ADSL 20 NO LIMIT GOED NIEUWS

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Radix schreef:hoe zijn de nieuwsgroepen bij Scarlet? Even goed zoals bij Dommel?


Scarlet heeft alleen tekst-groepen
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Mijn ouders hebben momenteel Dommel Netconnect + boostpack thuis, maar omdat ik daar niet meer woon is dat overkill voor hen. Ik wou hen laten overstappen naar Netconnect Start omdat ze niet meer nodig hebben, maar de administratieve kosten zijn echt heel hoog (25€ + 49€). Bij Scarlet geen activatiekosten en slechts 5€ voor raw copper en het eerste jaar zo'n lage maandelijkse kosten, dan is het heel verleidelijk om Dommel op te zeggen en naar Scarlet te gaan.

Mijn enige vrees is dat Belgacom de boel overgekocht heeft en de belachelijk slechte voorwaarden van hun abonnementen gaat doortrekken naar Scarlet, anders zou ik eigenlijk niet meer twijfelen.
Gebruikersavatar
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 05 jan 2006, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer

Vanmorgend overgestapt van ADSL Unlimited (aan 33€/maand) naar ADSL20 NO LIMIT (29,95€/maand).
Online besteld: geen activatiekosten en een promo (1 jaar adsl aan 19,95€/maand).
Vanmiddag adsl2+ modem gaan halen (wag200g).
Thuisgekomen geïnstalleerd. De snelheid is al ferm gestegen. Ik denk niet dat ik ooit de volle 20Mbps ga halen. Dat is niet erg aangezien ik het abonnement vooral genomen heb voor het onbeperkt downloaden en de prijs.

Code: Selecteer alles

Downstream Rate: 7594 kbps 
Upstream Rate: 1023 kbps
Downstream Margin: 6 db
Upstream Margin: 10 db
Downstream Line Attenuation: 41 db
Upstream Line Attenuation: 10 db
Downstream Transmit Power: 12 db
Upstream Transmit Power: 21 db
Laatst gewijzigd door FezzFest op 26 dec 2008, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

FezzFest schreef:Vanmorgend overgestapt van ADSL Unlimited (aan 33€/maand) naar ADSL20 NO LIMIT (29,95/maand).
Online besteld: geen activatiekosten en een promo (1 jaar adsl aan 19,95€).
Vanmiddag adsl2+ modem gaan halen (wag200g).
Thuisgekomen geïnstalleerd. De snelheid is al ferm gestegen. Ik denk niet dat ik ooit de volle 20Mbps ga halen. Dat is niet erg aangezien ik het abonnement vooral genomen heb voor het onbeperkt downloaden en de prijs.


Exact dezelfde situatie hier. Rond welk uur heb je besteld?
Gebruikersavatar
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 05 jan 2006, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer

Omstreeks 11u. In mijn.scarlet.be is de volumemeter verdwenen. Hier ben ik niet rouwig om :lol:
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

FezzFest schreef:Omstreeks 11u. In mijn.scarlet.be is de volumemeter verdwenen. Hier ben ik niet rouwig om :lol:


Dat is snel, je bent een van de gelukkige :)

De verbruik meter staat er nog bij mij maar de limiet is wel aangepast naar onbeperkt. Met een verbruik van 16GB deze maand heb ik 2% verbruikt volgens de meter 8).
dikken danny
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 jun 2007, 01:48

FezzFest schreef:Vanmorgend overgestapt van ADSL Unlimited (aan 33€/maand) naar ADSL20 NO LIMIT (29,95/maand).
Online besteld: geen activatiekosten en een promo (1 jaar adsl aan 19,95€).
Vanmiddag adsl2+ modem gaan halen (wag200g).
Thuisgekomen geïnstalleerd. De snelheid is al ferm gestegen. Ik denk niet dat ik ooit de volle 20Mbps ga halen. Dat is niet erg aangezien ik het abonnement vooral genomen heb voor het onbeperkt downloaden en de prijs.

Code: Selecteer alles

Downstream Rate: 7594 kbps 
Upstream Rate: 1023 kbps
Downstream Margin: 6 db
Upstream Margin: 10 db
Downstream Line Attenuation: 41 db
Upstream Line Attenuation: 10 db
Downstream Transmit Power: 12 db
Upstream Transmit Power: 21 db


Ik heb net hetzelfde gedaan, maar had al een adsl2+ comp. modem, de linksys WAG354. Heb em net geflasht naar de laatste firmware en dan bij encapsulation toch maar multimode gezet, want bij adsl2+ deed ie niet veel... Op wat staat hij bij jullie?

