De crew van userbase.be heeft al enkele keren de kans gehad om elkaar in het echt te zien (ik kijk er nog van onder mijn bed ). Aangezien we ondertussen met vele users op dit forum al een zekere band hebben dachten we dat jullie (en wij ook natuurlijk) het misschien leuk zouden vinden elkaar ook eens in real life te zien.
De bedoeling is dan dat er afgesproken wordt op een bepaalde lokatie en datum en dat we dan samen iets gaan doen (kan vanalles zijn, bvb een evenement bezoeken of gewoon samen gezellig iets gaan drinken/eten).
Het principe is eenvoudig, de realisatie niet altijd (te ver voor de ene, datum niet gepast voor de andere etc.).
Daarom dat we misschien beter eerst een lijstje maken met mogelijkheden en daar dan een poll over maken.
Enkele mogelijkheden zijn dus (bvb):
- gewoon ergens iets gaan drinken (lokatie te kiezen via poll dan)
- 21-22 februari een beurs in Brussel ivm opensource www.fosdem.org
- 20,21 en 22 februari 2004, de 22ste Hobby & MicroComputerdagen www.dipro.be/2/
- ...
vul zelf maar aan (bovenstaande voorbeelden zijn wel al deze maand (dat moet niet)).
Laat eventueel ook eens weten wat je van het initiatief vindt
Userbase meeting onder de members?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Fantastisch initiatief, na de chat, nu de meeting . Kzat er al ff op te wachten eerlijk gezegd .
Ik ben geen kei in organiseren dus ik zal geen locaties geven of data.
Kzou het zelf in Antwerpen wel leuker vinden omdat het dichterbij is. Kgeloof datk er met men fietsje naartoe moet, en dan is Antwerpen gemakkelijker voor mij . De data lijken me ook niet zo een probleem.
Ik zal er alles aan doen om te kunnen komen
Ik ben geen kei in organiseren dus ik zal geen locaties geven of data.
Kzou het zelf in Antwerpen wel leuker vinden omdat het dichterbij is. Kgeloof datk er met men fietsje naartoe moet, en dan is Antwerpen gemakkelijker voor mij . De data lijken me ook niet zo een probleem.
Ik zal er alles aan doen om te kunnen komen
-
- Administrator
- Contacteer:
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Fosdem lijkt mij wat te specifiek qua doelgroep, niet iedereen zal zich daar thuis voelen
O ja, iedereen is natuurlijk welkom, we gaan daar niemand vies bekijken
O ja, iedereen is natuurlijk welkom, we gaan daar niemand vies bekijken
NuKeM
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Mij lijken de Hobby Micro computerdagen een goeie keus. Meeste mensen hier zijn allemaal wel PC hobbyist/professional en gaan misschien zowiezo al naar daar. Eventueel hoeft het zelfs geen meeting worden maar kun je gewoon eens een poll houden wie naar daar gaat en bv afspreken ergens in de buurt.
Kunnen we misschien nog wa gaan flashmobben ook
Kunnen we misschien nog wa gaan flashmobben ook
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Een lan zou leuk zijn, maar ik weet niet of we voor zoiets genoeg man bijeen kunnen krijgen
Misschien beter op een bestaande lan gewoon als groep/clan komen ofzo bespaart ons ook een heleboel werk...
Misschien beter op een bestaande lan gewoon als groep/clan komen ofzo bespaart ons ook een heleboel werk...
NuKeM
NuKeM schreef:Een lan zou leuk zijn, maar ik weet niet of we voor zoiets genoeg man bijeen kunnen krijgen
In Leuven (Herent) organiseren wij elke maand een LAN onder de vrienden. Leuven is nog vrij centraal gelegen denk ik voor iedereen en 's zondags is er toch geen file, dus degenen die van achter Brussel moeten komen zouden geen probleem mogen hebben met verkeer.
