Nieuwsgroepen werken niet meer?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Silence schreef:Dat waren meestal maar onderbrekingen van heel korte tijd. Sommigen schoten al in paniek als het eens een uurtje niet werkte en ze hun download fix niet konden krijgen. Het was zeker niet kommer en kwel dat het onwerkbaar maakte of dat ik iets niet kon afhalen wat ik persee wilde. Ik kan mij geen enkel moment herinneren (al of niet meermaals) in al die jaren dat de usenet server lange tijd eruit lag of ik iets niet kon fetchen.

Dommel besteede alleszins veel meer aandacht aan het goed functioneren van de usenet servers dan pakweg hun eigen mailserver. En daar hoef ik zelf het forum niet voor te doorzoeken om dit te weten. Dit is gewoon een feit.

Tenslotte heeft Dommel (als een van de weinige ISP's) ook 2 usenetservers en dat voor een "optionele dienst"... . Dus zo moet men niet gaan beginnen.

Och maar ik geregeld urenlang niet kunnen connecten hoor, dat is ook een feit, verschillende mensen hadden geen probs anderen dan weer wel...
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

omdat dommel nu eenmaal X aantal connecties toelaat met de servers.. als dit overschreden wordt wordt het afgeknepen...

wat redelijk logisch is.. ik wil eigenlijk niet weten hoeveel dommel betaalt voor de usenet server...
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

icekiller2k6 schreef:omdat dommel nu eenmaal X aantal connecties toelaat met de servers.. als dit overschreden wordt wordt het afgeknepen...

wat redelijk logisch is.. ik wil eigenlijk niet weten hoeveel dommel betaalt voor de usenet server...


En daarom, zoals ik al zei dat een ISP usenet aanbod s****, 2 dvd's huren en je hebt al jen Userverken, dat gezaag en geklaag begrijp ik niet zenne als ge per week bv goesting hebt een 4-5 tal release retail dvd'kens kunt bekijken voor acharme max 7.5 € p/m ...(hier 2.5 € p/m) :wink:

btw ze gaven dan een 2 cons ofzoiet als de traffic te groot was dacht ik, urenlang GEEN connectie had ik dikwijls in die testperiodes dat ik ff probeerde zonder payserver :wink:
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Mensen die hier klagen en zagen ga maar vlug terug naar telenet of belgacom daar heb je helemaal niks en zit je nog steeds met die pre historische limieten. De meeste geven wel honderden euro's uit om te gaan zuipen of te roken maar 6 euro voor een payserver owee. je kunt ook een account sharen zo spaar je alweer 3 euro.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

brooklyn schreef:Mensen die hier klagen en zagen ga maar vlug terug naar telenet of belgacom daar heb je helemaal niks en zit je nog steeds met die pre historische limieten. De meeste geven wel honderden euro's uit om te gaan zuipen of te roken maar 6 euro voor een payserver owee. je kunt ook een account sharen zo spaar je alweer 3 euro.

Right. Dan mag jij me verder nog uitleggen waarom iemand bij Dommel zou blijven als er alternatieven zijn die bijna de helft kosten? De service misschien? :lol:
ooh. shiny.
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

cloink schreef:
brooklyn schreef:Mensen die hier klagen en zagen ga maar vlug terug naar telenet of belgacom daar heb je helemaal niks en zit je nog steeds met die pre historische limieten. De meeste geven wel honderden euro's uit om te gaan zuipen of te roken maar 6 euro voor een payserver owee. je kunt ook een account sharen zo spaar je alweer 3 euro.

Right. Dan mag jij me verder nog uitleggen waarom iemand bij Dommel zou blijven als er alternatieven zijn die bijna de helft kosten? De service misschien? :lol:


het feit dat dommel ongelimiteerd is, en als je cityconnect kan nemen beter af bent van cityconnect te nemen?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

belgacom daar heb je helemaal niks
Bwa kweet niet, kheb toch een stabiele internetverbinding van 12 Mbit met een voor mij voldoende limiet die er de laatste maanden nooit heeft uitgelegen (stabiliteit heeft ook zijn belang).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

GuntherDW schreef:het feit dat dommel ongelimiteerd is

Ah, je doelt nu op het redelijk dysfunctionele Homeconnect?
GuntherDW schreef:en als je cityconnect kan nemen beter af bent van cityconnect te nemen?