Bovendien zijn mijn waarden nu wel veranderd (zit precies dichter bij centrale) maar geraak niet boven het 6 Mbit profiel. Zou zelfs de belgacom apperatuur geen 12 Mbit halen in turnhout??

Code: Selecteer alles

DSL Modulation Mode:   GDMT     
DSL Path Mode:   FAST     
Downstream Rate:   6144 Kbps     
Upstream Rate:   640 Kbps     
Downstream Margin:   18 db     
Upstream Margin:   15 db     
Downstream Line Attenuation:   14     
Upstream Line Attenuation:   10
Gebruikersavatar
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 05 jan 2006, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer

Mijn instellingen in een Linksys WAG200G:

Code: Selecteer alles

Encapsulation: RFC 2516 PPPoE 
Multiplexing: LLC
Qos: UBR
Pcr Rate: 0
Scr Rate: 0
Autodetect: Disable
VPI: 8
VCI: 35
Enable: Yes
PVC Status: Up


Ik was niet zeker van de VPI/VCI, encapsulation en multiplexing instellingen. Ik heb deze overgenomen van mijn oude (niet 2+) adsl modem. Zijn deze correct voor scarlet? DSL Modulation staat ook op Multimode hier.

P.S. De volumemeter is terug van weggeweest, al staat er nu te lezen:
De limiet van uw on-line verbruik staat momenteel ingesteld op onbeperkt.

fair enough...
Yanman.be
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2008, 11:29

Volgende donderdag is het al 3 weken geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst, en nog steeds moeten ze mijn lijnwaardes controleren om te zien op welke snelheid ik zit. (Normaal 11 dagen)
Akkoord, de feest dagen zitten er tussen...maar ja..
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Yanman.be schreef:Volgende donderdag is het al 3 weken geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst, en nog steeds moeten ze mijn lijnwaardes controleren om te zien op welke snelheid ik zit. (Normaal 11 dagen)
Akkoord, de feest dagen zitten er tussen...maar ja..


Ik heb besteld op 24dec, net even gebeld naar de technische dienst en daar wisten ze mij te zeggen dat mijn overschakeling gepland stond voor 9jan.
Profiel kunnen ze niet zeggen aangezien ze dat binnenkrijgen van BGC maar het is 10/15/20Mbit.

Nuja ik bestel dan ook altijd op het verkeerde moment zodat ik altijd langer moet wachten door feestdagen :lol:
Yanman.be
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2008, 11:29

Nu ja, ge kunt moeilijk anders aangezien de promo tijdens het eindejaar was :angel:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het is veel verbeterd bij Scarlet,toen ik klant werd (One abbo,2 jaar gelden) heb ik maar eventjes zeven weken moeten wachten (het One abbo was toen echt een revolutie,geen enkel provider had zo een aanbieding) maar ze werden dan wel overspoeld door aanvragen,en er is toen van alles fout gelopen (zoals bij Dommel nu)
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Vanavond gebeld door mederwerker van Scarlet(zeer vriendelijk persoon),deze zag dat ik bezig was geweest op de aanmeldingspagina maar nog niet besteld had.Nu kwam zijn vraag waarom ik nog niet besteld had.Bla bla.
Uiteindelijk heb ik adsl20 besteld :-D :-D :-D .
bevestigingsmail al meteen binnen,nu zou ik binnen 3 dagen een brief met de post krijgen met inloggegevens,en daarna zou ik binnen de week (10 dagen vanaf vandaag) via scarlet kunnen surfen :banana: .
Nu was ik op zoek naar een modem,en wil toch gaan voor de linksys WAG200G- EU annex A via http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=O1SL60&.is dit diegene welke goed is voor adsl2+ en raden jullie mij die aan?
Merciekes :-D
Live life to the Max
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Hmm hier eigenlijk nooit een telefoon gehad, waarschijnlijk omdat ik op die robinson lijst sta.

