![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
Nog dommelaars van het net gevallen?
..en de 12Mbit waarvoor we al 6 maanden betalen.krizzie schreef:dus jah zal wel algemeen probleemke zijn
wel jammer want het ging nu toch al maanden goed, juist nog de telefoonkosten
wie geen reset gehad heeft zal geen problemen ondervonden hebben, maar er zijn veel modems die zich automatisch resettentw2007 schreef:Hier geen problemen gehad (09). Internet heeft gans de nacht gewerkt...
Zojuist nog met iemand gebeld (zone 03) zonder problemen.q-tec schreef:hier lag ik er ook uit om 0u tot 8u maar nu zie ik dat de voip niet meer werkt ???
het lichtjes van "line & phone 1 & phone 2" branden nu iet meer voor de uitval branden deze wel nog....
nog iemand die zn voip kwijt is (voip zelf brandt wel)
Waarom gebruik je geen OpenDNS?Blackpitcher schreef:idd hier ook antwerpen(03) van 0 tot 8u geen internet meer tegewoordig is er altijd wel iets tis al weken hier in antwerpen dat de dns servers traag zijn, heb al mail gestuurd zegge ze je moet bellen? ze kunnen toch van daar zien waardoor de dns traag is pakweg 1jaar geleden was ik echt blij dat ik dommel had zoveel GB's voor de downloaden maar nu hangt dommel echt men kl*ten uit door hun trage dns en problemen.
Narrowband? Modem al eens reset?Nysos schreef:Heeft er iemand in regio Antwerpen Centrum/Zuid, problemen met de internet snelheid van HomeConnect? Ik haal sinds gisterenavond niet meer dan 10kB/s download..
Ja, modem al paar keer herstart. Wireless afgezet enzo, geen verschil. Narrowband kan in principe toch niet op HomeConnect? En zo extreem veel download ik niet.cloink schreef:Narrowband? Modem al eens reset?Nysos schreef:Heeft er iemand in regio Antwerpen Centrum/Zuid, problemen met de internet snelheid van HomeConnect? Ik haal sinds gisterenavond niet meer dan 10kB/s download..