Opgezegd en toch nog proforma factuur ?
Op 5 januari heb ik aangetekend dommel een mail en een aangetekend schrijven verstuurd dat ik wenste mijn abonnement op te zeggen. Dat ik rekening houdend met 1 maand opzeg mededeel dat ik wenste mijn contract op te zeggen vanaf 12/01/2009 zodat mijn contract afloopt op 12/02/2009 zoals contractueel vastgelegd. Dat is mij via mail bevestigd
Nu krijg ik een proforma factuur die vervalt op 12/02/2009 (dus ik veronderstel voor de periode 12/02/2009 -> 12/03/2009), maar ik ben totaal verward dat is toch de periode dat ik geen abonnement meer heb ?
Helpt ook helemaal niet als er nergens vermeld wordt over welke periode het gaat.
Heb al ISP's gehad dat ik moest betalen voor de maand die volgde en vica versa, plus zat al zolang bij Dommel dat ik het mij eerlijk gezegd ook niet meer herinner hoe het bij hen was. Ik ben sterk in de veronderstelling dat je bij Dommel op voorhand betaald.
Nu krijg ik een proforma factuur die vervalt op 12/02/2009 (dus ik veronderstel voor de periode 12/02/2009 -> 12/03/2009), maar ik ben totaal verward dat is toch de periode dat ik geen abonnement meer heb ?
Helpt ook helemaal niet als er nergens vermeld wordt over welke periode het gaat.
Heb al ISP's gehad dat ik moest betalen voor de maand die volgde en vica versa, plus zat al zolang bij Dommel dat ik het mij eerlijk gezegd ook niet meer herinner hoe het bij hen was. Ik ben sterk in de veronderstelling dat je bij Dommel op voorhand betaald.
Heb je al proberen te bellen?
No offence @ Silencer, is gewoon veralgemening : ik vind het ongelooflijk hoe iedereen zijn eigen Dommel verhaal hier neerpent, blijkbaar hebben praktisch alle problemen met Dommel iets te doen met admin... Het grappige is ook dat 3-kwart van al deze mensen het ook nog "vergeet" van te bellen wegens niet logisch?
No offence @ Silencer, is gewoon veralgemening : ik vind het ongelooflijk hoe iedereen zijn eigen Dommel verhaal hier neerpent, blijkbaar hebben praktisch alle problemen met Dommel iets te doen met admin... Het grappige is ook dat 3-kwart van al deze mensen het ook nog "vergeet" van te bellen wegens niet logisch?
There are two types of planes : Fighters and Targets
Dommel en bellen ? Heb eigenlijk veel beters te doen dan heel wat tijd te spenderen om proberen (!) op hun helpdesk binnen te raken en dan nog sta je even ver.
Maar heb een ticket aangemaakt , kon nog klaarblijkelijk nog inloggen op de CRM, heb ik nadien altijd eventueel een print van de communicatie als er dan nog problemen zouden rijzen of beloftes niet worden nagekomen. Slechte ervaringen op dat vlak al gehad met telefonische helpdesk.
Silencer is volgens mij een ander profiel.
Maar heb een ticket aangemaakt , kon nog klaarblijkelijk nog inloggen op de CRM, heb ik nadien altijd eventueel een print van de communicatie als er dan nog problemen zouden rijzen of beloftes niet worden nagekomen. Slechte ervaringen op dat vlak al gehad met telefonische helpdesk.
Silencer is volgens mij een ander profiel.
Laatst gewijzigd door Silence 22 jan 2009, 10:03, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Je betaald voor de maand dat komt , dus op voorhand
Is je brief wel ontvangen ?
Nee , kan achterstand zijn in het verwerken misschien maar 9/10 zit je vast aan jaarcontract (ieder jaar verlangt je copntract met 1 jaar , niet zoals bij telenet , na het eerste jaar maandelijks op te zeggen met 30 dagen vooropzeg
Is je brief wel ontvangen ?
Nee , kan achterstand zijn in het verwerken misschien maar 9/10 zit je vast aan jaarcontract (ieder jaar verlangt je copntract met 1 jaar , niet zoals bij telenet , na het eerste jaar maandelijks op te zeggen met 30 dagen vooropzeg
The eternal and true pessimist
Dacht ik idda3ke schreef:Je betaald voor de maand dat komt , dus op voorhand
Ik heb het aangetekend verstuurd en heb geen bericht gehad van de post dat ze het niet konden afleveren, dus veronderstel van wel.Is je brief wel ontvangen ?