Nu online bestellen ging eenvoudig. Dan een mailke met gegevens van mijn bestelling en een uurtje later een mail dat mijn aanvraag voor een ADSL aansluiting is goedgekeurd en dat ze mijn ADSL lijn moeten activeren in de centrale (ongeveer 5 dagen)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

regeri schreef:Vanavond gebeld door mederwerker van Scarlet(zeer vriendelijk persoon),deze zag dat ik bezig was geweest op de aanmeldingspagina maar nog niet besteld had.Nu kwam zijn vraag waarom ik nog niet besteld had.Bla bla.
Uiteindelijk heb ik adsl20 besteld :-D :-D :-D .
bevestigingsmail al meteen binnen,nu zou ik binnen 3 dagen een brief met de post krijgen met inloggegevens,en daarna zou ik binnen de week (10 dagen vanaf vandaag) via scarlet kunnen surfen :banana: .
Nu was ik op zoek naar een modem,en wil toch gaan voor de linksys WAG200G- EU annex A via http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=O1SL60&.is dit diegene welke goed is voor adsl2+ en raden jullie mij die aan?
Merciekes :-D

ST 780 (zie te koop+voip) of gelijk welke st.
heb zelf een wag,de router heeft vaak problemen bij veel verbindingen, qos st beter,...
Yanman.be
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2008, 11:29

Ik heb geen problemen met mijn WAG200G...
maurice
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008, 21:38

Het feit dat Scarlet GEEN nieuwsgroepen heeft is voor mij ene reden om niet over te stappen (zit nu bij DOMMEL). Wacht nu wel al een hele lange tijd op cityconnect die ze al heel lang beloven.
Afbeelding
Radix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 jan 2006, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

maurice schreef:Het feit dat Scarlet GEEN nieuwsgroepen heeft is voor mij ene reden om niet over te stappen (zit nu bij DOMMEL). Wacht nu wel al een hele lange tijd op cityconnect die ze al heel lang beloven.


dommel heeft een slechte nieuwsserver sinds de overstap naar highwinds ...
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

maurice schreef:Het feit dat Scarlet GEEN nieuwsgroepen heeft is voor mij ene reden om niet over te stappen (zit nu bij DOMMEL). Wacht nu wel al een hele lange tijd op cityconnect die ze al heel lang beloven.


Mooi dan blijf je maar bij Dommel... punt van uw reactie is?
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

deftige nieuwsgroep acces kost 5 - 7.5 euro in de maand. als ge mar 30€ in de maand betaald , komt da op zelfde neer natuurlijk
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Eerste dag scarlet en de boel bolt al niet. Ergens een lijn ofzo bevroren in Hasselt zeggen ze. Dikke 75% pakketloss en onsurfbare lijn, nu is blijkbaar de pppoe server ook nog down. Maar wie weet scheelt er ook get aan mijn lijn :p

Edit: Ah gelukkig hebben we nog EDPnet nieuws.

Door een storing aan een hoofdlijn van Belgacom zitten heel wat Limburgse dsl-klanten zonder internetverbinding. Het betreft specifiek volgende centrales:

012 Borgloon
012 Riemst
012 Tongeren
089 Bilzen
089 Genk-Zuid
089 Lanaken
089 Lanklaar
089 Maasmechelen
EDPnet verontschuldigt zich aan de getroffen klanten. Een oplossing is voorzien in de loop van woensdagavond of donderdagochtend.



Belgacom Brol dus weeral. Aan het tempo van die mannen kan nog wel tot weekend duren...
HyperBaton
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 mei 2006, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

hey69 schreef:deftige nieuwsgroep acces kost 5 - 7.5 euro in de maand. als ge mar 30€ in de maand betaald , komt da op zelfde neer natuurlijk


Ah, mooi dat dit even naar boven gebracht wordt. Ik ben dus Dommel klant, maar sinds ze veranderd zijn van nieuwsserver is dat abonnement mij niets meer waard. Ik zou dus willen overschakelen naar Scarlet hoogstwaarschijnlijk en een betalende nieuwsserver maar hoe ga ik precies best te werk?

