Mobile Vikings

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

http://mobilevikings.com/

Lijkt me wel aardig... Voor 15€ per maand (die je mag opbellen aan min of meer "OK" tarieven) krijg je als toetje 1GB "gratis" internetverkeer. Wel spreken ze van 1 reklameboodschap per dag er boven op. Blijft redelijk interessant me dunkt, als je kijkt naar wat de concurrentie voor 1GB durft vragen. Ok, het zal allicht via EDGE gebeuren, maar om sporadisch uw mails enzo te checken lijkt me dat voldoende?

Heeft er trouwens iemand een invite voor me? :D
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

cloink schreef:Heeft er trouwens iemand een invite voor me? :D


Gewoon je E-mailadres opgeven op de homepage.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Gewoon je E-mailadres opgeven op de homepage.

Mja, dan ontvang ik toch niets, terwijl anderen blijkbaar al wel een invite hebben (en zo anderen kunnen inviten).

Soit, allicht pure marketing natuurlijk, daar de dienst blijkbaar pas in februari in de ether gaat. Maar toch, ik ben altijd wat ongeduldig geweest... ;)
ooh. shiny.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Ik wou toch al overstappen, dus ik ga deze wel nemen denk ik.
Van welk netwerk maken ze gebuik ? kan het niet terugvinden op de site.
Alleen jammer dat ik niet fatsoenlijk kan surfen op mijn gsm.
Het word tijd dat er wat meer keuzes zijn met Android phones.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Op verschillende blogs kan je lezen dat ze allicht Base gebruiken.
ooh. shiny.
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

De helft van mijn invites:

* 3RIREE
* B1MF4D
* XA2VK8
* KC8BL6
* 5Q9NSN
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Thanks, 5Q9NSN werd gebruikt !
ooh. shiny.
gregmans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:25
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Bedankt voor je invite, ik heb KC8BL6 gebruikt.

Als iemand nog invites nodig heeft, PM me :wink:
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

* B51K1P
* 3ET6R5
* BHXD9X
* 66ZSWV
* E65I8G
* KFIRRC
* AQK8AE
* PR8Q5G
* J2472Z
* J6WDWX
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

* IBKS29
* JSKSJ4
* IGBENN
* QBFFVM
* 5RP7XN
* J68K1I
* MGX9QB
* JACTKA
* 7E3L3I
* RVKV5Y
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Hoe contacteert ge die mannen? Ik vind nergens contactgegevens!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

selder schreef:Hoe contacteert ge die mannen? Ik vind nergens contactgegevens!

http://twitter.com/kodel
http://twitter.com/gvangool
enz. :D
ooh. shiny.
heezy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:34
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

E65I8G gebruikt. Merci mannen
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

JACTKA gebruikt thx
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

* PHZC5J
* QG5YX2
* QAG8JM
* TP5JN2

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

heb me vandaag ook geregistreerd. ben es benieuwd op 1 februari.
heb een iphone en gebruik thuis nonoh als voip client op pc.
dit lijkt me wel leuk:

SMS: gratis! (wie gebruikt er 1000 per maand?)
bellen naar gsm:62,5 minuten per maand (15€ aan 0,24/min)
bellen naar vast toestel: via fring-toepassing via het edge-netwerk en m'n nonoh voip: gratis! of 0,018€/min na m'n 120 freedays van nonoh

:beerchug:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

darkzero schreef:heb me vandaag ook geregistreerd. ben es benieuwd op 1 februari.
heb een iphone en gebruik thuis nonoh als voip client op pc.
dit lijkt me wel leuk:

SMS: gratis! (wie gebruikt er 1000 per maand?)
bellen naar gsm:62,5 minuten per maand (15€ aan 0,24/min)
bellen naar vast toestel: via fring-toepassing via het edge-netwerk en m'n nonoh voip: gratis! of 0,018€/min na m'n 120 freedays van nonoh

:beerchug:
Geloof mij, ik ken iemand die werkt bij Proximus, enkele keren heeft hij mensen tegengekomen met facturen van +6000 EUR. Sommige die bellen naar de roze lijnen bijvoorbeeld :)
SMS'en hetzelfde.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

darkzero schreef:heb me vandaag ook geregistreerd. ben es benieuwd op 1 februari.
heb een iphone en gebruik thuis nonoh als voip client op pc.
dit lijkt me wel leuk:

SMS: gratis! (wie gebruikt er 1000 per maand?)
bellen naar gsm:62,5 minuten per maand (15€ aan 0,24/min)
bellen naar vast toestel: via fring-toepassing via het edge-netwerk en m'n nonoh voip: gratis! of 0,018€/min na m'n 120 freedays van nonoh

:beerchug:


Bellen over het EDGE netwerk is toch aan kwaliteit inboeten? Te hoge latency?
Voor een deftig telefoongesprek gebruik ik mijn Fring toch enkel bij wifi connectie.
Everything that has a beginning has an end.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Jelly schreef:Bellen over het EDGE netwerk is toch aan kwaliteit inboeten? Te hoge latency?
Voor een deftig telefoongesprek gebruik ik mijn Fring toch enkel bij wifi connectie.


tuurlijk. daar heb je volledig gelijk in. maar een snel telefoontje naar thuis of familie is toch goed te doen.
als ik naar bv mijn werk bel zal ik dit natuurlijk niet doen.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Wie zegt dat dit allemaal zal kunnen? Ze gaan misschien enkel hun eigen apps toelaten op een of andere manier?

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

ze reageren idd niet op vragen op hun facebook/twitter viral marketing dat klopt.
voor het latency probleem : http://ihackintosh.blogspot.com/2009/01 ... -gprs.html
ze zouden idd voip kunnen blokkeren op hun firewall in het datacenter...
maar inzake apps heeft alleen apple iets te zeggen als je een iphone hebt :-)
we kopen hier geen gsm bij mobile vikings
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ken schreef:Wie zegt dat dit allemaal zal kunnen? Ze gaan misschien enkel hun eigen apps toelaten op een of andere manier?

Dat zou redelijk dom zijn, daar er dan allicht niemand op het aanbod zou ingaan...
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

skynetbbs schreef:voor het latency probleem : http://ihackintosh.blogspot.com/2009/01 ... -gprs.html

siax... hmmm nooit van gehoord. ga 't eens testen. zelf al geprobeerd? beter dan fring?

skynetbbs schreef:ze zouden idd voip kunnen blokkeren op hun firewall in het datacenter...

bwa het zou jammer zijn maar dan is het zo. ik ga er niet van wakker liggen. ik sms toch vooral en nu ook online met de iphone. dat geeft voor mij de doorslag.

cloink schreef:Dat zou redelijk dom zijn, daar er dan allicht niemand op het aanbod zou ingaan...

lijkt mij ook niet echt realistisch...

edit: siax is niet gratis... maar de prijs (4,95USD) valt wel mee. beter effe wachten met kopen en checken of mobile vikings voip niet blokkeert.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

De Morgen, 16/01/09

Mobile Vikings maakt mobiel internet aantrekkelijk

'De tarieven voor mobiel dataverkeer zijn in België onfatsoenlijk hoog', vinden ze bij Mobile Vikings.

En dus lanceert het bedrijfje een eigen telefoniedienst die klanten elke maand 1 GB dataverkeer cadeau doet.

"De cijfers voor mobiel internet zijn in België echt bedroevend", weet Frank Bekkers, één van de Mobile Vikings. "Slechts 0,3 procent van de Belgen gaat via zijn of haar gsm het wereldwijde web op. In Nederland doet 15 procent van de bevolking dat en in Spanje zelfs 20 procent. Die mobiele diensten zijn bij ons gewoon veel te duur. De situatie in Nederland is daar het beste voorbeeld van. Bij onze noorderburen was mobiel internet ook een marginaal fenomeen. Tot er plots een flat fee van 10 euro per maand werd geïntroduceerd die je onbeperkt toegang gaf tot het internet."

