UB game server?
Daar staan ze inderdaad allemaal en downloaden gaat nog lekker snel ook 
De [UB]'ers beginnen talrijker te worden op onze server ... daarstraks nog iemand even rondgeleid in de map Gold Rush ... kwestie van te tonen hoe die moet gespeeld worden.
De beste manier om te leren wat je allemaal moet doen (en om de map te leren zodat je niet verloren loopt) is gewoon zelf even host game doen en rondlopen ... en nog eens rondlopen. Je kan dan gewoon de map uitspelen als Axis of Allied (naargelang welke kant een objective heeft) en zo weet je volgende keer online wat je allemaal moet doen.
Succes !
PS: De vraag is mij daarstraks gesteld: Waarom spreken jullie engels? Wel, het is gewoonte, we hebben een engelse clanmember, zo goed als iedereen verstaat dat en tenslotte: dat ontmoedigt de hollanders een beetje om teveel beginnen te lullen

De [UB]'ers beginnen talrijker te worden op onze server ... daarstraks nog iemand even rondgeleid in de map Gold Rush ... kwestie van te tonen hoe die moet gespeeld worden.
De beste manier om te leren wat je allemaal moet doen (en om de map te leren zodat je niet verloren loopt) is gewoon zelf even host game doen en rondlopen ... en nog eens rondlopen. Je kan dan gewoon de map uitspelen als Axis of Allied (naargelang welke kant een objective heeft) en zo weet je volgende keer online wat je allemaal moet doen.
Succes !
PS: De vraag is mij daarstraks gesteld: Waarom spreken jullie engels? Wel, het is gewoonte, we hebben een engelse clanmember, zo goed als iedereen verstaat dat en tenslotte: dat ontmoedigt de hollanders een beetje om teveel beginnen te lullen

Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- Styno
- Elite Poster
Inderdaad... ik moet toegeven dat de drempel mischien wel iets hoger is als bij de andere 1st person shooters, maar et heeft dan ook dat net-iets-extra-meer...
the only way is up !!!
Styno
the only way is up !!!

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc

thx voor de maps BOB
want sommige servers staan niet toe dat ge ze van hun server download
maar nu zallek da nimmer voorhebbe
en ja Visi0n4ir, het is idd MEGA verslave,d
ben dees weekend mega ziek geweest, heb nu juist 17uur geslape
en toch heb ik er nog wat opgezeten dit weekend <:o)
et roels!!!
ciao
stephan
want sommige servers staan niet toe dat ge ze van hun server download

maar nu zallek da nimmer voorhebbe

en ja Visi0n4ir, het is idd MEGA verslave,d

ben dees weekend mega ziek geweest, heb nu juist 17uur geslape

et roels!!!

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets 

Inderdaad ... heb uw stats even bekeken en ge gaat nog enorm veel dood in verhouding tot kills, maar uw accuracy is HEEL goedmeon schreef:Whaa, dit begint al een heel stukje beter te gaan
Dat oefenen in een lege map helpt wel precies

Er zit dus maw nog heel veel potentieel in ... overleven da leert ge ... raak schieten vergt skill

Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
vraagje over et zelf,
is er een manier om je "look" te veranderen?
want ik zie er altijd uit als een filty german looking gast, ook al speel ik met allies...
is stom detail maar zou tof zijn
want je ziet soms ook andere figuren rondlopen, (no offence) ook negers.
dus wie of wat bepaalt hoe je eruit ziet?
ciao
stephan
is er een manier om je "look" te veranderen?
want ik zie er altijd uit als een filty german looking gast, ook al speel ik met allies...
is stom detail maar zou tof zijn

want je ziet soms ook andere figuren rondlopen, (no offence) ook negers.
dus wie of wat bepaalt hoe je eruit ziet?
ciao
stephan

erhmmm .. geen idee Stephan
Eerlijk gezegd nog nooit gelet op hoe die mannekes eruit zien ... en ik schiet altijd naar de kop maar heb nog nooit gezien dat er verschillende huidskleuren rondlopen hoor 
En daarbij ... ge moet ni naar uwe eigen kop zien ... ge moet naar de rest van't scherm zien!
ff serieus, ik weet dat het mogelijk is om dat allemaal te veranderen (op sommige servers is uw gezicht een doodskop bvb) maar da's prutsen en prutsen doen wij alleszins ni op onze server ... alles zo default mogelijk
In principe kunde daar evengoe allemaal Darth Vaders en Luke Skywalkers van maken maar dan zijde toch verkeerd bezig zenne
PS: Voor degenen die het nog ni moesten doorhebben ... ik ben ^BAT5^CeePee he