Op dit moment heb ik Dommel Netconnect, een Belgacom lijn van 18 euro en telefoniekosten zijn bij Tele2. Is het mogelijk om internet EN Belgacom lijn helemaal naar Scarlet over te zetten, zodat ik ineens van Belgacom af ben. Maar kan ik dan nog "analoog" telefoneren via Tele2? Of is dat eerder een raw copper verbinding die Scarlet dan levert?
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Het beste dat je kan doen is dan Scarlet One 20 nemen. Die Tele2 heb je dan ook voor niks meer nodig. Eigenlijk krijg je een raw copper hierbij, maar uw telefoon blijft gewoon werken via vodsl. Je moet de telefoon dan wel aan de Scarlet box aansluiten, voor de rest zijn er eigenlijk geen veranderingen.
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

HyperBaton schreef:
hey69 schreef:deftige nieuwsgroep acces kost 5 - 7.5 euro in de maand. als ge mar 30€ in de maand betaald , komt da op zelfde neer natuurlijk


Ah, mooi dat dit even naar boven gebracht wordt. Ik ben dus Dommel klant, maar sinds ze veranderd zijn van nieuwsserver is dat abonnement mij niets meer waard. Ik zou dus willen overschakelen naar Scarlet hoogstwaarschijnlijk en een betalende nieuwsserver maar hoe ga ik precies best te werk?

Op dit moment heb ik Dommel Netconnect, een Belgacom lijn van 18 euro en telefoniekosten zijn bij Tele2. Is het mogelijk om internet EN Belgacom lijn helemaal naar Scarlet over te zetten, zodat ik ineens van Belgacom af ben. Maar kan ik dan nog "analoog" telefoneren via Tele2? Of is dat eerder een raw copper verbinding die Scarlet dan levert?


ik zit in het zelfde bootje als jouw.
heb ook netconnect met een discovery lijn van 10euro bij belgacom. maar wij gebruiken de vaste lijn zo goed als nooit.

ik overweeg maar ben nog niet zeker naar scarlet te gaan. het gewoon adsl 20 pakket of ene met voip erbij

met raw copper huur je enkel de koperdraad voor je adsl signaal , je krijgt dan geen telefoonsignaal/abonement meer. dus je moet dan via voip werken.
ReserveBelg
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 feb 2007, 03:41

Ik zou ook graag over willen stappen van Dommel naar Scarlet, ben het wachten meer dan zat bij Dommel met hun loze beloftes.

Maar dan kan ik rekenen op een week of 2-3 geen internet neem ik aan? Eerst moet DSL signaal van Dommel van de lijn af voordat ik Scarlet kan nemen toch?

Ik begin al te trillen en afkickverschijnselen te vertonen bij 2 uur zonder internet, laat staan 2 weken :eek:
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ReserveBelg schreef:
Ik begin al te trillen en afkickverschijnselen te vertonen bij 2 uur zonder internet, laat staan 2 weken :eek:



= Tegenwoordig normaal ? ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

ReserveBelg schreef:Ik zou ook graag over willen stappen van Dommel naar Scarlet, ben het wachten meer dan zat bij Dommel met hun loze beloftes.

Maar dan kan ik rekenen op een week of 2-3 geen internet neem ik aan? Eerst moet DSL signaal van Dommel van de lijn af voordat ik Scarlet kan nemen toch?

Ik begin al te trillen en afkickverschijnselen te vertonen bij 2 uur zonder internet, laat staan 2 weken :eek:

je vraagt eerst uw scarlet aan en je doet je opzeg pas als je overgeschakeld bent bij dommel.da gaat zekers geen 2 weken duren zene
da zal zelfs bijna feilloos moeten gaan.
ReserveBelg
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 feb 2007, 03:41

hey69 schreef:
ReserveBelg schreef:Ik zou ook graag over willen stappen van Dommel naar Scarlet, ben het wachten meer dan zat bij Dommel met hun loze beloftes.

Maar dan kan ik rekenen op een week of 2-3 geen internet neem ik aan? Eerst moet DSL signaal van Dommel van de lijn af voordat ik Scarlet kan nemen toch?

Ik begin al te trillen en afkickverschijnselen te vertonen bij 2 uur zonder internet, laat staan 2 weken :eek:

je vraagt eerst uw scarlet aan en je doet je opzeg pas als je overgeschakeld bent bij dommel.da gaat zekers geen 2 weken duren zene
da zal zelfs bijna feilloos moeten gaan.


Kan Scarlet mij dan DSL signaal leveren terwijl Dommel nog niet verwijderd is?

Dus ik vraag Scarlet aan, zij sluiten mij aan, ik pas de login gegevens in mijn modem aan en surf verder met Scarlet. Pas dan zeg ik Dommel op?

