Dommel het antwoord op alle gebeden leek meerdere malen hen gebeld in naam van gebruikers die op mijn aanraden Dommel genomen hadden, meestal mensen met weinig tot geen computer ervaring die wel op hun budget moesten letten. Het werkte uiteindelijk altijd en de problemen waren inderdaad meestal veroorzaakt door de klant zelf (foute codes, verkeerd begrepen, niet betaald, foute instellingen), maar de barsheid was altijd ontstellend. Maakte me niet echt uit, enkel resultaat telt, maar een minimum aan vriendelijkheid was blijkbaar niet in de prijs inbegrepen. Maar als ik daarna op mijn eigen vragen zelf al geen antwoorden krijg, dan zit me dat al een stuk minder lekker : het beantwoorden van vragen behoort in mijn boekje ook nog tot een minimum aan respect, en in die mening sta ik dan blijkbaar alleen als ik deze reakties zo bekijk. Zij het zo.
Achteraf gezien is het misschien wel een mixed-blessing geweest, time will tell. Niet dat het veel uitmaakt : de Dommel-bus kan duidelijk makkelijk zonder mij. En gelukkig voor mij is dat wederzijds. Ik wens alle Dommel-gebruikers veel en lang zorgeloos surfplezier toe, en dat meen ik. En meer woorden hoef ik daar niet meer aan vuil te maken.
-
- Pro Member
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
- Locatie: Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
@ Kaween,
Ik hoop dat je die eerste paragraaf niet op mij bedoelt, want dan is mijn post verkeerd begrepen. Tot ergens december 2008 was het 'normaal' dat je totaal geen antwoord van Dommel kreeg. Maar sinds januari 2009 lijkt dit terug beter te gaan.
Dus ik trek uw verhaal zeker niet in twijfel, sterker nog, dat was gewoon de normale gang van zaken.
ps: bab5?
Ik hoop dat je die eerste paragraaf niet op mij bedoelt, want dan is mijn post verkeerd begrepen. Tot ergens december 2008 was het 'normaal' dat je totaal geen antwoord van Dommel kreeg. Maar sinds januari 2009 lijkt dit terug beter te gaan.
Dus ik trek uw verhaal zeker niet in twijfel, sterker nog, dat was gewoon de normale gang van zaken.
ps: bab5?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
... aanbod nog steeds geldig hoor. Geen idee meer bij welke S we zijn gestopt, mail me gewoon.
Wat Dommel betreft, ik zal het wel bekijken hoe de kaarten op tafel liggen binnen dit en pakweg 6 maanden. KPN/T2 ligt qua progressie op z'n kont. BGC, daar doe ik niet aan mee. Telenet is me te duur. Maar indien mijn afstand klopt, heb ik aan Dommel ook niet veel meer als wat ik nu aan T2 heb. Ach ja ...
En nu is het echt genoeg geweest.
Wat Dommel betreft, ik zal het wel bekijken hoe de kaarten op tafel liggen binnen dit en pakweg 6 maanden. KPN/T2 ligt qua progressie op z'n kont. BGC, daar doe ik niet aan mee. Telenet is me te duur. Maar indien mijn afstand klopt, heb ik aan Dommel ook niet veel meer als wat ik nu aan T2 heb. Ach ja ...
En nu is het echt genoeg geweest.