Goeiedag,
Ik ben sinds enige tijd klant bij Scarlet.
Ik ben wonende in Herent en sinds ergens verleden jaar aansluitbaar op ADSL2.
Het aanbod van Scarlet of andere adsl providers leek me wel een ideale oplossing dus koos ik voor Scarlet.
Voor het aanvraag van die abo wist niemand te zeggen hoe ver dat ik van de centrale was verwijdert. Bleek achteraf 3.5km te zijn.
Na het verplicht nemen van een BGC lijn (nieuwe woning, toen nog 6.95€ dacht ik) ben ik aangesloten op het netwerk van scarlet op een snelheid van 6000/1000, het was nog een voorlopig snelheid maar een upgrade van de lijn ging in de lopende maanden komen.
Rond december is er een update van de lijn gekomen op effectief 20mbit ADSL2 met als gevolgd dat ik nu op 4000/1000 surft met soms "disconect" om het uur.
Heel plezant als ge online game.( )
Nu .. buiten die probleem enzo.. waar ik nog mee kan leven is mijn vraag ..
Waarom verkoop men een abo 20Mb wettende dat ze maar 1/10 van de snelheid kunnen leveren ?
ADSL 2 providers leveren een product in een km straal die eingelijk TOTAAL nie toelaat om degelijk (ADSL2) snelheid te halen..
Ik vindt dit personelijk wel heel bizaar ..
Waarom leveren die providers niet in een "zone" die toelaat om toch teminste 50% van de snelheid te halen?
Bij deze is de discussie open
Groetjes,
wxxtie
20Mbps ? Verkoop argument ?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Sja, particuliere abo's halen nu eenmaal hun geadverteerde snelheid niet. Behalve bij Telenet mss, maar die lijdt bijvoobeeld niet onder afstand-tot-de-centrale-perikelen.
20 Mbps is het maximum dat je kan halen, op de website van de ADSL-providers staat duidelijk dat het om maximumsnelheden gaan en dat alles bepalend is bijvoorbeeld afstand tot het aansluitpunt, binnenbekabeling en drukte op het netwerk.
Ik begrijp uw vraag niet:
20 Mbps is het maximum dat je kan halen, op de website van de ADSL-providers staat duidelijk dat het om maximumsnelheden gaan en dat alles bepalend is bijvoorbeeld afstand tot het aansluitpunt, binnenbekabeling en drukte op het netwerk.
Ik begrijp uw vraag niet:
Providers leveren waar ze kunnen, daar waar apparatuur van hun eigen staat, of daar waar ze huren van Belgacom. Ze proberen altijd de zo hoog mogelijke snelheid op te leveren wanneer het technisch kan.Waarom leveren die providers niet in een "zone" die toelaat om toch teminste 50% van de snelheid te halen?
Ik bedoel zone..
Als ge Max 20Mbps aanbied waarom dit product verkoop in een zone (area) waar ge effectief 3mb haalt.. en misschien ooit en redelijk snelheid zou kunnen halen ten opzichte van de "'geadveerteerd" max. snelheid..
MVG
wxxtie
Als ge Max 20Mbps aanbied waarom dit product verkoop in een zone (area) waar ge effectief 3mb haalt.. en misschien ooit en redelijk snelheid zou kunnen halen ten opzichte van de "'geadveerteerd" max. snelheid..
MVG
wxxtie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Omdat zo'n "zonekaarten" maken om te beginnen gewoon immens moeilijk is ???wootie schreef:Ik bedoel zone..
MVG
wxxtie
En het is en blijft ADSL2+ , een reeds verouderde technologie , en het zou dan ook enkel daarvoor kunnen dienen want VDSL2 gaat via de lokale ROP's
Met andere woorden , je had je eerst even beter moeten bevragen of je de snelheid wel kon halen
Met jouw lijnafstand had niemand je ooit gezegd dat je uberhaupt boven 10 Mbps zou kunnen syncen
The eternal and true pessimist
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Hij is zijn afstand tot de centrale wel pas nà de aansluiting te weten gekomen. Niet iedereen weet waar hij moet aankloppen om een correcte afstandsschatting te krijgen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Dank u voor jullie aantwoorden..
