Ik ben ongeveer 4 maanden aangesloten op Het Homeconnect Abonnement bij Dommel.
Ik heb sindsdien alleen nog maar pure ellende hiermee gekend.
Met hun internet is er geen probleem, maar met de telefonie loopt het de spuigaten uit.
Momenteel kan ik al 3 weken geen telefoons meer doen of ontvangen.
Ik moet mij dan behelpen via mijn GSM wat natuurlijk een pak duurder is.
Als ik de kabel niet uittrek wordt ik wel constant getrakteerd op telefoonoproepen die er geen zijn.
Al ik dan opneem krijg ik alleen maar krakend geluid te horen.
Contact met Dommel brengt ook al niets op.
Zeer lang wachten tot je binnengeraakt. (dikwijls later op de dag of de volgende dag terugbellen als je dan al binnengeraakt)
Het probleem bij Dommel ligt bij hen aan bepaalde modems van het merk Siemens gigaset sx762 Wlan.
Een update ervan helpt ook al niet.
Hun systeembeheerder ging hiervoor en patch schrijven, maar weken later is die nog niet in orde. (hebben ze die wel in dienst?????)
Deze week heb ik hen gebeld en ja hoor ze hadden een patch gevonden.
Ik moest een installeren van versie 1.1 naar 2.0. (begrijpen wie kan, maar dit werkte natuurlijk niet)
Ik heb mij diezelfde dag erg boos gemaakt aan de telefoon naar hen toe en gevraagd wanneer nu eindelijk alles terug gaat werken en ik weer kan bellen. (ik verwacht belangrijke telefoons van mensen die geen computer hebben)
Dit konden ze niet zeggen, want het kon nog lang duren.
Ik kan dat contract niet zomaar opzeggen want ik ben nog maar 4 maanden abonnee bij hen.
Ten einde raad richt ik mij tot jullie forum om mij te helpen waarvoor hartelijk dank.
Wie mij kan helpen stuur het me alstublieft door.
telefoonproblemen met Siemens gigaset sx762 bij Dommel
U kunt dat contract wel opzeggen door Dommel aangetekend in gebreke te stellen. Mogelijk is het hommeles om uw huidig telefoonnummer vrij te krijgen, maar dit probleem is niet uniek aan Dommel voorbehouden.leoke schreef:Ik kan dat contract niet zomaar opzeggen want ik ben nog maar 4 maanden abonnee bij hen.
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Zelfde probleem hier telefoon werkt niet zoals het hoord . Verschillende providers kunnen mij niet opbellen . Zit te wachten op een goede deal bij telenet . Ben de trage snelheid beu en het gezeik rond adsl allemaal !
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
bij mij duurt het soms 20 seconden nadat ik een nummer ingetikt heb dat ik een belttoon hoort. Meestal moet ik een paar keer proberen eer ik naar buiten kan bellen.
De andere kant klaagt nog steeds dat er een enorme echo zit op de telefoon. Zeer vervelend eigenlijk.
De andere kant klaagt nog steeds dat er een enorme echo zit op de telefoon. Zeer vervelend eigenlijk.
-
- Plus Member
@trimble:
bij mij duurd het niet zo lanf om te connecteren, maar de andere kant klaagt ook van een echo.
welk telefoontoestel gebruik jij?
bij mij duurd het niet zo lanf om te connecteren, maar de andere kant klaagt ook van een echo.
het echo-probleem terwijl je internet of donwload is inherent aan VOIP-telefonie. In vergelijking met klassieke telefonie is bij VoIP de vertraging in het signaal groter en treedt echo eerder op. Probleem zou zich ook voordoen bij draadloze telefoons. - bron: KPN
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
ik gebruik 4 twist toestellen van belgacombarbapapa5800 schreef:@trimble:
-
- Plus Member
ik heb zo'n siemens gigaset ipnogiets.
ik dacht dat het mss aan het toestel lag...
niet dus want jij hebt er ook last van en het is met andere toestellen...
ik dacht dat het mss aan het toestel lag...
niet dus want jij hebt er ook last van en het is met andere toestellen...
Om even terug te komen op mijn vraagstelling over die telefoonproblmen met die Siemens gigaset bij Dommel.
Ik ben nu een week verder (totaal al ongeveer 1 maand) en nog steeds zonder telefoon en ben het zat bij Dommel.
Ze spelen met mijn voeten tot en met.
Vragen blijven onbeantwoord en ze zijn ronduit grof aan de telefoon als je hen iets vraagt hoelang dit probleem nog blijft duren.
Doorverbinden met de desbetreffende dienst doen ze ook niet.
Ik ben nochtans zeer beleefd gebleven anders bekom je zeker niets.