Ik had ook nog het "oude" contract met de melding dat ik kon opzeggen via mail op op het adres order at dommel.com dus had dit (desondanks dat ik aangetekend ook mijn abbo opgezegd) nog eens via deze weg gedaan.
Heb daarvoor een ticket aangemaakt en dan de 7e januari een reactie gekregen dat mijn opzeg werd genoteerd.
Oh maar ik had een netconnect abonnement (ook nooit geen speedpacks of dergelijke gekocht waardoor ik opeens aan een nieuw contract zou moeten vasthangen) van midden 2006 dus zat op het moment van opzeg al 2,5 jaar bij Dommel.Nee , kan achterstand zijn in het verwerken misschien maar 9/10 zit je vast aan jaarcontract (ieder jaar verlangt je copntract met 1 jaar , niet zoals bij telenet , na het eerste jaar maandelijks op te zeggen met 30 dagen vooropzeg
Laatst gewijzigd door Silence 22 jan 2009, 10:52, in totaal 1 gewijzigd.
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Gewoon betaling stopzetten. Ik heb da zo ook gedaan en dan krijgt ge een paar verwittigingen dat uw factuur niet betaald is en dat ze dan uw verbinding gaan stopzetten als ge niet betaald. Van al dieje zever niks vaan antrekken. Bij mij op de crm staat nu gewoon beindigd ipv actief.
-
- Pro Member
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Dus je probeert zelf niet te bellen in de veronderstelling dat het "toch te lang gaat duren"Silence schreef:Dommel en bellen ? Heb eigenlijk veel beters te doen dan heel wat tijd te spenderen om proberen (!) op hun helpdesk binnen te raken en dan nog sta je even ver.
De dommel service kennende is dat zelf geen veronderstelling maar een zekerheid. Trouwens bij een dispuut later sta je met telefonische beloftes helemaal nergens, daarom dat ik maar een ticket heb aangemaakt. Kwestie dat ik iets van een bewijs heb.
En als ze dat negeren, een aangetekend schrijven.
En als ze dat negeren, een aangetekend schrijven.
Laatst gewijzigd door Silence 22 jan 2009, 12:02, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
verwacht u binnenkort maar aan een aangetekend schrijven met extra kosten en een cancellation fee dan , bij mij heeft het 9 maand geduurd eer ik dien brief kreeg maar heb hem toch gekregenmetal schreef:Gewoon betaling stopzetten. Ik heb da zo ook gedaan en dan krijgt ge een paar verwittigingen dat uw factuur niet betaald is en dat ze dan uw verbinding gaan stopzetten als ge niet betaald. Van al dieje zever niks vaan antrekken. Bij mij op de crm staat nu gewoon beindigd ipv actief.
heb hem teruggestuurd met begeleidende klachtenbrieven en eerdere aangetekende brieven dat ik hen al had opgestuurd ...
maar las je gewoon je betaling stopzet ben jij als klant in fout en staat dommel recht in zijn schoenen alsnog alles te innen + boetes en early termination fee's
zelfs al is dommel in fout ,als ze aanhalen voor (vrede)gerecht dat jij eerst hebt geweigerd te betalen alvorens te klagen (met bewijs van ontvangst van je klacht of ingebrekestelling) zal de rechter meestak oordelen dat jij , als klant , in de fout bent gegaan
The eternal and true pessimist
Idd, heb ook dat gevoel daarom heb ik maar een ticket aangemaakt. Zal afwachten wat ze nu eigenlijk zeggen. Als er geen reactie op komt dan ga ik het gewoon via een aangetekend schrijven proberen.a3ke schreef: zelfs al is dommel in fout ,als ze aanhalen voor (vrede)gerecht dat jij eerst hebt geweigerd te betalen alvorens te klagen (met bewijs van ontvangst van je klacht of ingebrekestelling) zal de rechter meestak oordelen dat jij , als klant , in de fout bent gegaan
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Ondanks het feit dat de TS en een mail en een aangetekend schrijven heeft verstuurd (of heb ik dat verkeerd begrepen) ?a3ke schreef:maar als je gewoon je betaling stopzet ben jij als klant in fout en staat dommel recht in zijn schoenen alsnog alles te innen + boetes en early termination fee's
Laatst gewijzigd door Jan_B 22 jan 2009, 12:08, in totaal 2 gewijzigd.
