messenger 2009
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- Contacteer:
sinds ik de nieuwe messenger live van windows heb geïnstalleerd meld deze zich niet meer automatisch aan; firewall uit of aan maakt geen verschil net al virusscanner of S&D uit of aan. Iemand een idee hoe dit kan verholpen worden?
- defenderII
- Premium Member
- Contacteer:
dat heb ik al gedaan; ook alle gegevens eens opnieuw ingeven enz.Dafke schreef:In de opties van messenger Auto aanmelden aanduiden of is dat daar waar je je username en pass ingeeft..?
- defenderII
- Premium Member
- Contacteer:
als dat de oorzaak was zou ik dit doenstephan schreef:Misschien domme opmerking, maar ik ga ze toch geven (you never know ) :
Automatisch aanmelden werkt niet als hij niet automatisch wordt opgestart met Windows.
jammer maar toch bedankt
- defenderII
- Premium Member
- Contacteer:
is de officiele download van msn pagina (geen Beta) voor zover ik heb kunnen zien in ieder geval. Ik heb het in ieder geval gemeld.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Had je de vorige versie verwijderd via configuratiescherm -> software?defenderII schreef:is de officiele download van msn pagina (geen Beta) voor zover ik heb kunnen zien in ieder geval. Ik heb het in ieder geval gemeld.
altijd best de vorige verwijderen en dan pas de nieuwe installeren.
ik heb die (messenger 2009) ook al 2 weken hier op de PC en heb geen enkel probleem.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Waarom hebben ze er view contacts by email uitgegooid?
Ik herken bijna niemand van heel mijn lijst... Dat stond hier al jaren op email, toch 20 keer beter dan al die fancy rooskleurige naampjes.
Ik herken bijna niemand van heel mijn lijst... Dat stond hier al jaren op email, toch 20 keer beter dan al die fancy rooskleurige naampjes.
- defenderII
- Premium Member
- Contacteer:
neen dat heb ik niet gedaan; ik zal het eens opnieuw erafgooien en herinstalleren.Patje schreef:Had je de vorige versie verwijderd via configuratiescherm -> software?defenderII schreef:is de officiele download van msn pagina (geen Beta) voor zover ik heb kunnen zien in ieder geval. Ik heb het in ieder geval gemeld.
altijd best de vorige verwijderen en dan pas de nieuwe installeren.
ik heb die (messenger 2009) ook al 2 weken hier op de PC en heb geen enkel probleem.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Dat doen ze om het interessant te houdenZelete schreef:Waarom hebben ze er view contacts by email uitgegooid?
- metal
- Elite Poster
- Bedankt: 8 keer
Kheb ook een probleem met deze messenger.
Als ik mijn emails wil bezien dan opent hij een venster in firefox ipv ie.Met als gevolg dat iedere keer als iemand anders zicht heeft aangemeld op deze messenger ik mijn volledig emailadres + wachtwoord terug moet ingeven. Is daar een mogelijkheid dat messenger een venster opent in ie ipv in firefox?
Als ik mijn emails wil bezien dan opent hij een venster in firefox ipv ie.Met als gevolg dat iedere keer als iemand anders zicht heeft aangemeld op deze messenger ik mijn volledig emailadres + wachtwoord terug moet ingeven. Is daar een mogelijkheid dat messenger een venster opent in ie ipv in firefox?
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Als er een venster opent in firefox zal dat wss zijn omdat firefox ingesteld staat als standaardbrowser.
en normaal iedereen die zich aanmeld op deze messenger, blijft de naam staan _ je krijgt dan een pijltje achteraan het adres (je krijgt dan een scrolldown menu) om te kiezen welk e-mail adres zich wil aanmelden. ... wij moeten dat nooit meer intypen.
en normaal iedereen die zich aanmeld op deze messenger, blijft de naam staan _ je krijgt dan een pijltje achteraan het adres (je krijgt dan een scrolldown menu) om te kiezen welk e-mail adres zich wil aanmelden. ... wij moeten dat nooit meer intypen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
- defenderII
- Premium Member
- Contacteer:
Herinstallatie doet er niets aan hij blijft zich niet automatisch aanmelden.