Ik betaal graag een maandje dubbel als ik maar zeker weet dat ik niet al te lange tijd zonder internet kom te zitten, ook ivm met werk is dat eigenlijk geen optie (werk vaak thuis).
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

volgens mij gaat ge een kwartierke zonder syncronisatie zitten als ze je moeten gaan verplaatsen op een adnere adsl positie (als het een scarlet kaart is )
dont shoot me, maar dat lijkt me het meest logische
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

6 januari via telefoon mijn abo voor scarlet adsl20 aangevraagd,meteen diezelfde dag al bevestigingsmail gekregen.En vandaag via de post al mijn login gegevens gekregen.
Heel erg snel tot nu toe :banana: .
Maar ik zit dus nu nog bij Dommel,daar heb ik per 25 januari 2009 schrifelijk opgezegd-->nog geen bevestiging van gehad!!
Nu heb ik dan vandaag die gegevens gekregen en staat in de brief"
als u momenteel reeds een adsl lijn heeft,zal deze overgedragen worden naar ons netwerk( binnen +/- 15 dagen.U zal merken dat uw adsl verbinding overgedragen is als u met de gebruikersnaam en het wachtwoord van uw huidige operator geen verbinding meer kan maken.
.
Scarlet zit wel toch op een ander netwerk als ik het goed begrepen heb??
En heb ik wel al kans als ik mijn nieuw modem aansluit welke adsl2+compatible is,en tevens de gegevens invoer van die brief wat ik vandaag heb gekregen,dat ik kan surfen op het scarlet netwerk?

Bedankt alvast :wink:
Live life to the Max
Yanman.be
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2008, 11:29

Dommel = scarlet reseller, da's dus hetzelfde netwerk denkik hoor. FOUT
Laatst gewijzigd door Yanman.be op 14 jan 2009, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

regeri schreef:Vanavond gebeld door mederwerker van Scarlet(zeer vriendelijk persoon),deze zag dat ik bezig was geweest op de aanmeldingspagina maar nog niet besteld had.Nu kwam zijn vraag waarom ik nog niet besteld had.Bla bla.

Blijkbaar is dat spontaan bellen naar klanten vrij selectief, want ik heb ondertussen al zo dikwijls op die pagina's gezeten maar ik heb nog niemand gehoord.
Of is het omdat ik al klant ben, en dat ze meer aan mij kunnen verdienen als ze niets doen? :)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Yanman.be schreef:Dommel = scarlet reseller, da's dus hetzelfde netwerk denkik hoor.

It's better to remain silent and be thought a fool, than to open your mouth and remove all doubt. ;)
ooh. shiny.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

cloink schreef:
Yanman.be schreef:Dommel = scarlet reseller, da's dus hetzelfde netwerk denkik hoor.

It's better to remain silent and be thought a fool, than to open your mouth and remove all doubt. ;)


:funny:
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

localhost schreef:
regeri schreef:Vanavond gebeld door mederwerker van Scarlet(zeer vriendelijk persoon),deze zag dat ik bezig was geweest op de aanmeldingspagina maar nog niet besteld had.Nu kwam zijn vraag waarom ik nog niet besteld had.Bla bla.

Blijkbaar is dat spontaan bellen naar klanten vrij selectief, want ik heb ondertussen al zo dikwijls op die pagina's gezeten maar ik heb nog niemand gehoord.
Of is het omdat ik al klant ben, en dat ze meer aan mij kunnen verdienen als ze niets doen? :)

Sta je toevallig op die robinson lijst ? Altijd gedacht - want heb er ook dikwijls op gezeten - dat ze mij daarom niet hebben gebeld.
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Silence schreef:
localhost schreef:
regeri schreef:Vanavond gebeld door mederwerker van Scarlet(zeer vriendelijk persoon),deze zag dat ik bezig was geweest op de aanmeldingspagina maar nog niet besteld had.Nu kwam zijn vraag waarom ik nog niet besteld had.Bla bla.

Blijkbaar is dat spontaan bellen naar klanten vrij selectief, want ik heb ondertussen al zo dikwijls op die pagina's gezeten maar ik heb nog niemand gehoord.
Of is het omdat ik al klant ben, en dat ze meer aan mij kunnen verdienen als ze niets doen? :)

Sta je toevallig op die robinson lijst ? Altijd gedacht - want heb er ook dikwijls op gezeten - dat ze mij daarom niet hebben gebeld.
Ik ben ook nooit gebeld en heb ook al veel op die pagina's gezeten. Voor zover ik weet sta ik ni op die lijst. Hoe kan je checken dat je erop staat? Of gaat dat alleen op aanvraag? Want dan sta ik er zeker ni op.