@ Silence
't is hun automaat die zo'n rommel opstuurt ,wacht gewoon een dagvaardiging door hun automaat af,
en doe zoals Dommel , vertik het van een serieus antwoord te geven !
En laat U niet bang maken door de weinige fanboys die overschieten en hun commentaar.
't is hun automaat die zo'n rommel opstuurt ,wacht gewoon een dagvaardiging door hun automaat af,
en doe zoals Dommel , vertik het van een serieus antwoord te geven !
En laat U niet bang maken door de weinige fanboys die overschieten en hun commentaar.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Als de TS geen bewijs van ontvangst van deze heeft en dat heeft ie blijkt in geen van de 2 gevallen (de automatische mailrreply is geen bewijs van ontvangst rechtgeldige en ie heeft geen bewijs van ontvangst gevraagd voor het aangetekend schrijven) is de TS wel in fout als ie niet betaaldJan_B schreef:Ondanks het feit dat de TS en een mail en een aangetekend schrijven heeft verstuurd (of heb ik dat verkeerd begrepen) ?a3ke schreef:maar als je gewoon je betaling stopzet ben jij als klant in fout en staat dommel recht in zijn schoenen alsnog alles te innen + boetes en early termination fee's
Maar je hebt een betaling al geweigerd ?Silence schreef:Idd, heb ook dat gevoel daarom heb ik maar een ticket aangemaakt. Zal afwachten wat ze nu eigenlijk zeggen. Als er geen reactie op komt dan ga ik het gewoon via een aangetekend schrijven proberen.a3ke schreef: zelfs al is dommel in fout ,als ze aanhalen voor (vrede)gerecht dat jij eerst hebt geweigerd te betalen alvorens te klagen (met bewijs van ontvangst van je klacht of ingebrekestelling) zal de rechter meestak oordelen dat jij , als klant , in de fout bent gegaan
En zoals eerder ook aangehaald , dommel werkt met jaarcontracten die elkaar stilzwijgend met 1 jaar verlengen , je schat 2.5 jaar klant te zijn dus zal nog 6 maand moeten afdragen of de daarbijhorende cancellation fee moeten betalen medunkt
The eternal and true pessimist
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Dit is helemaal niet waar. Indien hij geen zaken aangevraagd/laten veranderen heeft, is een contract met een ISP na het eerste jaar maandelijks opzegbaar.a3ke schreef:
(ieder jaar verlangt je copntract met 1 jaar , niet zoals bij telenet , na het eerste jaar maandelijks op te zeggen met 30 dagen vooropzeg
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Of het rechtsgeldig is of niet , ieder ISP heeft wel het recht dit zelf te bepalen ...Maglor schreef:Dit is helemaal niet waar. Indien hij geen zaken aangevraagd/laten veranderen heeft, is een contract met een ISP na het eerste jaar maandelijks opzegbaar.a3ke schreef:
(ieder jaar verlangt je copntract met 1 jaar , niet zoals bij telenet , na het eerste jaar maandelijks op te zeggen met 30 dagen vooropzeg
The eternal and true pessimist
Het is nu wel in orde al mail gehad van dommel dat de factuur idd ging van 12/02/09 - 12/03/09 en ik die mag negeren. Maar wilde toch even inpikken.
Een mail die tevens geen automatische mail was !
Ik heb het aangetekend verstuurd en normaal gezien is het zo dat wanneer een aangetekend schrijven niet kan worden afgeleverd, je daar een bericht van krijgt. In de brief had ik expliciet voor een antwoord gevraagd. Heb die niet gekregen per brief maar wel via mail.Als de TS geen bewijs van ontvangst van deze heeft en dat heeft ie blijkt in geen van de 2 gevallen (de automatische mailrreply is geen bewijs van ontvangst rechtgeldige en ie heeft geen bewijs van ontvangst gevraagd voor het aangetekend schrijven) is de TS wel in fout als ie niet betaald
Een mail die tevens geen automatische mail was !