Kijk, dat is dan ook meteen de enige geldige reden om te blijven ja. Als ik cityconnect zou kunnen krijgen, dan zou je mij allicht ook niet horen klagen. Maar goed, hoeveel procent van de Belgische bevolking is aansluitbaar? Niet echt een representatief gedeelte, vrees ik zo...
ooh. shiny.
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

brooklyn schreef:Mensen die hier klagen en zagen ga maar vlug terug naar telenet of belgacom daar heb je helemaal niks en zit je nog steeds met die pre historische limieten. De meeste geven wel honderden euro's uit om te gaan zuipen of te roken maar 6 euro voor een payserver owee. je kunt ook een account sharen zo spaar je alweer 3 euro.

Soms denk ik echt (algemeen) dat sommigen echt nood hebben aan een cursus "Begrijpend Lezen". Jezus ik denk dat ik het in esperanto zal moeten typen tegen dat het overkomt.

Het gaat mij niet om die nieuwsgroepen alleen en helemaal niet om 6 euro dat is nu de laatste keer dat ik dit neerpen want ik val in herhaling. Waar vroeger je veel argumenten had om bij Dommel te blijven en een netconnect abbo heel veel voordelen bood wegen de kosten totaal niet meer op tegen wat je krijgt. Het enige waar Dommel nog vandaag voor het gros van de bevolking (want cityconnect is fijn in theorie maar 90% van de bevolking kan dit niet krijgen) uitblinkt is in traffic, maar dat lichtje begint ook al uit te doven.

Daarintegen staat er wel tegenover een relatief hogere prijzen tegen andere aanbieders*, een slechte service, een mailserver die niet werkt, beloofde upgrades die uitblijven en nu nog een slechtere usenet server dan voorheen. Het is de som van dit laatste die voor mij ervoor heeft gezorgd dat ik mijn netconnect abbo heb stopgezet niet het feit dat ik val over 6 euro...

* Er zijn de dag van vandaag wel andere alternatieven dan een Telenet/Belgacom. Zo kan ik ook proberen punten beginnen te scoren door enkel maar naar partijen te wijzen die mij nu toevallig goed uitkomen.
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

cloink schreef:Right. Dan mag jij me verder nog uitleggen waarom iemand bij Dommel zou blijven als er alternatieven zijn die bijna de helft kosten? De service misschien? :lol:


Puur uit intresse, welke dan zoal? Ik ben op zoek..
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

cloink schreef:
GuntherDW schreef:het feit dat dommel ongelimiteerd is

Ah, je doelt nu op het redelijk dysfunctionele Homeconnect?
GuntherDW schreef:en als je cityconnect kan nemen beter af bent van cityconnect te nemen?

Kijk, dat is dan ook meteen de enige geldige reden om te blijven ja. Als ik cityconnect zou kunnen krijgen, dan zou je mij allicht ook niet horen klagen. Maar goed, hoeveel procent van de Belgische bevolking is aansluitbaar? Niet echt een representatief gedeelte, vrees ik zo...


ik heb het niet over homeconnect nee, al is er daar ook wel een ongelimiteerde formule (al werkt het telefonie gedeelte niet echt)
maar voor netconnect met boost hebt ge ook al ongelimiteerd, al roepen ze het niet al te hard hoor

ik denk gewoon persoonlijk dat dommel teveel op hun vork wilt nemen,
als ze simpelweg bij cityconnect & netconnect bleven zou het nog in orde geraakt zijn denk ik,
maar met homeconnect is het een heel fiasco geworden
PDSOUNDS
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 feb 2005, 22:35

Welke andere alternatieven zijn er tegenwoordig behalve BC,TN,en dommel?
Blijkbaar ben ik niet meer mee.
Je kan misschien meteen de prijs, snelheid en de limieten bijposten :wink:
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

