![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mjah mag eigenlijk ook wel he
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
enjoy! Spijitg dat het hier niet beschikbaar is
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
mvg
Intussen is m'n downstream slechts 11832 meer, up ook iets gezakt tot 2109. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Zelf heb ik geen settings meer veranderd...Thym82 schreef:Dat was het inderdaad. Had het intussen zelf al gevonden en aangepast, snelheden nu 19772 (down) en 2321 (up).
Teveel leechersThym82 schreef:Intussen is m'n downstream slechts 11832 meer, up ook iets gezakt tot 2109. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Zelf heb ik geen settings meer veranderd...Thym82 schreef:Dat was het inderdaad. Had het intussen zelf al gevonden en aangepast, snelheden nu 19772 (down) en 2321 (up).
Er is geen beter abonnement in België (prijs/kwaliteit) dus als je het kan bestellen zou ik niet twijfelen.GeertAki schreef:Ik twijfel al een tijdje om van edpnet naar dommel over te stappen, maar alle horrorverhalen over de helpdesk en aansluit-tijd bij Dommel houden me eigenlijk wat tegen.
EdpNet komt nu met een nieuw abonnement (zie details) en daar staat dus in dat de activatiekost gratis is tot eind februari.
Dat lijkt me dus wel een interessante optie, alleen is het wel duurder dan de CityConnect van Dommel en hang ik weer vast voor een jaar als ik mijn edpnet abo naar hun nieuw abo laat switchen. Iemand enig idee wat het snelheidsverschil zou zijn tss Dommel en EdpNet in Mechelen Zuid (ter hoogte van het Vrijbroekspark)? Gebruiken ze dezelfde centrale / apparatuur? Zijn de centrales even hard belast of heeft de ene speler een groter capaciteitsoverschot op die centrale dan de andere?
En tot slot nog deze vraag: Zijn de helpdeskverhalen van Dommel overroepen of is het wel degelijk allemaal kommer en kwel?
Graag advies!
Normaal is het supergoed maar dat idee zal verdwijnen als sneeuw voor de zon moest je problemen ondervindenGeertAki schreef:Dat bedoel ik dus: De één zegt: 't valt wel mee, de ander zegt: Bij cityconnect weinig tot geen problemen.
En dan weet ik dus niet wat ik moet geloven
Valt te zien hoelang het gaat duren eer ze je betaling verwerken en je hen het getekend contract bezorgd en hoelang dit dan weer inneemt aan verwerkingstijdGeertAki schreef:Onder het motto "Livin' on the Edge", heb ik zopas mijn CityConnect-abo besteld.
De pro-forma factuur heb ik onmiddellijk betaald om geen tijd te verliezen, hehe.
We schrijven nu, 14 januari. Zou het tegen Valentijn in orde zijn? (en da rijmt)
Heb je al eens met een andere modem/router geprobeerd? Je kan ook altijd eens kijken of er geen nieuwe firmware bestaat voor de router...flexid schreef:Ik heb Cityconnect, vlak aan het station van Mechelen. Op ongeveer 400m van de centrale heb ik zeer gunstige snelheden, soms tot 3mbps. Geen limieten maken dit des te leuker. Helaas heb ik elke dag wel een downtime. Dommel denkt dit aan mijn modem ligt, ik heb een D-Link DSL-G624M MIMO ADSL2/2+ Router. Werkt meestal perfect maar dus bijna elke dag krijg ik een disconnect van minimum een kwartier. Deze duren soms langer dan een uur. Router resetten helpt niet, gewoon wachten en dan komt de lijn vanzelf terug.
Thoughts?