Ik heb nog niets geweigerd te betalen, alles tot 12/02/2009 heb ik netjes betaald. Maar zoals gezegd, volgens Dommel mag ik die factuur (waarover het gaat) negeren.Maar je hebt een betaling al geweigerd ?
En zoals eerder ook aangehaald , dommel werkt met jaarcontracten die elkaar stilzwijgend met 1 jaar verlengen , je schat 2.5 jaar klant te zijn dus zal nog 6 maand moeten afdragen of de daarbijhorende cancellation fee moeten betalen medunkt
-
- Pro Member
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
En die zekerheid dan?Silence schreef:Het is nu wel in orde al mail gehad van dommel dat de factuur idd ging van 12/02/09 - 12/03/09 en ik die mag negeren. Maar wilde toch even inpikken.
-
- Premium Member
- Berichten: 511
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
- Locatie: wervik
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
De ISP heeft dat recht niet. Ieder maar dan ook ieder jaarcontract is na een jaar maandelijks opzegbaar. Zelfs al zegt de ISP (of gelijk wie) het anders of staat het zo in de algemene voorwaarden, dan nog zijn de contracten opzegbaar.Of het rechtsgeldig is of niet , ieder ISP heeft wel het recht dit zelf te bepalen ...
Dat is gewoon de wet (ongeveer jaar geleden gestemd)
Heb een mail en terwijl het niet die rechtsgeldigheid heeft van een aangetekend schrijven zou het nogal ferm zijn als ze hun eigen mails (of ticket systeem) zouden betwisten.THDBASED schreef:En die zekerheid dan?Silence schreef:Het is nu wel in orde al mail gehad van dommel dat de factuur idd ging van 12/02/09 - 12/03/09 en ik die mag negeren. Maar wilde toch even inpikken.
Met een telefoongesprek is het nogal moeilijk iets aan te brengen. In het verleden heb ik bvb met een Telenet vaak gehad dat ze telefonisch iets beloven (of zeggen) wat ze nadien helemaal niet nakwamen. Begin dan maar eens te betwisten zonder te vallen in een welles nietjes spelletje.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik zat/zit in hetzelfde geval. Opzeg gedaan via mail (mail terug dat het aangetekend moet, maar nadat ik hun er op wees dat het contractueel via mail mag werd mijn account toch op terminated gezet). Nog een maand betaald (tot einde contract) en toch nog een proforma gekregen. Ik heb een ticket aangemaakt dat vermits mijn abbo beeindigd was ik niet zinnens was te betalen. Ik kreeg redelijk snel een antwoord dat ik de proforma en aanmaning mocht negeren (screenshots en printouts genomen ).
Ik kreeg nog een "final notice" maar daar heb ik niet meer op gereageerd.
De pro-forma staat er nog steeds....
Ik kreeg nog een "final notice" maar daar heb ik niet meer op gereageerd.
De pro-forma staat er nog steeds....
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Als dommel zelf gereageerd heeft op je opzeg , al denk ik niet dat het ten gevolge van je aangetekende brief zal zijn , lijkt me de zaak in orde en afgehandeld dan zeker
En men regen , rechtsgeldig of niet slaat op het feit dat je in een contract eenderd wat mag zetten wat je maar wil , als wat je erinzit niet rechtsgeldig is of gebruikt kan worden is het toch niets waard , maar dan moet je al tot het gerecht gaan gaan
En men regen , rechtsgeldig of niet slaat op het feit dat je in een contract eenderd wat mag zetten wat je maar wil , als wat je erinzit niet rechtsgeldig is of gebruikt kan worden is het toch niets waard , maar dan moet je al tot het gerecht gaan gaan
The eternal and true pessimist
Dommel heeft de laatste tijd al veel bijgeleerd.
Zijn klanten ook.
Zijn klanten ook.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Op de website van dommel zelf staat er nochthans dit bij de helpdesk:
Voor elke adsl account is er een initiële contract periode van 1 jaar. na deze periode kan u uw account op elk ogenblik opzeggen, mits in acht name van een opzegperiode van 1 maand.
