Tele2 Speedtouch 706 SW houdt op met surfen?

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik heb er al een paar weken last van: na een tijdje slaag ik er niet meer in om met de Tele2-box voor Tele2 All-In (ADSL) om nog nieuwe connecties te starten met de Tele2-box. Bestaande connecties blijven gewoon lopen.
Het ding uitzetten en terug aan helpt wel, maar is hoogst, hoogst vervelend. Ik moet dat meerdere keren per dag doen.
Ik heb geen torrents draaien of andere applicaties die honderden connecties maken....
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Heb je er geen garantie of zo op? Of misschien wisselen ze hem wel gratis bij Tele2...
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ding in bijlage... da's niet goed eh.
Windows Defender heeft thans niks gezien, noch Avira Antivir ...
Heb eens gekeken wat dat kan zijn, zou iets met UPnP te maken hebben? Ik heb op de modem eens UPnP uitgezet, zien of dat dat helpt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Die speedtouch.lan flood is als je de SSDP Discovery Service hebt opstaan.

Voor de mensen die niet weten hoe je die afzet (in XP): Start>Run/Uitvoeren -->typ services.msc in de Run box, en dan krijg je een lijst van alle services op je computer. Rechtsklikken op de "SSDP Discovery Service" om z'n properties/eigenschappen te zien, en dan op het "General" tabblad eerst de service stoppen, en het start-up type op 'Disabled' zetten.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”