Ik wil alleen mijn contract beëindigen en voortijdig opzeggen (dus binnen het jaar dat opgelegd is).
Er zijn geldige redenen genoeg denk ik.
De ombudsdienst is hiervan op de hoogte gesteld maar dit duurt veel te lang voor me.
Het kan waarschijnlijk nog maanden duren voor ze hierop antwoorden.
Mijn vraag is nu of er nog mensen zijn die dit probleem hebben gekend en hoe ze dit hebben opgelost.
Ik wil die 8 maanden resterend zeer zeker niet betalen. (er is reden genoeg denk ik)
Dommel zou beter alle stekkers uitrekken in Diepenbeek en ermee ophouden als het zo blijft verder doen.
Ik ben nu een week verder (totaal al ongeveer 1 maand) en nog steeds zonder telefoon en ben het zat bij Dommel.
Ze spelen met mijn voeten tot en met.
Vragen blijven onbeantwoord en ze zijn ronduit grof aan de telefoon als je hen iets vraagt hoelang dit probleem nog blijft duren.
Doorverbinden met de desbetreffende dienst doen ze ook niet.
Ik ben nochtans zeer beleefd gebleven anders bekom je zeker niets.
Ik wil alleen mijn contract beëindigen en voortijdig opzeggen (dus binnen het jaar dat opgelegd is).
Er zijn geldige redenen genoeg denk ik.
De ombudsdienst is hiervan op de hoogte gesteld maar dit duurt veel te lang voor me.
Het kan waarschijnlijk nog maanden duren voor ze hierop antwoorden.
Mijn vraag is nu of er nog mensen zijn die dit probleem hebben gekend en hoe ze dit hebben opgelost.
Ik wil die 8 maanden resterend zeer zeker niet betalen. (er is reden genoeg denk ik)
Dommel zou beter alle stekkers uitrekken in Diepenbeek en ermee ophouden als het zo blijft verder doen.
-
- Plus Member
ik heb kaatst een update van hun software binnengehaald en de echo die we vroeger hadden is nu verdwenen...
Ik heb die laatste update ook gedaan en het probleem blijft nog steeds hetzelfde voor mij.
De telefoon werkt nog altijd niet en als de hoorn opneem heb ik verschrikkelijk geruis erop.
Zeer goed voor de oren is dit ook niet.
Als ik het stekkertje niet uittrek krijg ik regelmatig oproepen die er geen zijn.
Alleen maar krakend en oorverdovend geruis.
Spelen ze nu echt met de mensen hun voeten bij Dommel of wat is dat daar?
Bij de ene werkt alles perfect en de andere (zoals bij mij) zijn er niets dan problemen.
Dommel doe uw werk te gooi of stop ermee!!!!!!!!!!!!
De telefoon werkt nog altijd niet en als de hoorn opneem heb ik verschrikkelijk geruis erop.
Zeer goed voor de oren is dit ook niet.
Als ik het stekkertje niet uittrek krijg ik regelmatig oproepen die er geen zijn.
Alleen maar krakend en oorverdovend geruis.
Spelen ze nu echt met de mensen hun voeten bij Dommel of wat is dat daar?
Bij de ene werkt alles perfect en de andere (zoals bij mij) zijn er niets dan problemen.
Dommel doe uw werk te gooi of stop ermee!!!!!!!!!!!!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Dus omdat het bij u niet werkt moeten ze er maar mee stoppen? Er zouden niet veel ISP's meer overblijven denk ik...leoke schreef:Dommel doe uw werk te gooi of stop ermee!!!!!!!!!!!!
THDBASED
Ik ben niet de enige waar de telefoon niet werkt.
Er zijn mensen die al meer dan 2 maanden of langer dit probleem hebben zoals ik lees op forums en dergelijke
Bij werkt de telefoon al 1 maand niet meer.
En dan nog maar te zwijgen over de resterende 3 maanden ervoor.
De kwaliteit van de telefoons was erbarmelijk.
Het probleem was bij Dommel de fout van Belgacom.
Die moet de binnenkomende aansluiting komen repareren.
Belgacom heeft dit ook gedaan en er was niets aan de hand.
Alleen moet ik waarschijnlijk dan nog 70 euro betalen voor die reparatie die ik zelf niet gevraagd heb.
Bij Dommel wordt er ook niets gedaan.
Hun systeembeheerder werkt hieraan al meer dan 3 maanden!!!!
Als Dommel zoveel reclame maakt voor dit artikel moet het maar werken ook.
Anders moeten ze er maar stoppen met dit artikel te verkopen.
Het heeft dan ook niets te maken met die ISP's die er overblijven.
Ze doen niet of niets om te helpen.
Alleen rond de pot draaien en de mensen lucht verkopen ja.