PDSOUNDS schreef:Welke andere alternatieven zijn er tegenwoordig behalve BC,TN,en dommel?
Blijkbaar ben ik niet meer mee.
Je kan misschien meteen de prijs, snelheid en de limieten bijposten :wink:

Scarlet, ADSL20 No Limit, 19.95 EURO tijdens het eerste jaar, no limit (FUP), tot 20 Mbit/s

EDPnet, ADSL Home, 29.95 EURO, 100 GB (tot 200 GB met nachtsurfen), tot 24 Mbit/s

En zo zullen er wel nog een paar anderen zijn.
PDSOUNDS
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 feb 2005, 22:35

Die hoge Mbit lijnen , tot 24mb/s ik veronderstel dat dit dan ADSl2 is, dus momenteel nog op weinig plaatsen beschikbaar? Beetje zoals de cityconnect van dommel? Met andere woorden, ik kan daar geen gebruik van maken van die snelheden aangezien ADSL2 hier nog niet beschikbaar is. Of vergis ik me hierin?
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

PDSOUNDS schreef:Of vergis ik me hierin?

Neen, je redenering klopt.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

PDSOUNDS schreef:Die hoge Mbit lijnen , tot 24mb/s ik veronderstel dat dit dan ADSl2 is, dus momenteel nog op weinig plaatsen beschikbaar? Beetje zoals de cityconnect van dommel? Met andere woorden, ik kan daar geen gebruik van maken van die snelheden aangezien ADSL2 hier nog niet beschikbaar is. Of vergis ik me hierin?



Kijk eens of je adres in de lijst staat bij DXAdsl. Bij mij geeft een 20/1 abbo (175GB):
Afbeelding
Bye, Maurice
https://on4bam.com
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

sinds giganew eruit ligt heb ik bijkomend abbo genomen op hitnews 2.95€ per maand 200dagen retentie dus ook niet mis

met dommel krijg ik meestal een 5tal mb nt binnen en dat is zeer frustrerend voor een post van een 40à50GB
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

q-tec schreef:sinds giganew eruit ligt heb ik bijkomend abbo genomen op hitnews 2.95€ per maand 200dagen retentie dus ook niet mis

met dommel krijg ik meestal een 5tal mb nt binnen en dat is zeer frustrerend voor een post van een 40à50GB

200d is het toch niet(free trial).

Welke trials bieden allemaal 200d (of meer dan 160d) aan? (ik download toch weinig via usenet en zo'n trial is snel aangemaakt)
HyperBaton
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 mei 2006, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

sinds giganew eruit ligt heb ik bijkomend abbo genomen op hitnews 2.95€ per maand 200dagen retentie dus ook niet mis

Hey, Hitnews is inderdaad interessant van prijs, kende ik nog niet. Ik probeer nu de trial, maar ik krijg een snelheid van amper 0.6 kB/s, zowel met als zonder SSL. Enig idee waar dit aan kan liggen?
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

Ik ben ook en klant bij hitnews.eu sinds dat de nieuwsgroepen van dommel niet meer werkt. Ik heb deze vroeger ook gehad en moet echt zeggen dat ik over hitnews geen slecht woord kan zeggen. Snelheid is ok, prijs is ok, en wat ik ook belangrijk vindt (sinds ik klant ben van dommel :lol: ), de service van hitnews is 500% ok. Ik heb een enkele keer gehad dat de server eruit lag, mailtje gestuurd, binnen de 10minuten antwoord gehad en probleem direct verholpen ....
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Spijtig dat Hitnews niet werkt via Telenet.
Ik wou nl. een accountje delen via een Telenet gebruiker maar die gebruiker werd doorverwezen naar een andere veel duurdere provider.
Victory Not Vengeance
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

HyperBaton schreef:
sinds giganew eruit ligt heb ik bijkomend abbo genomen op hitnews 2.95€ per maand 200dagen retentie dus ook niet mis

Hey, Hitnews is inderdaad interessant van prijs, kende ik nog niet. Ik probeer nu de trial, maar ik krijg een snelheid van amper 0.6 kB/s, zowel met als zonder SSL. Enig idee waar dit aan kan liggen?

hier geen probleem; trial van xlned 20mbit (220d retentie oplopend) is 7d!
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

