Momenteel heb ik analoge tv kabel.
Stel dat ik digitale TV neem van Telenet. Zo'n shake met tv+internet+telefoon kost 50,- euro per maand.
Moet ik dan nog steeds de analoge aansluiting blijven betalen? Of zit die inbegrepen in die 50,- euro?
Merci...
Telenet digitale TV: wat met analoge abonnement?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Ja, je zal je analoog abonnement nog steeds moeten betalen.
Deze zit niet in de shake inbegrepen, dit omdat er per gebied (Infrax, Integan, PBE, Telenet en WVEM) verschillende prijzen zijn voor het kabelabonnement.
Deze zit niet in de shake inbegrepen, dit omdat er per gebied (Infrax, Integan, PBE, Telenet en WVEM) verschillende prijzen zijn voor het kabelabonnement.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 11 keer
Dus indien (binnen een aantal maanden) de analoge televisie in gans vlaanderen door Telenet gefaktureerd wordt, zou dit argument vervallen?byter schreef:Ja, je zal je analoog abonnement nog steeds moeten betalen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik denk dat het wat complexer is dan Telenet die de televisiediensten overneemt en het dan gelijkschakelt. De kabelmaatschappijen hebben natuurlijk ook contracten/akkoorden die gerespecteerd zullen moeten worden en de klant heeft ook een overeenkomst met hun huidige kabelmaatschappij waar Telenet rekening mee moet houden.
Uiteindelijk zal je niet zonder kabel/analoog abonnement Telenet Digital TV kunnen kijken en deze zit niet in de shake.
Uiteindelijk zal je niet zonder kabel/analoog abonnement Telenet Digital TV kunnen kijken en deze zit niet in de shake.