Hello,
is hier iemand die mij duidelijk kan uitleggen hoe ik deze telefoon kan configureren? Ik moet namelijk een SIP-wachtwoord ingeven maar waar kan ik dit vinden? Iemand anders die ook deze telefoon heeft?
Groeten
Siemens C450 IP in combinatie met HomeConnect
Dommel geeft het SIP wachtwoord niet vrij en het is tot dusver onmogelijk te achterhalen.(tenzij iemand een manier weet)
Je zal dus een andere oplossing moeten zoeken.
Ik zie wel op de specs pagina van die telefoon "# Bellen via Internet** en (tegelijkertijd!) via de analoge lijn"
Normaal zou je dus analoog kunnen bellen door uw telefoon aan te sluiten op de Phone1 uitgang van uw siemens gigaset sx762 router.
"Het basisstation beschikt nl. over twee aansluitingen: Ethernet en analoog.", probeer dus eens aan te sluiten op analoog.
Je zal dus een andere oplossing moeten zoeken.
Ik zie wel op de specs pagina van die telefoon "# Bellen via Internet** en (tegelijkertijd!) via de analoge lijn"
Normaal zou je dus analoog kunnen bellen door uw telefoon aan te sluiten op de Phone1 uitgang van uw siemens gigaset sx762 router.
"Het basisstation beschikt nl. over twee aansluitingen: Ethernet en analoog.", probeer dus eens aan te sluiten op analoog.
username: *3
password: *3
server: 192.168.2.1
Vergeet ook niet op je router het volgende in te stellen:
Geavanceerde instellingen > Telefonie > Toestellen > SIP-client-accounts: *3 > bewerken > Telefoonnummer: sipxxxxx (ip.ip.ip.ip)
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
password: *3
server: 192.168.2.1
Vergeet ook niet op je router het volgende in te stellen:
Geavanceerde instellingen > Telefonie > Toestellen > SIP-client-accounts: *3 > bewerken > Telefoonnummer: sipxxxxx (ip.ip.ip.ip)
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)