Papiermaatje
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Behalve dat het droevig is dat zoiets het niveau van de Belgische uitvinder moet aantonen blijkt het ding puur plagiaat te zijn... http://v3.espacenet.com/publicationDeta ... cale=en_EP
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
ik heb maar 2 keer naar de bedenkers kunnen kijken, maar ik vond de drillmarker toch het meeste potentieel hebben. Gek dat ze het niet gehaald hebben...
By the way, op NED 3 liep een vroeger een soortgelijk programma, daar kregen mensen geld in ruil voor x-aantal aandelen van het bedrijf. Dragons Den, ging een stuk sneller en er was niet persé één winnaar.
By the way, op NED 3 liep een vroeger een soortgelijk programma, daar kregen mensen geld in ruil voor x-aantal aandelen van het bedrijf. Dragons Den, ging een stuk sneller en er was niet persé één winnaar.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Nu ik eraan denk, die speculoospasta was ook geen winnaar zeker? Je hoeft niet te winnen om een succes te hebben.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik heb voor de AWS gestemd. Dit was een zaak dat écht menselijk nut had. Die andere waren eerder voor de tamme consument.
ps: normaal doe ik nooit mee aan tv-sms, maar deze uitvinding vond ik wel de moeite om te steunen.
ps: normaal doe ik nooit mee aan tv-sms, maar deze uitvinding vond ik wel de moeite om te steunen.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Eindelijk ook nog iemand met gezond verstand! Ik versta echt niet dat mensen op het papiermaatje kunnen stemmen. 't Heeft geen enkel nut, 't is lelijk en het kost u waarschijnlijk pakken geld. Geef mij maar zo een AWS hoofdsteun in m'n wagen.Dfrog schreef:Ik heb voor de AWS gestemd. Dit was een zaak dat écht menselijk nut had. Die andere waren eerder voor de tamme consument.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik was ook voor het AWS. Dat kan ten minste mensenlevens redden, al heb ik ook zelden gekeken (buiten deze maandag).
Al de rest vond ik niet direct een nuttige uitvinding!
Al de rest vond ik niet direct een nuttige uitvinding!
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Voor wat staat dat AWS?
TV staat hier niet echt veel aan...
TV staat hier niet echt veel aan...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Anti-wipplash-system.. een chiropractor heeft een hoofdsteun uit een ander materiaal gemaakt. Hierdoor verminderd de kans op een wipplash met 30%. Het is in ieder geval een optie die ik zou durven bestellen.