Nieuwe EDPnet abonnementen vanaf 19 januari!

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

meon schreef:Ik ben vooral ook benieuwd naar de uploadsnelheid. Spreken we hier over ADSL2+ ? En dan annex M (zal wel niet?)

Bij mij hangt het ook af van de uploadsnelheid. Prijs is niet zo belangrijk. En al die toeters en bellen nog minder.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
GHX73
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 mar 2006, 00:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

xman2003 schreef:
Uzzi schreef:... inderdaad, bij Scarlet :roll:

???? probeer dat helemaal bij scarlet te hebben...???


Idd., dat zal niet lukken bij Scarlet. Een domeinnaam erbij kost €21,41 extra en vanaf het 2e jaar verdubbelt dat bedrag nog eens. Al zullen de meesten opstappen na 1 jaar want die €19,95 is tenslotte maar een promo van 12 maanden. Euhm, nevermind... :oops:

Redelijk zinloos ook om appelen met peren te vergelijken, alles hangt af van jouw persoonlijke behoeften. Als 24/7 downloaden het enige is wat je interesseert dan ben je beter af met Scarlet, zonder twijfel.

Ik vind het in ieder geval een behoorlijke stap vooruit. De snelheid laat ik zelfs buiten beschouwing (want "24Mbit" en "nationaal beschikbaar" in dezelfde zin...), laat het al gewoon 6144/640 blijven. Met mijn Max6 Dyn betaal ik nu €44,95 als ik tot 100GB ga. Dat kan nu zonder die extra €15/maand op te leggen, gratis domeinnaam erbij en 10x zoveel webruimte. Voor mijzelf is dit best interessant terwijl een ander zal zeggen "Pff, wat ben ik daarmee, ik gebruik dat niet!", al zou ik het liefst een hogere uploadsnelheid zien. Minpunt is nog steeds de harde limiet en het verhoogde tarief van €1/GB voor extra volume (nee, dank je wel) maar je kan niet alles in 1 keer hebben zeker.
Laatst gewijzigd door GHX73 op 13 jan 2009, 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

lol... ?

Wie koopt dan ook zijn domeinnaam bij zijn ISP?
Er zijn 100den webhosting bedrijven die je dat voor een appel en ei geven (lees: 10-15eur per jaar). Voor 28eur per jaar heb je 3gig space ipv de 1gig van EDPnet met 60gig traffiek/maand + gratis domeinnaam. Komt op zo'n 2,33eur per maand.
En er zullen wel nog betere aanbiedingen te vinden zijn ook...
Ben je dus nog altijd goedkoper af met Scarlet...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

flt schreef:lol... ?

Wie koopt dan ook zijn domeinnaam bij zijn ISP?
Er zijn 100den webhosting bedrijven die je dat voor een appel en ei geven (lees: 10-15eur per jaar). Voor 28eur per jaar heb je 3gig space ipv de 1gig van EDPnet met 60gig traffiek/maand + gratis domeinnaam. Komt op zo'n 2,33eur per maand.
En er zullen wel nog betere aanbiedingen te vinden zijn ook...
Ben je dus nog altijd goedkoper af met Scarlet...

3 GB ruimte, dan zijn dan toch redelijk zware websites... denk ik.
En is de helpdesk even goed? Kunt ge ze opbellen? Kunt ge spreken in uw eigen taal (want dat vind ik toch belangerijk, daarom dat ik geen waalse provider zou nemen).
GHX73
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 mar 2006, 00:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

flt schreef:lol... ?

Wie koopt dan ook zijn domeinnaam bij zijn ISP?
Er zijn 100den webhosting bedrijven die je dat voor een appel en ei geven (lees: 10-15eur per jaar). Voor 28eur per jaar heb je 3gig space ipv de 1gig van EDPnet met 60gig traffiek/maand + gratis domeinnaam. Komt op zo'n 2,33eur per maand.
En er zullen wel nog betere aanbiedingen te vinden zijn ook...
Ben je dus nog altijd goedkoper af met Scarlet...