Werkt hitnews niet via telenet????? Ik heb vanaf volgende maand telenet en heb nog een abonement voor een paar maand bij hitnews :cry: :cry: :cry:


testertje schreef:Spijtig dat Hitnews niet werkt via Telenet.
Ik wou nl. een accountje delen via een Telenet gebruiker maar die gebruiker werd doorverwezen naar een andere veel duurdere provider.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

fiestaboyke schreef:Werkt hitnews niet via telenet????? Ik heb vanaf volgende maand telenet en heb nog een abonement voor een paar maand bij hitnews :cry: :cry: :cry:


testertje schreef:Spijtig dat Hitnews niet werkt via Telenet.
Ik wou nl. een accountje delen via een Telenet gebruiker maar die gebruiker werd doorverwezen naar een andere veel duurdere provider.

Geen nood, je gaat je abbo die laatste maanden kunnen uitdoen maar vrees als je daarna zou verlengen dat je hun duurdere xennews gaat moeten nemen (niet Nederlanse klanten), allez zo was het toch bij mn broer (hij heeft telenet, maar denk bij iedere provider dit het geval is)

(btw die is nu heel tevreden bij eweka, kun je ook sharen daar)
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Telenet blokeert hitnwes inderdaad en je word doorverwezen naar ... en bij dommel heb ik dat niet daar heb ik gewoon acc besteld.

verder ben ik tevreden over hitnews
2.95€ de maand is niet veel voor wat ik binnentrek
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Heeft er al iemand Usenet4u geprobeerd? Ook niet duur, en tegen het einde van 2009 gaan ze 400 dagen (!) retentie bieden!
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

eigenlijk nog niet veel problemen ondervonden met de dommel newsservers, maar vroeger bij telenet gebruikte ik xlned: goedkoop+goed
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
karp_p
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 16 dec 2006, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Vandaag voor een andere probleempje eens gebeld naar Dommel. Telefoon werd snel opgenomen. Heb even geïnformeerd naar de newsserver en zijn problemen retentie en onvolledigheid van de posts...... ze zijn het in orde aan het maken zeiden ze...nog even geduld.
Wat de verhoging van de snelheid betreft wachten op nieuws begin 2de kwartaal.
PDSOUNDS
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 feb 2005, 22:35

karp_p schreef:Vandaag voor een andere probleempje eens gebeld naar Dommel. Telefoon werd snel opgenomen. Heb even geïnformeerd naar de newsserver en zijn problemen retentie en onvolledigheid van de posts...... ze zijn het in orde aan het maken zeiden ze...nog even geduld.
Wat de verhoging van de snelheid betreft wachten op nieuws begin 2de kwartaal.


Dat is nu eens gesproken zie, bedank voor de info..

Ik moet zelf zeggen dat mijn laatste 3 download toch weer volledig waren, ze waren wel slechts 3 weken oud.
Enfin, lets hope!
Spandi
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 jan 2008, 09:29

130 dagen lukte hier niet meer :(

Hopenlijk snel terug in orde.
logion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 nov 2007, 18:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

In orde maken lees: we bouwen de retentie terug op door vanaf nu alles bij te houden.
Maar ik vrees dat het nooit meer zo goed zal worden als giganews, maar we zien wel binnen 1-2maand.
woete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

karp_p schreef:Vandaag voor een andere probleempje eens gebeld naar Dommel. Telefoon werd snel opgenomen. Heb even geïnformeerd naar de newsserver en zijn problemen retentie en onvolledigheid van de posts...... ze zijn het in orde aan het maken zeiden ze...nog even geduld.
Wat de verhoging van de snelheid betreft wachten op nieuws begin 2de kwartaal.


Tegen mij zeiden ze vorige week nog, dat 12mbits was verschoven naar het eerste kwartaal van 2009.
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

woete schreef:
karp_p schreef:Vandaag voor een andere probleempje eens gebeld naar Dommel. Telefoon werd snel opgenomen. Heb even geïnformeerd naar de newsserver en zijn problemen retentie en onvolledigheid van de posts...... ze zijn het in orde aan het maken zeiden ze...nog even geduld.
Wat de verhoging van de snelheid betreft wachten op nieuws begin 2de kwartaal.