14/03 en 04/04 zijn de eerstvolgende data. Daarna is het al 16/05 en waarschijnlijk te dicht bij de examens voor de schoolgaanden onder ons
Iedereen is altijd welkom op de LAN en die is vooral gericht op fun maken. Er wordt altijd gezorgd voor de hongerigen (Pizza en Chinees worden gebracht) en drank is aan kostprijs beschikbaar. Het is niet de bedoeling dat we er winst uit halan maw
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm,
Ik denk dat we de UB-Lan planning beter nog even gescheiden houden van de Userbase In Real Life Meeting .
Voor zover ik nu opmerkt zijn is er een lichte voorkeur voor eerder een Computerbeurs dan bvb. de fosdem...
Denk dat dat het belangrijkste is dat we beetje zullen moeten in de gaten houden. Die datum, dat zal moeilijker zijn, maar denk dat we dat zelf nog eens moeten bekijken.
Ik denk dat we de UB-Lan planning beter nog even gescheiden houden van de Userbase In Real Life Meeting .
Voor zover ik nu opmerkt zijn is er een lichte voorkeur voor eerder een Computerbeurs dan bvb. de fosdem...
Denk dat dat het belangrijkste is dat we beetje zullen moeten in de gaten houden. Die datum, dat zal moeilijker zijn, maar denk dat we dat zelf nog eens moeten bekijken.
I love it when a plan comes together!
kheb misschien een leuk ideetje voor in de zomer (zo'n dingen plan je best van tevoren!)
wat dacht je van een openlucht lantje met bbq? lekker met een stuk of 20 members ergens waar er genoeg plaats is, en de lan onder zo'n zeil op stokken ( weet nie hoe het noemt, maar je weet wel, dat wat ze gebruiken op bruiloften enzo;)) zodat onze vriendinnetjes niet nat worden
met een lekker bbq tje en mss voor de mensen die het willen een overnachting in een leuk tentje:)
tis maar een idee he maar het lijkt me leuk
-edit- "...zodat onze vriendinnetjes niet nat worden "
vriendinnetjes = onze computers
wat dacht je van een openlucht lantje met bbq? lekker met een stuk of 20 members ergens waar er genoeg plaats is, en de lan onder zo'n zeil op stokken ( weet nie hoe het noemt, maar je weet wel, dat wat ze gebruiken op bruiloften enzo;)) zodat onze vriendinnetjes niet nat worden
met een lekker bbq tje en mss voor de mensen die het willen een overnachting in een leuk tentje:)
tis maar een idee he maar het lijkt me leuk
-edit- "...zodat onze vriendinnetjes niet nat worden "
vriendinnetjes = onze computers
de pispaal <<
meon schreef:Laptoplan
Wireless!
Is dat niks?
Geen slecht idee, maar niet iedereen heeft een laptop, laat staan een wireless ontvanger. Terwijl de meesten wel een gewone computer hebben met netwerkkaartje...
Greetz
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Visi0n4ir, laat ons beleefd blijven tegen elkaar!
Wat betreft wireless en laptops: vrees dat dit ook een zware beperking is. Trouwens een lan als eerste ontmoeting.. ik weet niet of de beste manier is om een eerste meeting te doen.
Eerste meeting zal namelijk niet dermate véél volk vermoedelijk op de been brengen. Een tweede misschien wel meer, waardoor het de moeite wordt een LAN te organiseren. Want in een LAN kruipt tijd en investeringen. Sponsors moeten aangezocht worden en resources moeten worden geregeld. En indien dat slechts voor een beperkt aantal is, kan dat misschien wel moeilijk worden.
Enfin we zien wel. Als er iets beslist wordt horen jullie het wel .
Wat betreft wireless en laptops: vrees dat dit ook een zware beperking is. Trouwens een lan als eerste ontmoeting.. ik weet niet of de beste manier is om een eerste meeting te doen.
Eerste meeting zal namelijk niet dermate véél volk vermoedelijk op de been brengen. Een tweede misschien wel meer, waardoor het de moeite wordt een LAN te organiseren. Want in een LAN kruipt tijd en investeringen. Sponsors moeten aangezocht worden en resources moeten worden geregeld. En indien dat slechts voor een beperkt aantal is, kan dat misschien wel moeilijk worden.
Enfin we zien wel. Als er iets beslist wordt horen jullie het wel .
I love it when a plan comes together!