Lol indeed! Want geheel los hiervan snijdt mijn eerste zin hierboven gewoon geen hout, de domeinnaam is uiteraard op jaarbasis en ik heb het niet door 12 gedeeld. :oops: Heb het gauw maar even doorstreept. :angel:

Dus ja, je bent goedkoper af bij Scarlet. :-) Enfin, zolang die promo loopt toch.
riji
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 05 mar 2007, 18:11
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

Ik ben indertijd als klant bij Scarlet vertrokken hoofdzakelijk wegens hun gebrekkige administratie, alsook voor hun zwakke communicatie en helpdesk. Op dit vlak is EDPnet een verademing gebleken.
Dat Scarlet nu door Belgacom overgenomen is zie ik enkel als een minpunt. Ik verwacht daar commercieel geen goed van.

Nadeel van een overstap als EDPnet-klant van max6Dyn naar hun nieuw abonnement is dat je contract van onbepaalde duur (met 1-maand opzeg) wel zal vervangen worden door een nieuw contract, zodat je minimum 1-jaar vastzit. Ik vind dit principieel oneerlijk.

Zwakste punt is mijn 4 Mbit profiel wegens 3,8 Km van de centrale. Naarmate je volume stijgt wordt die snelheid immers steeds belangrijker. Mijn lage snelheid ligt aan Belgacom, dat in inzake netwerkbeheer in gebreke blijft. Ik betaal evenveel als iemand in de grootstad, maar krijg er veel minder (snelheid) voor. De overheid zou Belgacom terzake meer structurele verplichtingen moeten opleggen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

riji schreef:Zwakste punt is mijn 4 Mbit profiel wegens 3,8 Km van de centrale. Naarmate je volume stijgt wordt die snelheid immers steeds belangrijker. Mijn lage snelheid ligt aan Belgacom, dat in inzake netwerkbeheer in gebreke blijft. Ik betaal evenveel als iemand in de grootstad, maar krijg er veel minder (snelheid) voor. De overheid zou Belgacom terzake meer structurele verplichtingen moeten opleggen.

Even op ingaan. De kosten voor verbindingen in grootsteden zijn veel lager. Waarom? Op enkele km² zit tot een miljoen mensen. Veel minder lange kabels nodig en zo, dus veel minder graafwerken en zo. M.a.w.: voor de kost van een 12 Mbit in de grootstad kunnen ze nog geen 4 Mbit bieden op de buiten. M.a.w. wij in de grootsteden betalen te veel voor onze verbinding, opdat jij je 4 Mbit zou kunnen hebben.

Sterk vereenvoudigd maar zo is het wel...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
riji
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 05 mar 2007, 18:11
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

riji schreef: riji schreef:Zwakste punt is mijn 4 Mbit profiel wegens 3,8 Km van de centrale. Naarmate je volume stijgt wordt die snelheid immers steeds belangrijker. Mijn lage snelheid ligt aan Belgacom, dat in inzake netwerkbeheer in gebreke blijft. Ik betaal evenveel als iemand in de grootstad, maar krijg er veel minder (snelheid) voor. De overheid zou Belgacom terzake meer structurele verplichtingen moeten opleggen.


Even op ingaan. De kosten voor verbindingen in grootsteden zijn veel lager. Waarom? Op enkele km² zit tot een miljoen mensen. Veel minder lange kabels nodig en zo, dus veel minder graafwerken en zo. M.a.w.: voor de kost van een 12 Mbit in de grootstad kunnen ze nog geen 4 Mbit bieden op de buiten. M.a.w. wij in de grootsteden betalen te veel voor onze verbinding, opdat jij je 4 Mbit zou kunnen hebben.

Sterk vereenvoudigd maar zo is het wel...


Akkord, maar in de grootsteden krijg je wel tot 20 Mbit voor dezelfde prijs als wij betalen voor 4 Mbit (of minder).
Graafwerken zullen in rurale omgeving wel gemakkelijker uit te voeren zijn en dus per meter heel wat goedkoper uitvallen.
Blijft evenwel mijn hoofdvraag: Belgacom moet zijn (ons=belastingbetalers) netwerk tijdig vernieuwen en dit voor alle inwoners omdat het een onderneming is met een quasi monopolie met een dienstverlening van algemeen belang en de overheid als hoofdaandeelhouder. Meer en beter investeren en minder voor management en aandeelhouders.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Lord Utopia schreef:
flt schreef:lol... ?