Is dit nog niet genoeg THDBASED
Er zijn mensen die al meer dan 2 maanden of langer dit probleem hebben zoals ik lees op forums en dergelijke
Bij werkt de telefoon al 1 maand niet meer.
En dan nog maar te zwijgen over de resterende 3 maanden ervoor.
De kwaliteit van de telefoons was erbarmelijk.
Het probleem was bij Dommel de fout van Belgacom.
Die moet de binnenkomende aansluiting komen repareren.
Belgacom heeft dit ook gedaan en er was niets aan de hand.
Alleen moet ik waarschijnlijk dan nog 70 euro betalen voor die reparatie die ik zelf niet gevraagd heb.
Bij Dommel wordt er ook niets gedaan.
Hun systeembeheerder werkt hieraan al meer dan 3 maanden!!!!
Als Dommel zoveel reclame maakt voor dit artikel moet het maar werken ook.
Anders moeten ze er maar stoppen met dit artikel te verkopen.
Het heeft dan ook niets te maken met die ISP's die er overblijven.
Ze doen niet of niets om te helpen.
Alleen rond de pot draaien en de mensen lucht verkopen ja.
Is dit nog niet genoeg THDBASED
-
- Pro Member
Niet de enige nee maar de verhouding wel werkt / niet werkt ken je die? Waarschijnlijk niet dus je kan dan ook niet van mening zijn dat ze "er maar mee moeten stoppen" omdat ze een product hebben dat BIJ IEDEREEN niet werkt.leoke schreef:THDBASED
THDBASED
Wat zou jij dan doen in deze situatie?
Als je zoveel problemen hebt reageer je waarschijnlijk ook.
En wie zegt er dat ik die verhouding niet ken.
Type in Google maar eens over Dommel problemen en het staat er vol van.
Dus ik ben niet de enige hoor.
Iedereen mag zijn mening hebben.
Als het niet werkt (en niet alleen bij mij) moeten ze:
1. Een oplossing zoeken en aanbieden.
2. Als ze die niet vinden (na zoveel maanden) de problemen verder uitgeven aan anderen of stoppen.
Wat zou jij dan doen in deze situatie?
Als je zoveel problemen hebt reageer je waarschijnlijk ook.
En wie zegt er dat ik die verhouding niet ken.
Type in Google maar eens over Dommel problemen en het staat er vol van.
Iedereen mag zijn mening hebben.
Als het niet werkt (en niet alleen bij mij) moeten ze:
1. Een oplossing zoeken en aanbieden.
2. Als ze die niet vinden (na zoveel maanden) de problemen verder uitgeven aan anderen of stoppen.
-
- Pro Member
Met google kan jij vinden wat de status van ALLE dommel klanten is betreffende hun telefoon en internet verbinding. Das straf!leoke schreef:Type in Google maar eens over Dommel problemen en het staat er vol van.
En wat ik zou doen in die situatie? Eerst mijn eigen huis controleren voor men dat van een ander afbreekt. En daarmee zeg ik NIET dat het niet aan Dommel kan liggen.
Hallo ,
Ik ben overgestapt van netconnect naar hommeconnect , ook geen problemen met internet .
Maar ben reeds aan mijn derde factuur toe , zonder één gratis maand en zonder dat mijn telefoon ook maar één keer heeft gewerkt .
Ik ben kwaad , héél kwaad .
De uitleg van dommel , het is juist een bandje wat ge telkens weer te horen krijgt .
Heb ondertussen wel de ombudstelecom ingeschakeld , op die hun antwoord ben ik ondertussen ook al een week aan het wachten .
Ben eens benieuwd , ik zie telenet in de verte weer wenken .
Ik ben overgestapt van netconnect naar hommeconnect , ook geen problemen met internet .
Maar ben reeds aan mijn derde factuur toe , zonder één gratis maand en zonder dat mijn telefoon ook maar één keer heeft gewerkt .
Ik ben kwaad , héél kwaad .
De uitleg van dommel , het is juist een bandje wat ge telkens weer te horen krijgt .
Heb ondertussen wel de ombudstelecom ingeschakeld , op die hun antwoord ben ik ondertussen ook al een week aan het wachten .
Ben eens benieuwd , ik zie telenet in de verte weer wenken .
Ik heb Dommel begin vorige week aangetekend opgezegd wegens ingebrekestelling.
Dit omdat ik nu al reeds 6 weken zonder telefoon zit op de klote Siemens modem.
Help van hen heb ik nog nooit gekregen.
Mijn extra GSM rekening naar hen loopt al zeker op tot 60 euro door het lange wachten.
Ik kreeg op die opzegging een mail terug met de volgende boodschap:
Geachte,
Uw probleem is momenteel in behandeling en zal spoedig opgelost worden.
