De user probleemgevallen thread

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Die is niet grappig ceurrix, maar goed, als je er dan toch over begint. Ik vraag me af of je het wel nog kan ;)
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Sorry hoor, maar dergelijke beeldspraak verwacht ik niet echt van volwassen personen... dus... stop er maar mee
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Daar ben ik het mee eens.
Lord Utopia, dit is totaal ongepast!
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Mijn excuses :oops:
nogChoco
Premium Member
Premium Member

localhost schreef:Daar ben ik het mee eens.
't Is niet persoonlijk bedoeld, maar eigenlijk is het naar mijn mening ook 'not done' om, na een Moderator, zelf een mede-member nog eens te berispen. De Mod is immers de enige die een bepaald oordeel kan afdwingen met eventuele ingrepen.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Zou er niet veel kommer en kwel vermeden worden,als er wat duidelijker omschreven werd wat er juist bedoeld word met,:
liger schreef:Bedoel je daarmee dat je toegeeft dat je het met opzet doet en gaat dat blijven doen?
het

en zeker als het over "probleemgevallen" gaat ?
En mijne dyslexie geeft me weeral probs om "en gaat dat blijven doen?"
in deze zinssamenstelling juist te snappen,met m'n excuses.
Doe maar voort met revalideren,of was het re-evalueren over het inplaats van de "probleemgevallen" :oops:
Laatst gewijzigd door ceurrrix 27 nov 2008, 22:09, in totaal 2 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

nogChoco schreef:
localhost schreef:Daar ben ik het mee eens.
't Is niet persoonlijk bedoeld, maar eigenlijk is het naar mijn mening ook 'not done' om, na een Moderator, zelf een mede-member nog eens te berispen. De Mod is immers de enige die een bepaald oordeel kan afdwingen met eventuele ingrepen.
Beste nogChoco,
In dit geval was het uitzonderlijk wél gepast.
Je weet het misschien niet, maar Lord Utopia is een Tik medewerker, en ik ben een Tik bestuurslid.
Ik wou aan de buitenwereld duidelijk laten blijken dat de mensen van Tik volledig achter de beslissingen van de Userbase-crew staan, zélfs als dat in het nadeel van de eigen Tik-mensen is.

Dit gezegd zijnde, het was volgens mij een kleine jeugdzonde van Lord Utopia. Jonge gasten kunnen soms een beetje té enthousiast zijn. Hij heeft zich verontschuldigd en voor mij is het nu case closed.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
ruben
Pro Member
Pro Member

Kan een moderator iets doen aan het gedrag van ceurrrix ?

Hij blijft altijd doorzagen over dat dommel zo'n slechte provider is en zijn andere reacties bestaan meestal uit off-topic praat waar niemand wat aan heeft.
Ik kan me weinig tot geen serieuse posts van hem herinneren en zijn posts worden de hele tijd gereport.

Zie bijvoorbeeld:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 56#p275256
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 87#p274687
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 09#p274509
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 44#p273744

En zo kan nog even doorgegaan worden...
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

ruben schreef:Kan een moderator iets doen aan het gedrag van ceurrrix ?

Hij blijft altijd doorzagen over dat dommel zo'n slechte provider is en zijn andere reacties bestaan meestal uit off-topic praat waar niemand wat aan heeft.
Ik kan me weinig tot geen serieuse posts van hem herinneren en zijn posts worden de hele tijd gereport.

Zie bijvoorbeeld:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 56#p275256
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 87#p274687
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 09#p274509
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 44#p273744

En zo kan nog even doorgegaan worden...
²
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Je kan hem ook gewoon negeren door hem als "vijand" toe te voegen in je profielinstellingen.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ach, hij brengt tenminste nog wat kleur aan dit forum. ;)

En anders, zoals localhost zei.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Elk forum heeft recht op zijn forumideoot.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Dfrog schreef:Elk forum heeft recht op zijn forumideoot.
Aan 't solliciteren? :mrgreen:
ooh. shiny.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

cloink schreef:
Dfrog schreef:Elk forum heeft recht op zijn forumideoot.
Aan 't solliciteren? :mrgreen:
Voor mod ? ? 10/10 ? ? :angel:

localhost schreef:Je kan hem ook gewoon negeren door hem als "vijand" toe te voegen in je profielinstellingen.
Heb ik om te testen,al 's 'ffen toegepast op THDBASED ,Dfrog en ruben en 't werkt.

Tnks. :wink:

ruben schreef:Ik kan me weinig tot geen serieuse posts van hem herinneren

Vergeten ? ? zeker ? ? :xmas:
ruben
Pro Member
Pro Member

Zinloze posts als deze verpesten het dan weer...
localhost schreef:Je kan hem ook gewoon negeren door hem als "vijand" toe te voegen in je profielinstellingen.
Dat is ook een oplossing. Maar waarom het probleem bestrijden als je ook wat aan de oorzaak kan doen?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

ruben schreef: Dat is ook een oplossing. Maar waarom het probleem bestrijden als je ook wat aan de oorzaak kan doen?
Omdat wat voor jou een probleem is dat voor iemand anders geen probleem is?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Van de 7469 UB leden schat ik ,dat er een 2% = +/- 150 zijn die regelmatig over mij reclameren.