Wie koopt dan ook zijn domeinnaam bij zijn ISP?
Er zijn 100den webhosting bedrijven die je dat voor een appel en ei geven (lees: 10-15eur per jaar). Voor 28eur per jaar heb je 3gig space ipv de 1gig van EDPnet met 60gig traffiek/maand + gratis domeinnaam. Komt op zo'n 2,33eur per maand.
En er zullen wel nog betere aanbiedingen te vinden zijn ook...
Ben je dus nog altijd goedkoper af met Scarlet...

3 GB ruimte, dan zijn dan toch redelijk zware websites... denk ik.
En is de helpdesk even goed? Kunt ge ze opbellen? Kunt ge spreken in uw eigen taal (want dat vind ik toch belangerijk, daarom dat ik geen waalse provider zou nemen).


Dat hangt er allemaal van af wat je wenst natuurlijk. Het voorbeeld dat ik gaf was van http://www.antagonist.nl.
Goede/ snelle helpdesk maar geen telefonische support (kan ook moeilijk voor die prijs). Stuur je een mailtje voor 17u dan krijg je zelfde dag nog antwoord, als het een storing is erna en tijdens het weekend ook.
johnny2020
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 okt 2002, 10:44

Nog beter: http://www.one.com/nl/
15€ eerste jaar, nadien +8€
Ik heb sinds 3 jaar bij hun een webhosting van 10GB en ben zeer tevreden.
Overdag direct reactie op de online support.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Tot je merkt dat de server toch een beetje traag word en meerdere tickets bij de helpdesk dit probleem niet oplossen.
Dan wil je opzeggen omdat de service je niet meer aanstaat en dan krijg je te horen dat je 3 maanden voor vervaldatum moet opzeggen.
Dus zit je nog een jaar vast.
Allemaal leuk, allemaal heel klantvriendelijk.
Wil je goede hosting zal je ervoor betalen.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

en nog steeds die pre historische 100GB trafiek, wat denken ze nu echt, dat ze het volk van dommel zullen aantrekken.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

brooklyn schreef:en nog steeds die pre historische 100GB trafiek, wat denken ze nu echt, dat ze het volk van dommel zullen aantrekken.


Komaan, 100 GB (tot 200 GB met nachtsurfen) is waarschijnlijk voor de meesten wel voldoende.

Ivm het segment Dommel klanten waarnaar jij verwijst, die blijkbaar meer nodig hebben: ik ben niet zo zeker dat je momenteel in België een succesvolle business kan draaien met dit segment klanten. Waarschijnlijk is de niche te klein en zijn de marges ook niet alles.

Maw, waarschijnlijk mikt EDPnet (bewust) helemaal niet op dat soort klanten.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

brooklyn schreef:en nog steeds die pre historische 100GB trafiek, wat denken ze nu echt, dat ze het volk van dommel zullen aantrekken.

EDPNet richt zich op een publiek dat kwaliteit wenst, dàt is een groot verschil tov Dommel (waar quantiteit met diens gevolgen belangrijk is).

Als je al met 100GB/maand niet toekomt, denk ik dat je bijkomende hobbies moet zoeken. ;)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

TomG schreef:Als je al met 100GB/maand niet toekomt, denk ik dat je bijkomende hobbies moet zoeken. ;)

Niet iedereen heeft de lijn voor zich alleen. Ik kan gerust begrijpen dat een gezin met 3 of 4 mensen daar niet meer mee toekomt...
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Avenger 2.0 schreef:
TomG schreef:Als je al met 100GB/maand niet toekomt, denk ik dat je bijkomende hobbies moet zoeken. ;)

Niet iedereen heeft de lijn voor zich alleen. Ik kan gerust begrijpen dat een gezin met 3 of 4 mensen daar niet meer mee toekomt...