Hier heb ik niets aan want ik heb hen opgezegd.
Ik bel hen hiervoor en krijg terug hetzelfde antwoord.
Als ik vraag of ik nu wordt afgesloten krijg ik weerom hetzelfde antwoord terug.
Dit is mensenkloterij van Dommel.
Ik heb hen dan ook gezegd dat ik een advocaat ga inschakelen als ze niets doen.
Voor mij is die telefoon erg dringend (werk) op het moment en niet die GSM want die is voor mij privé.
Dit omdat ik nu al reeds 6 weken zonder telefoon zit op de klote Siemens modem.
Help van hen heb ik nog nooit gekregen.
Mijn extra GSM rekening naar hen loopt al zeker op tot 60 euro door het lange wachten.
Ik kreeg op die opzegging een mail terug met de volgende boodschap:
Geachte,
Uw probleem is momenteel in behandeling en zal spoedig opgelost worden.
Hier heb ik niets aan want ik heb hen opgezegd.
Ik bel hen hiervoor en krijg terug hetzelfde antwoord.
Als ik vraag of ik nu wordt afgesloten krijg ik weerom hetzelfde antwoord terug.
Dit is mensenkloterij van Dommel.
Ik heb hen dan ook gezegd dat ik een advocaat ga inschakelen als ze niets doen.
Voor mij is die telefoon erg dringend (werk) op het moment en niet die GSM want die is voor mij privé.
Hallo,
Ik maakte recent de overstap met mijn bedrijf naar Dommel voor zowel telefonie als internet.
En na alle zever en last om internet in orde te krijgen blijkt dat ik dus geen telefoon meer heb. De schade die hieruit voortvloeit is ggiantisch aangezien ik internationaal werk, voornamelijk via internet en telefoon.
Een provider met de 9 tot 6 mentaliteit is het laatste wat ik nodig had.
In het vervolg controleer ik zeker het volgende vooraleer ik iets neem :
- welke helpdesk is er en wanneer is die bereikbaar
- ik google de naam plus problemen
- ik controleer de opzegmoeglijkheden en zal die indien nodig onderhandelen.
MAAR
Waar vind je die update van 1.1 naar 2 die zogezegd het probleem zou oplossen?
Vast bedankt
Ik maakte recent de overstap met mijn bedrijf naar Dommel voor zowel telefonie als internet.
En na alle zever en last om internet in orde te krijgen blijkt dat ik dus geen telefoon meer heb. De schade die hieruit voortvloeit is ggiantisch aangezien ik internationaal werk, voornamelijk via internet en telefoon.
Een provider met de 9 tot 6 mentaliteit is het laatste wat ik nodig had.
In het vervolg controleer ik zeker het volgende vooraleer ik iets neem :
- welke helpdesk is er en wanneer is die bereikbaar
- ik google de naam plus problemen
- ik controleer de opzegmoeglijkheden en zal die indien nodig onderhandelen.
MAAR
Waar vind je die update van 1.1 naar 2 die zogezegd het probleem zou oplossen?
Vast bedankt
-
- Plus Member
normaal gezien moet die update automatisch komen wanneer je de homeconnect opendoet op je pc...
Heb nu ook al enkele maanden homeconnect, na de 1ste maand nog geen telefoon, na 2 maand had ik telefoon via een update die een poort zou openzetten in de modem, nu werkt de telefoon, maar enkel gsm nummers en inkomende belgacom lijnen werken, telenet nummers dus niet.. Hoop dat dit snel is opgelost
Toen Sandra me een tiental maanden geleden arrogant uitlachte en nadien Bart me wat met doorzichtige leugens bedreigde aan de telefoon,
wist ik al dat ze veel miserie gingen hebben in de toekomst,spijtig genoeg voor hen en hun klanten ,is het allemaal uitgekomen.
En zij,die me toen uitlachten toen,lachen nu wel een toontje lager.
Velen hebben ondertussen Dommel al vervloekt,en dat heeft precies gewerkt
Naar de ombudsman een klacht sturen is ook al zo relevant niet meer,want iedereen is daar blijkbaar bezig met de hopen klachten over Dommel,die ze dagelijks binnenkrijgen te verwerken
wist ik al dat ze veel miserie gingen hebben in de toekomst,spijtig genoeg voor hen en hun klanten ,is het allemaal uitgekomen.
En zij,die me toen uitlachten toen,lachen nu wel een toontje lager.
Velen hebben ondertussen Dommel al vervloekt,en dat heeft precies gewerkt
Naar de ombudsman een klacht sturen is ook al zo relevant niet meer,want iedereen is daar blijkbaar bezig met de hopen klachten over Dommel,die ze dagelijks binnenkrijgen te verwerken
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =