Hallo,
Heeft iemand al eens die gratis website opgesteld die je bij homeconnect packet krijgt ??
Ik weet dat het niet veel goeds is maar hoe zet ik zo iets op ?
alvast bedankt
grtz ^^
"Gratis" website
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
er zijn voldoende gratis alternatieven die echt alles ondersteunen.Zelete schreef:Gewoon via HomeLink.
Als website moet je het niet bezien trouwens, bezie het maar als webspace met gratis domeinnaam. Je hebt geen PHP of MySQL en die zaken.
- brooklyn
- Elite Poster
ahja gratissilencer schreef:er zijn voldoende gratis alternatieven die echt alles ondersteunen.Zelete schreef:Gewoon via HomeLink.
Als website moet je het niet bezien trouwens, bezie het maar als webspace met gratis domeinnaam. Je hebt geen PHP of MySQL en die zaken.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Afbeelding](http://img185.imageshack.us/img185/1986/5713up1.png)
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
vind de site met vergelijkingen niet meer ts mijn duizenden favorieten...brooklyn schreef:ahja gratissilencer schreef:er zijn voldoende gratis alternatieven die echt alles ondersteunen.Zelete schreef:Gewoon via HomeLink.
Als website moet je het niet bezien trouwens, bezie het maar als webspace met gratis domeinnaam. Je hebt geen PHP of MySQL en die zaken., welke dan?
http://www.yourfreehosting.net/ (zat in mn favorieten)
http://www.free-webhosts.com/webhosting-01.php
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
En in all fairness: ietsofwat "ok" hosting kost slechts enkele euro's per maand. Ik zou dan ook de gratis varianten ten stelligste afraden. Of ze verdwijnen binnen de kortste keren (zeker de aantrekkelijkere met serverside scripting en databases bv.), of ze beginnen irritante banners en/of popups op je site te plaatsen.
ooh. shiny.
- Pegasuz
- Starter Plus
- Contacteer:
Ik geef je ten volste gelijk. Degelijke, betrouwbare webhosting, daar betaal je voor. Gratis zou ik zeker niet aanraden. Voor die 2€ per maand ofzo...cloink schreef:En in all fairness: ietsofwat "ok" hosting kost slechts enkele euro's per maand. Ik zou dan ook de gratis varianten ten stelligste afraden. Of ze verdwijnen binnen de kortste keren (zeker de aantrekkelijkere met serverside scripting en databases bv.), of ze beginnen irritante banners en/of popups op je site te plaatsen.
Ff wat anders ... de domeinregistratie gratis is toch mooi meegenomen maar zijn er al mensen die deze via dommel hebben kunnen doen?
Bij mij wou ik dat na de vorige update niet onmiddellijk doen en daarna kon ik het nie meer.
Ben wel eens geinteresseerd hoeveel mensen hun domein al via dommel hebben kunnen registreren.
Bij mij wou ik dat na de vorige update niet onmiddellijk doen en daarna kon ik het nie meer.
Ben wel eens geinteresseerd hoeveel mensen hun domein al via dommel hebben kunnen registreren.