3-4 heftige gebruikers... In principe hoor je daar dan ook meer voor te betalen, niet?

Een stadsauto'tje kan je ook niet vergelijken met een monovolume voor 7 man... Ik blijf er bij dat 100GB veel is, zelfs voor een gezin van 4.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

TomG schreef:3-4 heftige gebruikers... In principe hoor je daar dan ook meer voor te betalen, niet?

Een stadsauto'tje kan je ook niet vergelijken met een monovolume voor 7 man... Ik blijf er bij dat 100GB veel is, zelfs voor een gezin van 4.

Maar dan zeg je dat 25 GB voor één persoon weinig is...
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:
TomG schreef:3-4 heftige gebruikers... In principe hoor je daar dan ook meer voor te betalen, niet?

Een stadsauto'tje kan je ook niet vergelijken met een monovolume voor 7 man... Ik blijf er bij dat 100GB veel is, zelfs voor een gezin van 4.

Maar dan zeg je dat 25 GB voor één persoon weinig is...

Hangt er toch serieus vanaf wat je er juist mee doet. Ik ben zeker dat er genoeg plaatsen/gezinnen zijn waar 3 a 4 personen met 100 GB niet toekomen.
Weinig is het niet, maar veel toch ook echt niet.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

adsl home wordt dan zowat vervanging van max6dyn (zeker met gratis activatie)
voor zelfde prijs:
1) 40gb -> 100
2) snelheid

Je moet ook niet vergeten dat edpnet zich nooit als beste capaciteits provider heeft gepositioneerd.

100GB is imo vrij veel voor 30 euro op belgische markt. Het is misschien niet genoeg voor gezin van 4 waarvan alle 4 gamers//leechers zijn, maar voor 70-80% van de bevolking is het genoeg hoor. En anders hebben ze een andere formule of heb je andere providers.

Reden om NIET naar scarlet te gaan is nog altijd helpdesk imo
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

liger schreef:
Reden om NIET naar scarlet te gaan is nog altijd helpdesk imo



Zelfs als je "slechts" 10 GB per maand verbruikt wil ik niet veranderen. Enkel de telenet shakes zijn dan nog goedkoper
( met inbegrip van telefonie abbo kost )

IK heb de voorbije 4 jaar enkel positieve ervaringen met Edpnet, een ticket wordt altijd snel en professioneel behandeld
en bellen doe je met " echte " mensen. ( al is het zeer zelden dat ondersteuning nodig is )
xman2003
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 nov 2008, 20:54

Avenger 2.0 schreef:
TomG schreef:Als je al met 100GB/maand niet toekomt, denk ik dat je bijkomende hobbies moet zoeken. ;)

Niet iedereen heeft de lijn voor zich alleen. Ik kan gerust begrijpen dat een gezin met 3 of 4 mensen daar niet meer mee toekomt...

Ik ben momenteel bij telenet , met 5 PC aangesloten , PS3, en regelmatig torrent download... en ik kom toe zonder probleem... 100Gb zou genoeg moeten zijn... wat minder DVD downloaden.... :lol:
:banana:
Afbeelding
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Wow, dat klinkt heel goed! Maar als ik het goed versta:

Ik heb nu een ADSL MAX6 abonnement voor 29.95 per maand. Aangezien er een gratis activatie is tot en met 28 februari, wil dat dan zeggen dat ik zonder kosten eigenlijk voor hetzelfde maandelijkse bedrag een veel beter abonnement kan krijgen (100GB ivp 40 en tot 24mbps ipv 6mbps)?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Lijkt er toch op
Ik denk dat ze ofwel Max 6 ook gaan upgraden ofwel verwijderen uit hun productlijn
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Let er wel op dat je vasthangt aan een nieuw jaarcontract
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Ik ben tevreden met EDPnet dus nog een nieuw jaarcontract vind ik geen probleem.. Morgen maar even afwachten, maar het klinkt mooi!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

liger schreef:Lijkt er toch op
Ik denk dat ze ofwel Max 6 ook gaan upgraden ofwel verwijderen uit hun productlijn

Max 6 tot 24 Dyn/Fix verdwijnen.
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Hoe weet je dat? En wat gebeurt er dan als je MAX6Dyn hebt/had? Automatisch overgeschakeld?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Fliz schreef:Hoe weet je dat? En wat gebeurt er dan als je MAX6Dyn hebt/had? Automatisch overgeschakeld?