En daarbij ... ge moet ni naar uwe eigen kop zien ... ge moet naar de rest van't scherm zien!

ff serieus, ik weet dat het mogelijk is om dat allemaal te veranderen (op sommige servers is uw gezicht een doodskop bvb) maar da's prutsen en prutsen doen wij alleszins ni op onze server ... alles zo default mogelijk

In principe kunde daar evengoe allemaal Darth Vaders en Luke Skywalkers van maken maar dan zijde toch verkeerd bezig zenne

PS: Voor degenen die het nog ni moesten doorhebben ... ik ben ^BAT5^CeePee he

effe trug over tzelfde... die server ga echt nie bij mij...
int begin ging die soms ma nu niemeer...
ik heb wolfenstein gedeleted en terug installed (gaf geen warnings van nix dus is goed installed)
werkte nog niet...
ik heb de patch (denk 1.02) geinstalled
heb zoals iemand mij in deze topic zei : \pb_cdkeyreg ingetikt en kreeg antwoord dat ik die file al had...
heb van punkbuster alle files gedownd en in die map gezet, dan die punkbuster exe-file late lope (in zo'n dos vensterke en dan zei ie da alles ok was en press any key to quit)
maar nog steeds heb ik het probleem zoals ik in een vorige post melde... "valid cd key could not reach server..."
weet echt niet waaraan dit zou kunnen liggen...
heb niets van firewall ofzo aanstaan...
en het rae is dat ik het bij ongeveer een kwart van de servers heb...
al de rest gaat zonder problemen
kan iemand me plz helpen?...
thanx
stephan
int begin ging die soms ma nu niemeer...
ik heb wolfenstein gedeleted en terug installed (gaf geen warnings van nix dus is goed installed)
werkte nog niet...
ik heb de patch (denk 1.02) geinstalled
heb zoals iemand mij in deze topic zei : \pb_cdkeyreg ingetikt en kreeg antwoord dat ik die file al had...
heb van punkbuster alle files gedownd en in die map gezet, dan die punkbuster exe-file late lope (in zo'n dos vensterke en dan zei ie da alles ok was en press any key to quit)
maar nog steeds heb ik het probleem zoals ik in een vorige post melde... "valid cd key could not reach server..."
weet echt niet waaraan dit zou kunnen liggen...
heb niets van firewall ofzo aanstaan...
en het rae is dat ik het bij ongeveer een kwart van de servers heb...
al de rest gaat zonder problemen

kan iemand me plz helpen?...
thanx
stephan

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Damn, dees avond ging het dus niet goed, ik werd de hele tijd door RoadKillPuppy met granaatwerpers neergehaald, niet meer leuk 
Klein vraagje eigenlijk: wat beteken die letter na uw nick in het stats-venster? Zo stond er bij mij op een bepaald moment BBELLHC, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Klein vraagje eigenlijk: wat beteken die letter na uw nick in het stats-venster? Zo stond er bij mij op een bepaald moment BBELLHC, wat moet ik me daar bij voorstellen?