ADSL2 verouderd ? terwijl bijna elke provider het massal aanbied.. raar
Eingelijk als jullie meer dan 2km van de centrale (of DSLAM, heb ik begrepen) heeft het niet veel zin in de "oude" ADSL2 technologie.. dus waaroom het anbieden?
VDSL2 lijkt me dan interessant maar tegen welke prijs dan... Scarlet heeft nu een abo voor 12maanden aan 19.95€ per maand (en ja nu ook 10€ voor de tel. lijn)
En kaart maken moeilijk.? gewoon rondje maaken op een kaart.. Ik heb wel de indruk da er nie zoveel tel. centrale zijn want als mijne sta dus op 3.5km in een druk bevolkte gemeente.
Mijn conclusie zijn heel duidelijk.. ge denkt iets te kopen en eingelijk weet je pas als ge het heb dat er (serieuse) beperkingen op zijn.. want van de ge-adverteerd 20Mb en de effectieve 4Mb (die eingelijk geldig is voor het groote van de klanten) is er wel een werel van verschil ..
In fine, ik vraag me wel af als de ministerie economish zaken daar geen zaak aan kunt maken..
En simpel vergelijking... ik koop een auto waar ik aan de verkoper vraag hoe snel die zou kunnen rijden.. pak 200Km/h.. Ik koop die auto en achteraf zegt de de verkoper wanneer ik die 200Km/h wil halen dan eingelijk door technische reden nie kan.. of alleen in heel speciaal omstandigheden.
Heb jij mij oren klagen over de snelheid ? (lol)
groetjes,
wxxtie
ADSL2 verouderd ? terwijl bijna elke provider het massal aanbied.. raar
Eingelijk als jullie meer dan 2km van de centrale (of DSLAM, heb ik begrepen) heeft het niet veel zin in de "oude" ADSL2 technologie.. dus waaroom het anbieden?
VDSL2 lijkt me dan interessant maar tegen welke prijs dan... Scarlet heeft nu een abo voor 12maanden aan 19.95€ per maand (en ja nu ook 10€ voor de tel. lijn)
En kaart maken moeilijk.? gewoon rondje maaken op een kaart.. Ik heb wel de indruk da er nie zoveel tel. centrale zijn want als mijne sta dus op 3.5km in een druk bevolkte gemeente.
Mijn conclusie zijn heel duidelijk.. ge denkt iets te kopen en eingelijk weet je pas als ge het heb dat er (serieuse) beperkingen op zijn.. want van de ge-adverteerd 20Mb en de effectieve 4Mb (die eingelijk geldig is voor het groote van de klanten) is er wel een werel van verschil ..
In fine, ik vraag me wel af als de ministerie economish zaken daar geen zaak aan kunt maken..
En simpel vergelijking... ik koop een auto waar ik aan de verkoper vraag hoe snel die zou kunnen rijden.. pak 200Km/h.. Ik koop die auto en achteraf zegt de de verkoper wanneer ik die 200Km/h wil halen dan eingelijk door technische reden nie kan.. of alleen in heel speciaal omstandigheden.
Heb jij mij oren klagen over de snelheid ? (lol)
groetjes,
wxxtie
Toen ik naar de helpdesk van Scarlet belde konden ze mij ook niet direct een schatting geven. Paar dagen later kreeg ik wel nog een mailtje met dit:wootie schreef:Mijn conclusie zijn heel duidelijk.. ge denkt iets te kopen en eingelijk weet je pas als ge het heb dat er (serieuse) beperkingen op zijn.. want van de ge-adverteerd 20Mb en de effectieve 4Mb (die eingelijk geldig is voor het groote van de klanten) is er wel een werel van verschil ..