Zo'n revolutie willen de Mobile Vikings nu ook bij ons ontketenen. Wie zich bij hen aansluit, belt en sms't aan marktconforme prijzen en kan met zijn mobieltje gratis het internet op. De Mobile Vikingabonnees krijgen bovendien de beschikking over een hele reeks diensten. Zo kunnen ze de treinuren opvragen, krijgen ze verkeersinformatie aangepast aan de plaats waar ze zich bevinden en passeert er iedere dag een uitzonderlijk internetkoopje de revue. Dat laatste moet voor de inkomsten van de Mobile Vikings zorgen.

"Als onze klanten geïnteresseerd zijn in dat aanbod en beslissen om het product in kwestie aan te kopen, wat via hun gsm op heel eenvoudige wijze kan, dan krijgen wij een commissie."

Mobile Vikings gaat op 1 februari met slechts 200 abonnees van start. Tegen eind mei moeten dat er 2.000 zijn om zo door te groeien tot 10.000 leden. "Meer willen we er voorlopig niet. Je mag niet vergeten dat wij de datavolumes die we gratis wegschenken zelf moeten betalen aan de telecomoperator waarmee we samenwerken. Onze berekeningen leren ons dat meer dan 10.000 abonnees voorlopig niet te betalen is." (PD)

Meer info: http://www.mobilevikings.com
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Slim gezien, dit "limlited" karakter zal voor de nodige hype en toestroom leiden. Ik ben alvast erg benieuwd! ;-)
ooh. shiny.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

cloink schreef:Lijkt me wel aardig... Voor 15€ per maand (die je mag opbellen aan min of meer "OK" tarieven) krijg je als toetje 1GB "gratis" internetverkeer.

je moet wel 15 €/maand betalen, dus 180 €/jaar.

Als ik nu aan 20 €/jaar zit met simyo (vanaf overmorgen medion mobile) en gratis 30 minuten naar vast/maand bel (via Solobox Bemobile Belgian telecom).

Dan ga ik geen 160 €/jaar extra dokken, om mijn mails op de trein te kunnen lezen en op de meest ongepaste momenten dat ding te gebruiken als status object (wat de blackberry-users nu toch uitbuiten).
Je hebt nu al van die marina collega's die de ganse dag sms'en op het werk....eens dat zo'n EDGE betaalbaar wordt voor iedereen, dan kunnen ze nog de ganse dag op hun blackberry zitten. :twisted:

misschien à 2,5 à 5 €/maand, zou ik er over nadenken
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ge zijt uw 60 smsjes vergeten vermelden, bij BTC krijgt ge geen 1 GB dataverkeerd. 1000 Gratis SMSjes per maand, enkel bellen is duur, maar de smsjes en het dataverkeer overcompenseren dat ruim ^^
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Lord Utopia schreef:Ge zijt uw 60 smsjes vergeten vermelden, bij BTC krijgt ge geen 1 GB dataverkeerd. 1000 Gratis SMSjes per maand, enkel bellen is duur, maar de smsjes en het dataverkeer overcompenseren dat ruim ^^

zijt ge daar weer? :bang:
kent ge het nu nog niet vanbuiten dat het 60 SMS OF 30 min. bellen fix is, provocateur? ik heb gekozen voor 30 min. bellen.....
als ik 2 €/maand betaal ipv 15 €/maand om te kunnen mobiel internetten (wat ik niet echt nodig heb), dan weet ik wel wat gekozen...
1000 SMS, heb ik ook niet nodig....als ik zie voor welke zever sommige sms'en....goed geslapen, antw. lang, wat ga je eten, antw. niets....tja, zo kom ik ook aan 1000 SMS.

voor veel SMS'ers is dit wel interessant, maar mij interesseert het niet, of mag ik dit hier ook al niet verkondigen?
dus voor een jong publiek die veel tijd heeft om te sms'en.... :oops:

idd. EDGE tarieven BT zijn peperduur (zoals alle andere operatoren), dus mij interesseert het niet aan die tarieven. 24 u. online..nee, bedankt.

Blueray koopt toch ook geen kat omdat het nog 300 € is voor player....als die < 100 € zijn zal de Blueray ingeburgerd raken. idem dito mobiel internet.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Tja, dat juist waarom er mobile vikings is, juist om de mensen te overhalen ;)
Als ze allemaal zo redeneerden zoals gij nu doet, dan zaten we nog met vierkante wielen.