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
a3ke schreef:verwacht u binnenkort maar aan een aangetekend schrijven met extra kosten en een cancellation fee dan , bij mij heeft het 9 maand geduurd eer ik dien brief kreeg maar heb hem toch gekregenmetal schreef:Gewoon betaling stopzetten. Ik heb da zo ook gedaan en dan krijgt ge een paar verwittigingen dat uw factuur niet betaald is en dat ze dan uw verbinding gaan stopzetten als ge niet betaald. Van al dieje zever niks vaan antrekken. Bij mij op de crm staat nu gewoon beindigd ipv actief.
heb hem teruggestuurd met begeleidende klachtenbrieven en eerdere aangetekende brieven dat ik hen al had opgestuurd ...
maar las je gewoon je betaling stopzet ben jij als klant in fout en staat dommel recht in zijn schoenen alsnog alles te innen + boetes en early termination fee's
zelfs al is dommel in fout ,als ze aanhalen voor (vrede)gerecht dat jij eerst hebt geweigerd te betalen alvorens te klagen (met bewijs van ontvangst van je klacht of ingebrekestelling) zal de rechter meestak oordelen dat jij , als klant , in de fout bent gegaan
Ik heb 2 aangetekende brieven gestuurd en die zijn niet terug gekomen en heb het 2 keer via een ticked gestuurd waarvan 1 keer met andwoord van de dienst facturatie. Dus mij zullen ze niks kunnen maken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
metal schreef: Ik heb 2 aangetekende brieven gestuurd en die zijn niet terug gekomen en heb het 2 keer via een ticked gestuurd waarvan 1 keer met andwoord van de dienst facturatie. Dus mij zullen ze niks kunnen maken.
Ik heb/had meerdere maillogs + 3 aangetekende brieven waarvan 1 met ontvangstbewijs
Maar toch heeft het hen niet tegengehouden de cancellation fee te vragen p maand later ....
The eternal and true pessimist
Het heeft géne naam ! !
Hun manier van doen ? werken ? handelen ? marchanderen ? en hun kijk/visie op de toekomst ?
En ze hebben ook nog eens het geluk,
dat ze hunne automaat de schuld van alles kunnen geven.
Hun manier van doen ? werken ? handelen ? marchanderen ? en hun kijk/visie op de toekomst ?
En ze hebben ook nog eens het geluk,
dat ze hunne automaat de schuld van alles kunnen geven.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Nu twee weken geleden aangetekend verstuurt dat ik opzeg wegens het niet leveren volgens afgesloten contract. Nog altijd niets vernomen.
Heb nu tot 2 feb betaald dus tot 30 jan blijf ik gebruiken en dan sluit ik alles af van dommel. Domiciliëring van dommel is al te niet gedaan.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen toch, ze hadden 6 maand den tijd om de problemen op te lossen maar hebben er geen gevolg op gegeven.
Heb nu tot 2 feb betaald dus tot 30 jan blijf ik gebruiken en dan sluit ik alles af van dommel. Domiciliëring van dommel is al te niet gedaan.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen toch, ze hadden 6 maand den tijd om de problemen op te lossen maar hebben er geen gevolg op gegeven.
Wanneer je hen een correcte ingebrekestelling hebt gestuurd, geen problemen. En het is inderdaad zeer belangrijk om na je opzegdatum van 30 januari geen gebruik meer te maken van hun netwerk, zoniet doe je heel je ingebrekestelling teniet.
Ze geld vragen,als ze niet maken dat ze van Uw lijn zijn als het een BC abo en geen raw copperlijntje is dat je hebt.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Bij mij was het dus omdat ze mij niet wilde verhuizen. Had 2 maand al betaald zonder nen byte van hun te kunnen gebruiken. En dat heb ik ook in mijn brieven gescherven en in het ticket gezet. dus ze zullen niet moeten afkomen met nen brief want dan is het nog op het oud adres en daar woont nu niemand.
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
manu schreef:Wanneer je hen een correcte ingebrekestelling hebt gestuurd, geen problemen. En het is inderdaad zeer belangrijk om na je opzegdatum van 30 januari geen gebruik meer te maken van hun netwerk, zoniet doe je heel je ingebrekestelling teniet.