- Styno
- Elite Poster
stephan: ik heb je toch online gezien?
Jeps het was een heus panzerfest
Damn , sta nog helemaal in hyperdrive...
Die lettertjes achter je naam wil zeggen dat je verschillende medailles hebt gehaald.
Styno aka ^BAT5^RoadKillPuppy
Jeps het was een heus panzerfest

Damn , sta nog helemaal in hyperdrive...
Die lettertjes achter je naam wil zeggen dat je verschillende medailles hebt gehaald.
Styno aka ^BAT5^RoadKillPuppy

daarnet lukte het weer wel...
ens ik erop zit blijf ik er een tijdje op, kwestie van niet te zien dat het erna niet lukt
seg maar ik was daarnet effe op een andere server met leuke custom maps
zaten wel enkele kleine bugs in...
zoals bijvoorbeeld deze duitse "yoga" (?) oefeningen
ciao
stephan

ens ik erop zit blijf ik er een tijdje op, kwestie van niet te zien dat het erna niet lukt

seg maar ik was daarnet effe op een andere server met leuke custom maps

zaten wel enkele kleine bugs in...
zoals bijvoorbeeld deze duitse "yoga" (?) oefeningen

ciao
stephan

- Styno
- Elite Poster
Zullen inderdaad foutjes in de map's zijn.
Goeie map's mogen altijd gepromoot worden, we zijn zelf aan het uitkijken om wat extra map's op de server te zetten.
Styno
Goeie map's mogen altijd gepromoot worden, we zijn zelf aan het uitkijken om wat extra map's op de server te zetten.
Styno

als da gebeurt ff posten styno dan kunnen we ze downloaden vanop een ftp, via de game duurt het veel veel veel te langStyno schreef:Zullen inderdaad foutjes in de map's zijn.
Styno
Ik zit hier voor de moment op een hotSpot in nederland, heb gisteren geconnecteerd met de portable (ja ik weet het, ik ben verslaafdVisi0n4ir schreef:als da gebeurt ff posten styno dan kunnen we ze downloaden vanop een ftp, via de game duurt het veel veel veel te lang

Temple_final is momenteel de enige niet-standaard map die we draaien dus dat is een 5 minuutjes wachten de eerste keer en 't is al binnen.
Wat die yoga betreft: je moet maar eens je buren bekijken aan het begin van een map ... die vallen als het ware om en staan dan terug recht. Als die persoon dan een connection loss heeft op dat ogenblik (valt regelmatig voor) dan blijft die animatie soms hangen en zie je dergelijke rare dingen

Ik heb dit gevonden in de PunkBuster FAQ:stephan schreef:maar nog steeds heb ik het probleem zoals ik in een vorige post melde... "valid cd key could not reach server..."
I downloaded Enemy Territory and do not have a CD or CDKey ... why do I sometimes see messages about a CDKey?
When playing Enemy Territory over the Internet on PunkBuster enabled servers, PunkBuster will automatically generate a CDKey for you. Most problems with CDKeys in Enemy Territory are caused by copying the game from one computer to another instead of installing from scratch. You can press the tilde key (the ~ key) to bring down the console inside the game and enter the command "/pb_myguid" (without the quotes) and PunkBuster will display your CDKey and the PunkBuster GUID which is used to identify players. Problems or error messages regarding the CDKey in Enemy Territory are best handled by emailing our support staff at [email protected].
Ik stel voor dat je dit eens probeert .. misschien hebben zij nog een oplossing
De server is vreemd genoeg al enkele dagen zo goed als leeg ... heel raar want anders zit die de hele avond zo goed als vol ...
Ik dacht eerst al dat er connectieproblemen waren maar eergisteren zat ie toch weer even vol
Hoe dan ook, vanavond komen RoadKillPuppy en TinyTim terug thuis van vakantie dus hebben we toch weer enkele vaste klanten terug
Game all night , sleep is for the weak!
Ik dacht eerst al dat er connectieproblemen waren maar eergisteren zat ie toch weer even vol

Hoe dan ook, vanavond komen RoadKillPuppy en TinyTim terug thuis van vakantie dus hebben we toch weer enkele vaste klanten terug
Game all night , sleep is for the weak!
ik zal vanavond ook eens komen gamen, wat uren beginnen jullie normaal?
ik speel bijna enkel rtcw ET,dus de maps ken ik wel, en kan ook redelijk (maar niet goed) spelen)
Daarstraks wel raar; ik connecteerde en ie bagon maps af te halen die al lang en breed in mijne ET-main zitten
.
ik speel bijna enkel rtcw ET,dus de maps ken ik wel, en kan ook redelijk (maar niet goed) spelen)
Daarstraks wel raar; ik connecteerde en ie bagon maps af te halen die al lang en breed in mijne ET-main zitten