Tegen mij zeiden ze vorige week nog, dat 12mbits was verschoven naar het eerste kwartaal van 2009.



Tegen mij zeiden ze vorige week ook dat dit voor het eerste kwartaal ging zijn. ALlé Joy, nog langer wachten :bang: :bang: :bang: :bang:
PDSOUNDS
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 feb 2005, 22:35

Iedereen is hier bezig over 12mbit, is dat dan voor de standaard ADSL gebruiker? Gaat die 4,4mbit voor iedreen binnen een tijdje naar boven gaan misschien? Of is het de overschakeling naar ADSL2 waarvan ik dacht dat het tot 24mbit was?
Als het het eerste is, dan is dit een wel heel aangename verassing 8)
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Spandi schreef:130 dagen lukte hier niet meer :(
Als het echt moet dan weer wel. :angel:

Net nog iets gestekt van 180 dagen geleden.
Neem een goedkoop "2.5 mbit 2 connecties 2,95eur pakketje" van Hitnews.
Dommel pakt hetgene wat nog op de server staat en Hitnews gebruik je dan om te fillen.
Werkt als een speer met Newsleecher.

Bij twijfel neem je een -> "Ongelimiteerde trial van 3 dagen" heb ik ook gedaan om te testen of ze hun beloftes konden waarmaken. (retentie)

Succes.
strangerke
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 05 okt 2008, 18:32
Locatie: Limburg
Contacteer:

q-tec schreef:Telenet blokeert hitnwes inderdaad en je word doorverwezen naar ... en bij dommel heb ik dat niet daar heb ik gewoon acc besteld.

verder ben ik tevreden over hitnews
2.95€ de maand is niet veel voor wat ik binnentrek


Heb je dan nog steeds een hitnews account ?????, alle buitenlandse abbo van hitnews zijn toch automatisch overgeschakeld naar xennews dacht ik , Normaal heeft iedere buitenlander daar toch bericht van gehad dat je de instellingen moet veranderen naar xennews , of heb ik dat mis ???
en xennews wordt niet geblokkeerd door telenet (hitnews trouwens ook niet , want die heeft altijd gewerkt ism telenet).
En dat doorverwijzen naar xennews gebeurd niet door telenet maar door hitnews zelf
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

héhé als ik op tele surf === doorverwezen
dommel = hitnews dus lekker goedkoop ivg xennews

gaat enkel op dommel op scarlet ook geprobeerd en daar ook doorverwijzing

***en die 12mb zal wel nog een suitgesteld worden neem maar einde 2009

***en geen nieuws meer over speedconnected ? ik zoek een hogere upload
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Geachte,

Wij zijn op de hoogte van problemen met nieuwsservers.
En zijn ook voor een oplossing aan het zoeken.
Precieze informatie over newsserver hebben wij niet dit word beheerd door een externe dienst.

met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service



Das mijn antwoord die ik kreeg op mn ticket van vorige week met de vraag over de newsserver.
Afbeelding
strangerke
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 05 okt 2008, 18:32
Locatie: Limburg
Contacteer:

Met dxadsl ook gewoon verbinding :-)

De reden hiervoor (volgens HITNEWS zelf)
Wij hebben geen internationale routes en zijn alleen bereikbaar vanuit providers die directe verbindingen met amsterdam hebben. Dit heeft te maken met de hoge kosten die voor het verkeer buiten de 'nederlandse peering' gelden.

Er zit een check op de signup. Als je kunt inloggen / aanmelden dan kun je ook een verbinding maken. Er zijn namelijk enkele belgische providers met directe peering naar ams-ix.

Zal wel kloppen , want bij mijn vorige provider werd ik ook gewoon doorverwezen naar "de dubbel zo dure" xennews , nu heb ik dus gewoon verbinding .
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

yama schreef:Precieze informatie over newsserver hebben wij niet dit word beheerd door een externe dienst.

ai, zonder fouten kunnen schrijven is blijkbaar geen vereiste meer.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”