Mobile Vikings is idd niet voordelig voor mensen die veel bellen, voornamelijk iets oudere mensen die nu eenmaal niet gratis wensen te sms'en, daarvoor zijn er andere producten.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Lord Utopia schreef:Mobile Vikings is idd niet voordelig voor mensen die veel bellen, voornamelijk iets oudere mensen die nu eenmaal niet gratis wensen te sms'en, daarvoor zijn er andere producten.


Lord Utopia schreef:Als ze allemaal zo redeneerden zoals gij nu doet, dan zaten we nog met vierkante wielen.

moet je bij iedere nieuwe technologie op de kar springen? ik heb net een LCD tv, kon ook 10 jaar geleden 1 kopen om de eerste te zijn en 12500 € betalen, nu betaalde ik 500 € :-D

heb nu 6 Mbit DL, binnenkort 16 Mbit....heb je dat nodig, nee? als ik moet bijbetalen hoef ik het niet.

de tijd dat ik altijd als eerste iets moet hebben is al lang voorbij...de 'early-adopter' status laat ik over aan de welstellenden of de johnnies. :eek:
ik wacht wel efkes....

voor ik bij BT zat, m.n. bij edpnet had ik simyo...dus geen gratis sms'en of bellen....

mijn vrouw had firmagsm...

met 20 €/jaar had ik genoeg belwaarde!

dus ik hoef geen 60/160/1000 sms'en...gewoon lage beltarieven ZONDER abbokost, dus de 1 GB bij mobile vikings betaal je op 1 of andere manier.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

't is maar om te zeggen, voor 16 Mbps bij BTC moet je 4 EUR bijbetalen op uw abonnement, dus als ge aan uw principes vast houdt, dan gaat ge voor de rest van uw leven op 6 Mbps surfen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Lord Utopia schreef:'t is maar om te zeggen, voor 16 Mbps bij BTC moet je 4 EUR bijbetalen op uw abonnement, dus als ge aan uw principes vast houdt, dan gaat ge voor de rest van uw leven op 6 Mbps surfen.

't is dezelfde prijs....dus die vraag stelt zich niet! hebben dit mij bevestigd...en er staat ook 16 GB op hun site....en geen extra prijsverschil....
dus ga geen hypothetische vragen beantwoorden....

voor 50 € zou ik hoogstwaarschijnlijk geen 16 Mbit willen...

bij tele2 heb je toch ook maar 4 Mbit?
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Nu staat er ineens op de site dat het een limited offer is...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Joe de Mannen schreef:Nu staat er ineens op de site dat het een limited offer is...
J.

Dat is het al van in het begin, ze wilden starten met 1000 klanten en dan zien hoe het verder moet.
Gebruikersavatar
mala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 apr 2007, 17:44

Ik heb vandaag mijn sim kaart aangevraagd en deze zou vanaf 19/2 verstuurd worden. Ze kunnen blijkbaar de simkaarten niet vroeger versturen door het hoge aantal aanvragen.

Ondertussen heb ik nog enkele invites beschikbaar
6PEMAD
QX6A1R

enjoy,
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

QX6A1R gebruikt...

Bedankt!
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

"Als je geregistreerd bent, zal je de mogelijkheid hebben om Facebook, MSN en Twitter te bekijken op je GSM vanaf 1 februari 2009."

Volgens mij gaan ze dus enkel bovenstaande sites toelaten op een of andere manier... We shall see, maar ik wacht de eerste reacties af...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
mala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 apr 2007, 17:44

devilkin schreef:QX6A1R gebruikt...

Bedankt!


Graag gedaan .........
Afbeelding

GOOGLE is your friend, he finds (almost) everything for you......
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Gezien hun nogal dure tarieven ga ik echt wel niet m'n bestaand nummer overzetten... en ik hoop echt dat we niet de imode-toer opgaan.. enkel bepaalde sites beschikbaar..
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ik vermoed (lees: hoop) dat het allemaal duidelijk in het contract staat dat je toegestuurd krijgt. Als je dat niet terugstuurt is er niks aan het handje.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”