DiscoveryLine opzeggen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Ledje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 apr 2007, 14:25

Ik heb een discoveryline maar ik wil deze opzeggen.

Nu heeft Belgacom een prijsverhoging doorgevoerd en kan ik dat al zoiezo als reden gebruiken.
Maar moest Belgacom daar moeilijk over doen, kan je dan na één jaar opzeggen?

Mijn eerste factuur die ik zie op e-services, de datum daarvan staat op 18/02/2008.

Nu Dommel moet ik opzeggen voor 11/02/2009, mijn diensten daar zullen stoppen +/- 11/03/2009

Wanneer zeg ik dan best mijn Belgacom Discovery Line op?

En hoe doe ik dat? Want als ik op de site volg, geven ze me een telefoonnummer..

Alessio
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

wacht nog tot half februari, dan ben je een jaar klant geweest en kan je het afzeggen zonder boete. Moest je het nu afzeggen dan ga je de volgende maand toch nog moeten betalen.

Afzeggen kan in principe via de telefoon, maar een aangetekende brief is misschien beter.
Als je je domel abonnement nog niet kan afzeggen dan wacht je misschien beter nog even om dan beide tegelijk af te zeggen. Anders zit je nog met een lopend internet abonnement maar kan je er toch niet op.
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Nu heeft Belgacom een prijsverhoging doorgevoerd en kan ik dat al zoiezo als reden gebruiken


Hoe lang kan je dat argument eigenlijk gebruiken? Kan me voorstellen dat er daar een maximum termijn opstaat.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ja daar stond een termijn op. Weet niet meer tot waneer die liep, maar verlopen is ze alleszins.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”