Nee, je zal zelf moeten overstappen, kan gemakkelijk online. De producten verdwijnen, daarmee bedoel ik dat je ze niet meer kan bestellen.
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Vanaf morgen dan? Want blijkbaar weet jij meer ;-)
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Het staat ook gewoon hier in de comments.
Mantis
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 apr 2007, 12:54
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

Uzzi schreef:Let er wel op dat je vasthangt aan een nieuw jaarcontract

Is dit 100% zeker?
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Mette schreef:Het staat ook gewoon hier in de comments.


Ah bedankt.. Ik kijk daar nooit. Gohja, morgen weten we meer! Ik hoop gewoon dat ik geen activatiekost moet betalen want dat zou balen zijn
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Mantis schreef:
Uzzi schreef:Let er wel op dat je vasthangt aan een nieuw jaarcontract

Is dit 100% zeker?

Ja, dat is 100% zeker.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Fliz schreef:
Mette schreef:Het staat ook gewoon hier in de comments.


Ah bedankt.. Ik kijk daar nooit. Gohja, morgen weten we meer! Ik hoop gewoon dat ik geen activatiekost moet betalen want dat zou balen zijn

Als ik dit bericht mag geloven zou er wel een activatiekost moeten betaald worden. Maar dit zou tot 28 februari gratis zijn.

Laten we hopen dat die promotie waar is, dan kunnen we toch gratis overstappen als we het op tijd bestellen.
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

Mette schreef:
Fliz schreef:
Mette schreef:Het staat ook gewoon hier in de comments.


Ah bedankt.. Ik kijk daar nooit. Gohja, morgen weten we meer! Ik hoop gewoon dat ik geen activatiekost moet betalen want dat zou balen zijn

Als ik dit bericht mag geloven zou er wel een activatiekost moeten betaald worden. Maar dit zou tot 28 februari gratis zijn.

Laten we hopen dat die promotie waar is, dan kunnen we toch gratis overstappen als we het op tijd bestellen.



Als je al edpnet klant bent, ga dan naar: my edpnet

dan
Mijn administratie
dan
Mijn bestellingen
dan
Wijzig abonnement ( pijltje klikken )

en ziehier !!!
2009-01-18_181352.jpg
(25.32 KiB) 101 keer gedownload
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

dejean schreef:Als je al edpnet klant bent, ga dan naar: my edpnet

dan
Mijn administratie
dan
Mijn bestellingen
dan
Wijzig abonnement ( pijltje klikken )

en ziehier !!!
2009-01-18_181352.jpg

Bij mij komt er nog iets anders te staan maar dat komt misschien nog in orde binnen een paar dagen dan ofzo.
Alleszins ziet dat er toch al goed uit op het eerste zicht.
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Ik zie dat ook! Zalig! Zou ik het al doen? :D
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Fliz schreef:Ik zie dat ook! Zalig! Zou ik het al doen? :D

Waarom een paar uur wachten als je het nu al kan doen? :)
brommer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jul 2008, 20:59
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heel interessant aanbod van Edpnet. Ook in mijn Edpnet paneel staat het te blinken!

De laatste tijd ging het niet echt goed met mijn snelheid tijdens de piekuren (abo: Max6Dyn), hoewel ik op minder dan een kilometer van de centrale in stedelijk gebied woon. Dan vraag ik me af: wat is het nut van 24Mbit als ik tijdens de piekuren, zoals nu, regelmatig op minder dan 512kbit download uitkom? Zal dit verbeteren met een 24Mbit abonnement of zullen de lijnen evenzeer oververzadigd zijn?
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 mar 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Wou daarnet overschakelen via "My EDPNet".

Weet iemand wat je moet invullen bij promotiecode?

Grtz
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”