En daar kan ik niet veel aan doen ? ? :judge:

De rest vind ik slimmer. :angel: :beerchug:
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

7469 UB leden, maar hoeveel zijn er daarvan actief? 150?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

selder schreef:7469 UB leden, maar hoeveel zijn er daarvan actief? 150?
Vraag het aan hen,zij kunnen daar beter op antwoorden dan U en ik
Zou dat aan mij of aan U liggen ? ?
Ik stook het op de :twisted:tjes die ik de een na den andere kill.

Da's ook de reden dat ik me gedeinst hou :angel:
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ruben schreef:Zinloze posts als deze verpesten het dan weer...
Dat is ook een oplossing. Maar waarom het probleem bestrijden als je ook wat aan de oorzaak kan doen?
Het is niet omdat de signal-to-noise ratio van ceurrix/pakliterke/... zo laag is, dat er helemaal geen signal is.

User probleemgevallen, dat zijn voor mij trollen: personen die opzettelijk ruzies uitlokken. Of mensen die aanzetten tot geweld, of illegale zaken promoten. Dan is een "forumidioot" (sic) mostly harmless. In de vorige versie van het forum (phpbb2) was het misschien een probleem, maar in deze versie (phpbb3) is er een bruikbaar technisch hulpmiddel.

Ik wil nog eens de startpost van deze draad herhalen:
NuKeM schreef:Het is de laatste tijd wel al duidelijk dat er op userbase users zijn die elkaar (met of zonder goede reden) niet kunnen rieken om het zacht te zeggen.

Ik open deze thread om overige threads te sparen van 'vervuiling'.
Vind je dat iemand ergens zijn boekje te buiten gaat of het te bont maakt, reageer er dan niet op in de thread zelf, maar meld het hier en voorzie ons van voldoende 'bewijsmateriaal' en argumenten. Bij duidelijk storend gedrag zullen wij snel actie ondernemen en anders zullen wij deze klachten meenemen naar de nieuwe site hopelijk met karma systeem.

Laat duidelijk zijn dat wij (de crew en moderators) achter de schermen deze thread zullen volgen en actie zullen ondernemen als dat nodig is (dus soms ook niet!).

Om te voorkomen dat dit een galthread wordt waar met modder gesmeten wordt, zal deze thread streng gemodereerd worden (wij willen argumentatie en bewijsmateriaal zien, de aangeklaagde user mag zich natuurlijk ook verdedigen, maar dan netjes!).

Zo, post het dus hier en hou de andere topics proper!
De doelstellingen van deze topic zoals beschreven in de startpost zijn achterhaald, omdat phpbb3 behalve een vrien/vijand systeem, ook een waarschuwingssysteem heeft. Bij ieder bericht staat er een uitroepteken in een driehoek. Langs die weg kan je een bericht melden bij de moderatiecrew. Mijn ervaring op een ander forum is dat dit zeer efficiënt werkt.

Ik zou er dan ook voor willen pleiten dat de UB crew deze topic op slot zet om verder moddersmijten te voorkomen, en dat men actief promotie maakt voor het waarschuwingssysteem.
My 2 cents.
THDBASED
Pro Member
Pro Member

localhost schreef:Bij ieder bericht staat er een uitroepteken in een driehoek. Langs die weg kan je een bericht melden bij de moderatiecrew. Mijn ervaring op een ander forum is dat dit zeer efficiënt werkt.
Hier werkt dat meestal niet. Ze verwijderen het bericht gewoon en reageren zelf niet...
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

THDBASED schreef:
localhost schreef:Bij ieder bericht staat er een uitroepteken in een driehoek. Langs die weg kan je een bericht melden bij de moderatiecrew. Mijn ervaring op een ander forum is dat dit zeer efficiënt werkt.
Hier werkt dat meestal niet. Ze verwijderen het bericht gewoon en reageren zelf niet...
Daar zullen ze :cop: wel goede redenen voor hebben.

Tip,: Word mod en je kan het misschien zelf oplossen. :beerchug:
THDBASED
Pro Member
Pro Member

ceurrrix schreef:Tip,: Word mod en je kan het misschien zelf oplossen. :beerchug:
TIP: Ga met de andere oudjes met de kaarten spelen op uwen ouden dag en laat de normale mensen met rust.
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Reden waarom ik deze "gerapporteerde" posts heb laten staan is omdat ze niet tegen het forum reglement zijn. Wij zijn de politie niet hé, anders moet ik ieder mens die eens off-topic reageert gaan berispen. Maar ik heb wel degelijk jouw meldingen bekeken THDBASED. Wees gerust, als een mod het erover vind gaan, dan word er ingegrepen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”