Ipod 5th Generation

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
CiBi
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

Ik heb een Ipod 5th Generation (al tijdje uit garantie)
En nu heb ik een probleem, het geluid dat ik te horen krijg hoor ik maar langs een kant (gekend probleem, oorzaak: slijtage)
Als ik vriemel aan de jack werkt het soms wel (ligt zeker niet aan de earphones, ik heb al meerdere geprobeerd)
Nu is mijn vraag, kan dat gerepareert worden? Ik kan zelf redelijk goed solderen, dus misschien zou ik het zelf kunnen doen.
Nu gebruik ik heb gewoon als kleine externe HD, dus ik kan het niet veel meer kapot maken.
Doet Apple ook reparaties als het product niet meer in garantie is? Hoeveel zou het +- kosten om dat te laten repareren?
Iemand anders al het zelfde meegemaakt?

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
CiBi
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

oke ik heb mijn ipod zelf open gedaan.
Op internet lees ik dat ik dit deel moet vervangen:
Afbeelding

zou ik geen jack uit een andere mp3 kunnen halen?

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”