ik kan plots niet meer inloggen op het CRM van dommel, krijg altijd een "login incorrect" bericht
zit er nog iemand met dit probleem?
CRM
Ja, dan moet er wel iets mis zijn met mijn account, zal even de forgot password procedure uitvoeren.on4bam schreef:Vreemd. Hier werkt het (maar waarschijnlijk niet lang meer want mijn abbo loopt af op 10/01)Nikon schreef:100%
EDIT: omg wth: warning: your email address could not be found and your access from has been logged
Nope, anders had ik dit wel geprobeerd allicht.gr4vity schreef:Heb je toevallig je contact adres veranderd in het CRM? dus het E-mail adres waarop zij contact kunnen opnemen met jou? Anders, dit is je nieuwe loginnaam.
Mijn enige verklaring is dat er een fout is in de databank of iemand heeft mijn logingegevens gevonden/gestolen (god knows how)
Voorgevoelens bbrrrr..
Dat zou wel eens het begin van het einde kunnen inluiden.
Dat zou wel eens het begin van het einde kunnen inluiden.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ook al ben je geen klant meer, dan nog kan je nog steeds op CRM inloggen...on4bam schreef:Vreemd. Hier werkt het (maar waarschijnlijk niet lang meer want mijn abbo loopt af op 10/01)Nikon schreef:100%
Just,ik geraak daar na 6 maand weg te zijn,ook nog altijd op.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
ik geraak dus nergens meer op buiten de webmail, ben enkel nog verbonden met ADSL, maar ik vermoedt dat wanneer die reconnect hij ook niet meer ge-authentificeert zal geraken en dat wil ik dus niet vroegtijdig uit proberen.
heb een mailtje gestuurd maar dat zal waarschijnlijk pas ergens na de weekend verwerkt worden. is er geen nummer waar je dommel in de weekend op kan bereiken?
heb een mailtje gestuurd maar dat zal waarschijnlijk pas ergens na de weekend verwerkt worden. is er geen nummer waar je dommel in de weekend op kan bereiken?
webspace ftp gaat ook niet meer, nieuwsgroepen gaan nog welgr4vity schreef:Wat bedoel je met ik geraak nergens meer op? Geraak je nog op de nieuwsserver? Indien ja, geen zorgen maken. Dan zal je ADSL normaal gesproken ook gewoon blijven werken (dat is de zelfde radius). Wat betreft het CRM, geen idee hoe dat kan maar ik vermoed een domme fout.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hier geen probleem (zone 09)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Het is opgelost, mijn pa had dus idd het facturatie email adres laten wijzigen maar zonder dit mij te vertellen en zonder dat hij wist dat dit impact had op de login van het crm. Heb ze deze morgend vlot telefonisch kunnen bereiken.