Hij zal waarschijnlijk Temple Final aan't downloaden geweest zijn ... die is nog niet zoooo lang uit en daarvoor draaide men overal al een hele tijd op Temple III (laatste beta)Sandman schreef:Daarstraks wel raar; ik connecteerde en ie bagon maps af te halen die al lang en breed in mijne ET-main zitten.
Vanavond zal't waarschijnlijk wel laat worden (na 22u of zo) maar de zaterdag beginnen we meestal wel vroeger

BTW: voor degenen die nog inspiratie zoeken voor een kleurrijke nickname (hou het aub wel beschaafd en vooral leesbaar

http://enemy-territory.4players.de:1041 ... ick_Colors
- meon
- Administrator
Zeg, ik heb dat in het verleden gedaan met die kleurkes, maar dat wijzigt precies niet op die server? Op andere servers zie ik het nl. wél zoals ik het ingaf 

Terwijl je geconnecteerd bent op de server , kijk dan eens via het menu of je nickname goed staat?
Wij draaien etpro op onze server en die gebruikt een ander profiel als etmain (de standaard versie)
Ik heb in't begin ook even zitten sukkelen daarmee ...
Wij draaien etpro op onze server en die gebruikt een ander profiel als etmain (de standaard versie)
Ik heb in't begin ook even zitten sukkelen daarmee ...
ik had de final ook al, dacht ik toche
naja, ik kan nu zonder problemen inliggen dus I'm ready to party 

Ik heb even wat kleurencombinaties uitgeprobeerd en heb denk ik wel een mooie gevonden voor de UserBase ET'ers hier
Ik heb mij gebaseerd op de kleuren van het forum ... voeg in bovenstaande link eens dit in:
^f[UB]^gMeon
Meon is nu toevallig de eerste UB'er waar ik aan denk
Wat vinden jullie ervan? Dit is alleszins een combinatie die ik nog nooit gezien heb dus origineel is het alvast
Ik heb mij gebaseerd op de kleuren van het forum ... voeg in bovenstaande link eens dit in:
^f[UB]^gMeon
Meon is nu toevallig de eerste UB'er waar ik aan denk
Wat vinden jullie ervan? Dit is alleszins een combinatie die ik nog nooit gezien heb dus origineel is het alvast
- meon
- Administrator
Ah, ik had het ondertussen al voor mekaar; in de console "seta name ^7[^fUB^7]^*meon" typen helpt 
--> [UB]meon
Kleuren zijn niet 100% hetzelfde op het forum hier.

--> [UB]meon
Kleuren zijn niet 100% hetzelfde op het forum hier.
Is idd ook niet mis 
die ^f is echt wel DE kleur van UB. Ik kijk ernaar uit om jullie stats uit te filteren met behulp van de clan name

die ^f is echt wel DE kleur van UB. Ik kijk ernaar uit om jullie stats uit te filteren met behulp van de clan name

sandman: ik heb een vraagje:
Gisteren zat er 19 man op de server (waaronder jij). Toen de Venice map begon had ik er geen acht op geslagen maar nadat ik samen met een andere Allied de map op een paar minuutjes uitgespeeld had bleek dat er maar 4 man meer op zat ineens ...
Zijn jullie toen van de server gesmeten of zo? Het lijkt me sterk dat tijdens 1 map ineens compleet de server leegloopt :s
Gisteren zat er 19 man op de server (waaronder jij). Toen de Venice map begon had ik er geen acht op geslagen maar nadat ik samen met een andere Allied de map op een paar minuutjes uitgespeeld had bleek dat er maar 4 man meer op zat ineens ...
Zijn jullie toen van de server gesmeten of zo? Het lijkt me sterk dat tijdens 1 map ineens compleet de server leegloopt :s
ja, hij begon hem opnieuw te downloaden, om me vervolgens na een minuut of 20 er helemaal vanaf te smijten, en geloof mij, die map steekt al lang en breed in mn etmain folder...
. Dus er loopt iets mis met bepaalde maps, nu nog uitvinden wat....