Ik heb vorige week trouwens nog eens een bericht gestuurd naar Scarlet ivm de omzetting van Scarlet One naar Scarlet One 20. Vanaf februari/maart zou dit gaan zeggen ze. Misschien krijgen we die FUP dan ook?
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

localhost schreef:
regeri schreef:Vanavond gebeld door mederwerker van Scarlet(zeer vriendelijk persoon),deze zag dat ik bezig was geweest op de aanmeldingspagina maar nog niet besteld had.Nu kwam zijn vraag waarom ik nog niet besteld had.Bla bla.

Blijkbaar is dat spontaan bellen naar klanten vrij selectief, want ik heb ondertussen al zo dikwijls op die pagina's gezeten maar ik heb nog niemand gehoord.
Of is het omdat ik al klant ben, en dat ze meer aan mij kunnen verdienen als ze niets doen? :)


ben nochtans zojuist ook daarvoor opgebeld ... en na kwas ook een beetje bezig op de aanmeldingspagina :-D

mooi gesprek gehad over hunne FUP ...... volgens hem is 300 - 350 Gig/maand geen probleem ... enkel als ge maandelijks +500gig gaat dan is het niet echt meer een "normaal" gebruik :)
It ain`t what you say but the way you say it !
Yanman.be
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2008, 11:29

flt schreef:
cloink schreef:
Yanman.be schreef:Dommel = scarlet reseller, da's dus hetzelfde netwerk denkik hoor.

It's better to remain silent and be thought a fool, than to open your mouth and remove all doubt. ;)


:funny:



Hmm, blijkbaar toch ergens verkeerd onthouden, probeerde net te googlen, en raad eens wat ik als eerste hit tegenkwam: http://www.google.be/search?hl=nl&q=dom ... ller&meta=
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Ik heb vandaag ook telefoontje gekregen met de vraag wat er mis gelopen was bij de registratie site.

Moet wel zeggen dat de medewerker van Scarlet zeer vriendelijk en prof. was! Zo heb ik ze zelden nog maar aan de telefoon gekregen (als hij mij al bijna kon overtuigen...)

Heb persoon vriendelijk verteld dat ik op die manier wou proberen te achterhalen welke snelheid ik kon behalen met het adsl20 abo. Met andere woorden of ik niet gewoon een adsl profiel kreeg van 4 of 6 mbit.

De persoon zelf vertelde mij dat ik zohiezo kon rekenen op een hoger profiel dan 6mbit, (hij beloofde hogere sync snelheid van minstens 10 mbit via adsl2+) Afstand tot de centrale kon hij mij spijtig genoeg niet meedelen.
Ik had dan nog wat vragen over het adsl abo met telefonie, waarvan de 100GB limiet volgens hem verdwijnt in feb.

Nu heb ik bij mijn buurman eens gaan horen (edpnet klant) wat hij vond van de actie.
Hij vertelde mij echter dat EDPnet niet in staat was om adsl2+ abo aan hem te leveren omdat hier geen adsl2+ centrale is.
Via Belgacom kunnen wij wel 2hd streams tegelijk bekijken (online controle) maar dit loopt dus over VDSL(2) en mag nog steeds niet gebruikt worden om internet te leveren.

Het ziet er zeker geen slecht internet product uit en men beloofde ook snelheid te upgraden van zodra mogelijk. Maar hoogstwaarschijnlijk komt hier via Belgacom nooit meer een adsl2+ centrale te staan aangezien er een VDSL rop 500 meter verder staat. Dus kan je ooit nog wel een hogere snelheid zien?

Toch nog even blijven afwachten, misschien dat Belgacom nu wel bereid is om binnenkort VDSL the wholesalen omdat ze dit nu ook kunnen doen aan hun zusterfirma Scarlet...
Everything that has a beginning has an end.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik ben al jaren Scarlet klant,maar een goed jaar geleden ook eens opgebeld door .........Belgacom,voor een abbo aan mij te verkopen (niet gelukt natuurlijk) zou het niet kunnen dat Scarlet deze werkwijze (telefoneren naar potentiele klanten) nu gewoon overneemt van Belgacom??
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”