En je vergelijking met de wagen klopt weldegelijk. De topsnelheid van de wagens zijn gemeten in perfecte omstandigheden (geen luchtweerstand, geen rolweerstand, ...). Je zal dus ook nooit die snelheid halen, misschien wel op je teller maar die wijkt bij alle wagens af. Net zoals de 0-100 tijdGeachte ***,
Wij hebben uw vraag aangaande de verhoging van de downloadsnelheid van uw Scarlet ADSL abonnement in behandeling genomen.
Bij het nakijken van onze systemen willen wij u meedelen dat de downloadsnelheid van uw Scarlet ADSL of Scarlet One abonnement zal worden verhoogd naar de hoogst mogelijke snelheid. Deze snelheid is afhankelijk van de kwaliteit van uw telefoonlijn alsook de afstand tussen uw woonplaats en de dichtsbijzijnde centrale.
Dit zal waarschijnlijk 10 of 12 Mbps zijn.
Met vriendelijke groeten,
De Scarlet Helpdesk
-
- Elite Poster
- Contacteer:
autovoorbeelden , love it
ken jij een auto dat effectief minder verbruikt dan dat hij aangeprezen werd toen je hem nieuw kocht ?
Dat is dan ook niet eerlijk ....
ken jij een auto dat effectief minder verbruikt dan dat hij aangeprezen werd toen je hem nieuw kocht ?
Dat is dan ook niet eerlijk ....
welke nummer zou ik best bellen om te weten hoe ver ik van een scarlet dslam zit en welke snelheid dat ze me kunnen "beloven" (met korreltje zout natuurlijk)
want de commerciele dienst zegt me gewoon datk 20mbit kan halen
want de commerciele dienst zegt me gewoon datk 20mbit kan halen
-
- Elite Poster
- Contacteer:
het begint moeilijker te worden dit gratis tweten te komen want je voordoen om BCG zelf in huis te nemen dan gaan ze je zeggen neem VDSL in 95 % van de gevallen en zeggen ze 10 a 200 meter van de centrale
maar indien je geen problemen hebt met je lijn zou je afstand je grofweg 7-8 Mbps effectief geven schat ik zo (wederom)
maar indien je geen problemen hebt met je lijn zou je afstand je grofweg 7-8 Mbps effectief geven schat ik zo (wederom)
auto voorbeeld was mis. beetje ongelukkig gekozen..
maar ik blijf erbij dat een adsl2 provider een schatting van uw max. snelheid zou kunnen doen met een bepaalde foute marge.
trouwens alle die mensen met BGC TV die hebben dan een vdsl(2) verbinding en dan kan het wel (snelheid hebben).. maar dan tegen een prijs .. en altijd gekoppeld aan een abo TV+internet. (hetzelfde bij telenet trouwens...)
Alle die "kleine" ISPs moeten gewoon mis. 10% van de markt verdelen.. en natuurlijk zijn investering dan wel kantje boor.
Het Belgische markt is zo corrupt, zo ver is het mij duidelijk .. en zeker als ge vergelijk met het buitenland.
Dus wie haalt in werkelijkheid meer dan 10Mbit ? (dus 50% van de oorspronkelijk snelheid). Procentueel, denk ik nie dat er veel mensen zijn..
MVg
wxxtie
maar ik blijf erbij dat een adsl2 provider een schatting van uw max. snelheid zou kunnen doen met een bepaalde foute marge.
trouwens alle die mensen met BGC TV die hebben dan een vdsl(2) verbinding en dan kan het wel (snelheid hebben).. maar dan tegen een prijs .. en altijd gekoppeld aan een abo TV+internet. (hetzelfde bij telenet trouwens...)
Alle die "kleine" ISPs moeten gewoon mis. 10% van de markt verdelen.. en natuurlijk zijn investering dan wel kantje boor.
Het Belgische markt is zo corrupt, zo ver is het mij duidelijk .. en zeker als ge vergelijk met het buitenland.
Dus wie haalt in werkelijkheid meer dan 10Mbit ? (dus 50% van de oorspronkelijk snelheid). Procentueel, denk ik nie dat er veel mensen zijn..
MVg
wxxtie
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik denk toch wel hoorwootie schreef:
Er zijn toch wel enorm veeeel mensen dat onder de , neem nu 1.5 Km van de centrale zitten
Bij BCG zullen die dan meestal ook op een lokalere VDSL ROP kunnen maar dit even buiten beschouwing
Cityconnect is niet meer dan een ADSL2+ DSLAM van dommel zelf ipv bcg
Als je ziet hoeveel cityconnecters 12 Mbps en meer syncen dan mag bcg hun DSLAM's nog cappen op 12 Mbit dan haal je deze ook hoor
Enigste punt is nu dat klanten omschakelen van ADSL naar de ADSL2+ kaarten tijd vergt (en geld ook ergens ja)
Neem je nu een nieuwe lijn , voice (discovery of classic) of raw copper , kom je direct op een ADSL2+ kaart , dan scarlet of dommel netconnect en je hebt de 12 mbit als je lijn het toelaat ...
Hopelijk beetje begrijpbaar , tis ni simpel uit te leggen mijn gedacht
Dank u voor die uitleg..
anyway ik ben Scarlet klant.. en buiten BGC of Telenet tegen en een hoog tarief zal ik dan waarschijnlijk nooit een degelijk snelheid halen op ADSL2 aangezien dat ik op 3.5km van de centrale zit.
mvg
wxxtie
anyway ik ben Scarlet klant.. en buiten BGC of Telenet tegen en een hoog tarief zal ik dan waarschijnlijk nooit een degelijk snelheid halen op ADSL2 aangezien dat ik op 3.5km van de centrale zit.
mvg
wxxtie
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik wil het nu niet nog moeilijker maken maar BCG zou normaal hun VDSL2 moeten openstellen een de resellers (dommel,scarlet,dxadsl etc )
Dus het kan wel hoor en de prijs kan misschien ook nog goed meevallen
Alleen zal het afwachten zijn daarop weer op de snelheid van bcg ....
Dus het kan wel hoor en de prijs kan misschien ook nog goed meevallen
Alleen zal het afwachten zijn daarop weer op de snelheid van bcg ....
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 4 keer
enigste dat me echt stoort, is dat ze me totaal geen schatting v snelheid kunnen geven.
Heb al 2 keer geprobeerd te bellen naar hun 0800 nummer, elke keer met het antwoord dat dit niet mogelijk is
Heb al 2 keer geprobeerd te bellen naar hun 0800 nummer, elke keer met het antwoord dat dit niet mogelijk is
Zou men dit niet als "bedriegelijke reclame" kunnen beschouwen?
Kwantiteit (nieuwe klanten aansluiten) ipv kwaliteit (voldoende capaciteit voorzien)
Veel beloven maar ...
Ik hoop dat ze het ADSL2+ netwerk niet nog meer gaan belasten door er digitale tv over te versassen.
Want ik vermoed dat Belgacom tracht eerst massaal nieuwe klanten aan te trekken via Scarlet, niet alleen de alternatieve ISP's/de concurrentie te fnuiken op een on/eerlijke wijze maar ook zal trachten in de toekomst digitale tv via Scarlet aan te bieden (via VDSL2)
Geef mij maar VDSL2 zonder digitale tv
http://www.scarlet.be/nl/
Door Scarlet gebruiker te worden, verzekert u zich ervan de maximum beschikbare snelheid in uw zone te krijgen. Een snelheid die afhankelijk is van een aantal factoren: zij wordt bepaald door de afstand tussen uw aansluiting en de telefooncentrale, de installatie van uw computer en uw interne bekabeling.
Een "Scarlet gebruiker" via EDPnet (ADSL2+ via Scarlet-netwerk) is toch ook een "Scarlet gebruiker" dus ook voor deze "gebruikers" moet Scarlet voorzien in de maximaal beschikbare snelheid ...
Als je dit leest zijn het blijkbaar maar 3 factoren die van belang zijn terwijl het er m.i. meerdere zijn w.o. netwerkbelasting -en capaciteit ...
Ongeacht de ADSL leverancier van uw keuze, deze moet altijd via het netwerk van Belgacom
(Scarlet is overgenomen (het Scarlet netwerk zelf zou verkocht moeten worden aan een derde maar welke partij, ivm concurrentiepositie/marktdominatie/verstoring?) door Belgacom en is in weze niks anders dan de budgetprovider die de concurrentie aan moet gaan met vooral andere alternatieve operatoren die ofwel het netwerk/centrales gebruiken van Belgacom/Scarlet, je kan je de vraag stellen hoe on/eerlijk het spel gespeeld wordt"
passeren om uw lijn te kunnen leveren
(klanten van alternatieve providers moeten vaak betalen voor raw copper = zonder telefoonsignaal 11.80 € en meer/minder om "the last mile" zoals ze dat noemen van thuis tot aan de centrale te mogen gebruiken ofwel een Discovery Line die Belgacom op 01/08/2008 on/bewust heeft opgeslagen in prijs van 6.85 naar 9.95 euro per maand zijnde + 45%, m.i. om weeraleens de klanten van en/of alternatieve ISP's op een m.i. oneerlijke en marktverstorende wijze te beconcurreren en in de zakken te zitten = peststrategie" - bij scarlet vragen ze maar 5 euro per maand voor rawcopper !!!!)
aangezien de laatste kilometer altijd op het netwerk van de historische operator
(lees: zogezegd "ex-monopilist" die z'n greep op de markt nog maar eens versterkt door de overname van Scarlet (en al diens klanten, exclsuief het netwerk of werd dat opgekocht door een zelf snel opgericht onafhankelijk filiaal om de schijn hoog te houden?))
zit. Bij Scarlet hebben we ons als prioriteit gesteld om u verbindingen te leveren die sneller zijn dan onze concurrenten
(wie zijn de concurrenten van Scarlet/Belgacom > Telenet (geen concurrentie op kabel!) en de alternatieve ISP's die via hun netwerk gaan, red.)
en die perfect voldoen aan de steeds hoger wordende verwachtingen van de veeleisende surfer.
(als die snelheid ook zo fluctueerd dan belooft dat !!!)
Om dit aanbod mogelijk te maken voor een zo groot mogelijk aantal surfers, investeren wij in een aantal centrales en bepalen we zelf de maximum snelheid
(in de kleine lettertjes staat tussen 1 Mbps en 20 Mbps, dus achten zij het nodig (zonder voorafgaande mededeling aan bestaande gebruikers om je op 4 Mbps te zetten dan moet je dat als consument die verblind/bedrogen wordt in de reclames met 20 Mbps dat maar slikken, dit is bedrog en ruikt naar fraude en oneerlijke concurrentie m.i.)
en het volume dat we u aanbieden.
(is toch NOLIMIT bij ADSL20NOLIMIT volgens FUP = hoeveel?)
Deze investeringen worden in eerste instantie gedaan in de stedelijke zones waar we van een dichtbevolkte centrale kunnen vertrekken.
(en waar bestaande gebruikers als eerste het slachtoffer van worden in de vorm van snelheidsproblemen en fluctuaties want men sluit massaal nieuwe aan zonder eerst te investeren in extra capaciteit m.i. !!!)
Maar wees gerust, ook al woont u in een zone die nog niet op de hogere snelheden leverbaar is, uw lijn zal altijd opgeleverd worden met maximum 6 Mbps en uw maandelijks volume is altijd onbeperkt - up & down.
(daar staat toch degelijk onbeperkt (FUP kleine lettertjes = vaag en obekend), onder voorbehoud van schrijffouten zullen ze wel aanvoeren ...)
Op het ogenblik dat de hogere snelheden ook bij u beschikbaar komen, zullen we uw lijn automatisch en zonder kosten aanpassen.
ze mogen niet met verlies verkopen dus werken ze heden aan "groothandelsprijs" voor de concurrentie m.i. ...
Kwantiteit (nieuwe klanten aansluiten) ipv kwaliteit (voldoende capaciteit voorzien)
Veel beloven maar ...
Ik hoop dat ze het ADSL2+ netwerk niet nog meer gaan belasten door er digitale tv over te versassen.
Want ik vermoed dat Belgacom tracht eerst massaal nieuwe klanten aan te trekken via Scarlet, niet alleen de alternatieve ISP's/de concurrentie te fnuiken op een on/eerlijke wijze maar ook zal trachten in de toekomst digitale tv via Scarlet aan te bieden (via VDSL2)
Geef mij maar VDSL2 zonder digitale tv
http://www.scarlet.be/nl/
Door Scarlet gebruiker te worden, verzekert u zich ervan de maximum beschikbare snelheid in uw zone te krijgen. Een snelheid die afhankelijk is van een aantal factoren: zij wordt bepaald door de afstand tussen uw aansluiting en de telefooncentrale, de installatie van uw computer en uw interne bekabeling.
Een "Scarlet gebruiker" via EDPnet (ADSL2+ via Scarlet-netwerk) is toch ook een "Scarlet gebruiker" dus ook voor deze "gebruikers" moet Scarlet voorzien in de maximaal beschikbare snelheid ...
Als je dit leest zijn het blijkbaar maar 3 factoren die van belang zijn terwijl het er m.i. meerdere zijn w.o. netwerkbelasting -en capaciteit ...
Ongeacht de ADSL leverancier van uw keuze, deze moet altijd via het netwerk van Belgacom
(Scarlet is overgenomen (het Scarlet netwerk zelf zou verkocht moeten worden aan een derde maar welke partij, ivm concurrentiepositie/marktdominatie/verstoring?) door Belgacom en is in weze niks anders dan de budgetprovider die de concurrentie aan moet gaan met vooral andere alternatieve operatoren die ofwel het netwerk/centrales gebruiken van Belgacom/Scarlet, je kan je de vraag stellen hoe on/eerlijk het spel gespeeld wordt"
passeren om uw lijn te kunnen leveren
(klanten van alternatieve providers moeten vaak betalen voor raw copper = zonder telefoonsignaal 11.80 € en meer/minder om "the last mile" zoals ze dat noemen van thuis tot aan de centrale te mogen gebruiken ofwel een Discovery Line die Belgacom op 01/08/2008 on/bewust heeft opgeslagen in prijs van 6.85 naar 9.95 euro per maand zijnde + 45%, m.i. om weeraleens de klanten van en/of alternatieve ISP's op een m.i. oneerlijke en marktverstorende wijze te beconcurreren en in de zakken te zitten = peststrategie" - bij scarlet vragen ze maar 5 euro per maand voor rawcopper !!!!)
aangezien de laatste kilometer altijd op het netwerk van de historische operator
(lees: zogezegd "ex-monopilist" die z'n greep op de markt nog maar eens versterkt door de overname van Scarlet (en al diens klanten, exclsuief het netwerk of werd dat opgekocht door een zelf snel opgericht onafhankelijk filiaal om de schijn hoog te houden?))
zit. Bij Scarlet hebben we ons als prioriteit gesteld om u verbindingen te leveren die sneller zijn dan onze concurrenten
(wie zijn de concurrenten van Scarlet/Belgacom > Telenet (geen concurrentie op kabel!) en de alternatieve ISP's die via hun netwerk gaan, red.)
en die perfect voldoen aan de steeds hoger wordende verwachtingen van de veeleisende surfer.
(als die snelheid ook zo fluctueerd dan belooft dat !!!)
Om dit aanbod mogelijk te maken voor een zo groot mogelijk aantal surfers, investeren wij in een aantal centrales en bepalen we zelf de maximum snelheid
(in de kleine lettertjes staat tussen 1 Mbps en 20 Mbps, dus achten zij het nodig (zonder voorafgaande mededeling aan bestaande gebruikers om je op 4 Mbps te zetten dan moet je dat als consument die verblind/bedrogen wordt in de reclames met 20 Mbps dat maar slikken, dit is bedrog en ruikt naar fraude en oneerlijke concurrentie m.i.)
en het volume dat we u aanbieden.
(is toch NOLIMIT bij ADSL20NOLIMIT volgens FUP = hoeveel?)
Deze investeringen worden in eerste instantie gedaan in de stedelijke zones waar we van een dichtbevolkte centrale kunnen vertrekken.
(en waar bestaande gebruikers als eerste het slachtoffer van worden in de vorm van snelheidsproblemen en fluctuaties want men sluit massaal nieuwe aan zonder eerst te investeren in extra capaciteit m.i. !!!)
Maar wees gerust, ook al woont u in een zone die nog niet op de hogere snelheden leverbaar is, uw lijn zal altijd opgeleverd worden met maximum 6 Mbps en uw maandelijks volume is altijd onbeperkt - up & down.
(daar staat toch degelijk onbeperkt (FUP kleine lettertjes = vaag en obekend), onder voorbehoud van schrijffouten zullen ze wel aanvoeren ...)
Op het ogenblik dat de hogere snelheden ook bij u beschikbaar komen, zullen we uw lijn automatisch en zonder kosten aanpassen.
ze mogen niet met verlies verkopen dus werken ze heden aan "groothandelsprijs" voor de concurrentie m.i. ...
En uw punt is?
Ben je nu op kruistocht tegen Scarlet, terwijl je er niet eens klant bent?
Je bent klant van Edpnet. Indien je niet tevreden bent, dien je je te wenden tot Edpnet.
Het is trouwens lang geleden dat ik zo'n onduidelijke en onsamenhangende post gelezen heb.
Ben je nu op kruistocht tegen Scarlet, terwijl je er niet eens klant bent?
Je bent klant van Edpnet. Indien je niet tevreden bent, dien je je te wenden tot Edpnet.
Het is trouwens lang geleden dat ik zo'n onduidelijke en onsamenhangende post gelezen heb.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
20 euro per maand,+ 5 euro voor raw copper, zo goed als unlimited download
Jongens voor die prijs wil ik altijd tekenen zelfs aan 6mbit.
Hoewel het natuurlijk zeer tof is als je naast de centrale woont en minstens 15 mbit haalt ....
Jongens voor die prijs wil ik altijd tekenen zelfs aan 6mbit.
Hoewel het natuurlijk zeer tof is als je naast de centrale woont en minstens 15 mbit haalt ....
lazio probeer eens te vragen of ze een schatting kunnen maken op uw straat en even/oneven huisnummer. dat zou wel mogelijk moeten zijn indien er andere mensen daar in uw straat ofzo aangesloten zijn... kunnen ze op basis van hun afstand jouw afstand en snelheid schatten.Lazio schreef:enigste dat me echt stoort, is dat ze me totaal geen schatting v snelheid kunnen geven.
mvg
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik vind het nog altijd het best dat u er rekening mee houd dat u een 6 mbps lijn krijgt maximaal,indien het meer is,heeft u geluk.
Een anderewerkwijze is,voor dat u ADSL klant word,even gaan zoeken naar een Belgacom telefooncentrale in uw buurd,zodoende kan u alvast de afstand zelf inschatten,en zo besluiten of u ADSL neemt,of niet (voor u een contrackt tekent).Ook een bezoekje bij geburen,die (messchien)ADSL hebben kan u veel duidelijk maken.
Een anderewerkwijze is,voor dat u ADSL klant word,even gaan zoeken naar een Belgacom telefooncentrale in uw buurd,zodoende kan u alvast de afstand zelf inschatten,en zo besluiten of u ADSL neemt,of niet (voor u een contrackt tekent).Ook een bezoekje bij geburen,die (messchien)ADSL hebben kan u veel duidelijk maken.