In navolging van de post je desktop en je bureau topic vond ik dat deze niet kon achterblijven
Op de eerst foto ziet u een alledaags beeld van een les in één van de audi.
Op de 2de foto één van de meer up to date lokalen (17" TFT )
Sfeerbeelden van op school / werk
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
- Bijlagen
-
- Picture(6).jpg
- Één van de meer up to date lokalen (17" TFT 8) )
- (20.66 KiB) 725 keer gedownload
-
- Picture(5).jpg
- In een audi tijdens één of andere les
- (17.92 KiB) 725 keer gedownload
NuKeM
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Staan al een tijdje online: http://photo.anigraphics.be/thumbnails.php?album=2
Ik zal proberen nog eens wat nieuwere fotootjes te nemen, maar ik weet niet of dat nog gaat lukken.
Ik zal proberen nog eens wat nieuwere fotootjes te nemen, maar ik weet niet of dat nog gaat lukken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
CueBoy denkt het volgende "Hebben de afgebeelde personen hun toestemming tot het publiceren van hun portret op het internet gegeven ?"...
(dit nav. de steeds weerkerende portretrecht-perikelen als onze voetballers weer eens naar een tornooi vertrekken, en natuurlijk ook nav. de privacy wetten)
(dit nav. de steeds weerkerende portretrecht-perikelen als onze voetballers weer eens naar een tornooi vertrekken, en natuurlijk ook nav. de privacy wetten)
If you can't beat them, confuse them.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Cueboy,
gij muggezifter (dat moest eruit , ma kom hij is idd altijd wel bij de pinken en kritisch)
Lol, foto's van het school.. daar neem ik geen digicam voor mee zenne . En het zou kunnen dat ze mijn foto's niet aanzien als reclame als ik al die oude bakken trek
gij muggezifter (dat moest eruit , ma kom hij is idd altijd wel bij de pinken en kritisch)
Lol, foto's van het school.. daar neem ik geen digicam voor mee zenne . En het zou kunnen dat ze mijn foto's niet aanzien als reclame als ik al die oude bakken trek
I love it when a plan comes together!
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ik heb de topic gewijzig naar school én werk. Want niet iedereen is schoolgaand natuurlijk. Dus dat breiden we uit naar uw werkplekje
Misschien dan ook vermelden waar je werkt
Misschien dan ook vermelden waar je werkt
- meon
- Administrator
- Contacteer:
had ik nu gezet: Waar je werkt, waar de bewakingsposten zijn, gebruikte security badges, namen van personen waarmee je werkt en hun interesses, login-informatie en mogelijke zwakke plekken, ja DAN kon ge dat zeggen
-
- Starter
Geen webcam ,kan je al de rommel zien op mijn bureau !,school is voor mij al lang geleden,alhoewel ,hier op kantoor is het soms een kleuterklas