Idd wil ze geen kans geven ook nie ! Ben het ook even beu met het adsl gedoe! 8 jaar is genoeg geweest om verschillende keren te moeten wisselen van provider om een degelijk en werkende internet verbinding tot stand te houden . Heb maar 1 provider gehad die alles perfect liet werken en niet naar de limiet keek en dat was easynet Nu wil ik sneller surfen en downloaden en een beetje mee gaan met de tijd . Adsl is zo verouderd en word nog altijd goed uitgemolken . Dus enige andere optie was telenet internet XL te nemen verlopig . En deze gebruik ik al voor op te surfen . Enkel downloaden gebeurd nog via dommel . Maar daar komt een einde aan dit weekend nog of den laatste in de week
-
- Elite Poster
- Berichten: 964
- Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Zo mee met de tijd ga je ook niet bij TN . Gangbare downloadsnelheden over het kabel medium dezer dagen 2 tot 5 x hoger ( zelfde prijs als xl dan nog ) . up zelfs tot 6x hoger . Ook de gebruikte techniek is maar povertjes en al lang achterhaald, zeker omdat er te weinig ruimte is , en nog steeds geen docsis3 . De support is subliem , als ze kunnen verkopen . Verwacht echter geen hulp bij echte problemen , ook al zitten er honderden mensen op die helpdesk ( en dan geraak je er nog amper binnen , zoveel problemen overal ), verstand hebben ze er niet van , en denken echt dat dit ook voor elke beller zo is .
Die shake's , zo voordelig zijn die ook niet , tel daar je analoog abbonement ( digitaal heb je dit ook nodig )bij en de prijs wordt nog steviger . Na 9 jaar uitpersing en downgrades ( heb nog limietloos tussen telenetters en een 10/10mbit profiel gehad ) is het meer dan genoeg . adsl is uitgesloten, voor 4mbit onbegrensd teken ik dadelijk , maar vdsl2ligt er recent en zal ook opperationeel worden een dezer dagen . Hopelijk gaat dat open voor een dommel ofzo , Ik wil al jaren een echt innovatieve isp aan een normale prijs zonder zielige beperkingen die ze met fantasieke's en regelrechte leugens ( volg het INDI - TN verhaal maar eens )in leven houden .
Die shake's , zo voordelig zijn die ook niet , tel daar je analoog abbonement ( digitaal heb je dit ook nodig )bij en de prijs wordt nog steviger . Na 9 jaar uitpersing en downgrades ( heb nog limietloos tussen telenetters en een 10/10mbit profiel gehad ) is het meer dan genoeg . adsl is uitgesloten, voor 4mbit onbegrensd teken ik dadelijk , maar vdsl2ligt er recent en zal ook opperationeel worden een dezer dagen . Hopelijk gaat dat open voor een dommel ofzo , Ik wil al jaren een echt innovatieve isp aan een normale prijs zonder zielige beperkingen die ze met fantasieke's en regelrechte leugens ( volg het INDI - TN verhaal maar eens )in leven houden .
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Dopke ,
Zeg niet dat telenet zonder problemen werkt al mag ik hier niet echt klagen . Sins de installatie vliegt hier alles tegen over de adsl lijn.
En ja, ik bekijk het wel even tot er weer een ander mooi aanbod komt met een goedkopere mogelijkheid om limietloos en tegen een degelijke snelheid te kunnen surfen . Misschien binnen twee jaar terug dommel als die hunnen cityconnect hier te verkrijgen is met degelijke snelheid . België loopt grellig achter op deze zaken en melken dan ook graag hun klanten uit met oude producten .
Zeg niet dat telenet zonder problemen werkt al mag ik hier niet echt klagen . Sins de installatie vliegt hier alles tegen over de adsl lijn.
En ja, ik bekijk het wel even tot er weer een ander mooi aanbod komt met een goedkopere mogelijkheid om limietloos en tegen een degelijke snelheid te kunnen surfen . Misschien binnen twee jaar terug dommel als die hunnen cityconnect hier te verkrijgen is met degelijke snelheid . België loopt grellig achter op deze zaken en melken dan ook graag hun klanten uit met oude producten .
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 27 nov 2008, 11:59
ik heb aangetekend opgezegd, dan nog twee proforma facturen gekregen en nog vier mailreminders. Maar dan zijn ze er mee gestopt. Het is blijkbaar hun standaard manier van werken.