Hmmm ... ik had al een vermoeden dat er iets mis was ... zo leeg als deze week is die server nog nooit geweest ... zelfs niet vanaf dag1 
Sorry voor het ongemak guys, en we zoeken het zo snel mogelijk uit ... ik installeer nu meteen een nieuwe ET op een andere computer en ik probeer het fenomeen te repliceren.

Sorry voor het ongemak guys, en we zoeken het zo snel mogelijk uit ... ik installeer nu meteen een nieuwe ET op een andere computer en ik probeer het fenomeen te repliceren.
np
, veel succes iig met de zoektocht he... dat kan soms rottiug zijn, kan zijn dat je het binnen 5 minuten hebt... het kan ook wat langer duren... 

- meon
- Administrator
De download van de venice-map wilde bij mij ook altijd mislukken; té groot. Dus heb ik hem maar maar van hier gedownload en in m'n etmain-map gezet, en dat ging.
(als je een beetje met de url speelt vind je daar nog heel veel andere maps ook)
Sandman, ik zag je gisteren ook op de server (heel alleen
), met een ping van 999. Hoe doe je dat? 
(als je een beetje met de url speelt vind je daar nog heel veel andere maps ook)
Sandman, ik zag je gisteren ook op de server (heel alleen

weet niet
normaal heb ik wel goede pings hoor, en toen ik 's avonds ff meespeelde, was het geen probleem qua lagging, (ff niet gekeen wat mn pings was)
iig, die map staat dus al lang en breed in mn goede folder he, maar toch wilt ie ie gaan downen... raar

normaal heb ik wel goede pings hoor, en toen ik 's avonds ff meespeelde, was het geen probleem qua lagging, (ff niet gekeen wat mn pings was)
iig, die map staat dus al lang en breed in mn goede folder he, maar toch wilt ie ie gaan downen... raar
- Styno
- Elite Poster
yah.. back 
spijtig genoeg is de a2f snelheid zo bedroevend dat ik niet deftig kan spelen...
Die ping 999 is zie ik veel bij venice als hij de maps aan het downloaden is.
Styno

spijtig genoeg is de a2f snelheid zo bedroevend dat ik niet deftig kan spelen...
Die ping 999 is zie ik veel bij venice als hij de maps aan het downloaden is.
Styno

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 43 keer
Ik snap niet echt wat de bedoeling is van het spel, heb het al een aantal keer geprobeerd en ik denk dat het komt omdat ik de laatste tijd veel te veel spellen aan het proberen ben
.....
Maar die ftp-site van skynet is misschien wel goed maar die server begon dan toch wel een map genoemd venice te draaien zeker en die map staat niet op de ftp dacht ik.....

Maar die ftp-site van skynet is misschien wel goed maar die server begon dan toch wel een map genoemd venice te draaien zeker en die map staat niet op de ftp dacht ik.....

- meon
- Administrator
Venice B4-mapPengu schreef:Maar die ftp-site van skynet is misschien wel goed maar die server begon dan toch wel een map genoemd venice te draaien zeker en die map staat niet op de ftp dacht ik.....
Snapt het spel niet?
Je zit ofwel het team van de Axis (de duitsers) of de Allies (de amerikanen). In elk team kan je 4 verschillende soorten spelers hebben: de algemene soldaat, een medic (die kan doden tot leven wekken en heeft health-kits bij), een engineer (die kan dingen maken, explosieven zetten en ontmijnen), een field ops (die heeft munitie bij), en een covert ops (die kan snipereren en de kleren van de vijand aandoen om niet op te vallen).
Afhankelijk van welke kant je kiest ben je offensief of defensief bezig, afhankelijk van de map. Je moet bijvoorbeeld goud stelen, of iets anders verdedigen. Maar dat staat in de description van de missie.
Nog vragen ? stel ze