Engeland is wel meer in de ban van UFO's, maar de reusachtige schroef (van zo'n 20 meter lang) die van een windturbine in een windmolenpark werd geslingerd, doet toch wel echt heel wat wenkbrauwen fronsen. Achteraf was er geen spoor van de schroef én er waren geen meldingen van een vliegtuigbotsing. Ook de verantwoordelijken van de elektriciteitsmaatschappij staan voor een raadsel. Een UFO-expert is helemaal in de wolken over de ontdekking. Dat meldt The Sun.
Ooggetuigen
Het bizarre incident gebeurde in Conisholme, in het noordoosten van Engeland. Er waren heel wat ooggetuigen. Dorothy Willows - die vlakbij het windmolenpark woont - zat in haar auto. "Ik zag vreemde oranje-gele lichtstralen die richting windmolenpark zoefden. Vervolgens stoof er een laagvliegend object naar de turbines. Pas uren later toen ik al in mijn bed lag, was er een luide knal. Mijn man Stephen en ik werden er om 4 uur 's ochtends door gewekt." Een andere ooggetuige zag de impact van de UFO. "Ik zag een massieve lichtbal met uitsteeksels die recht naar de aarde vlogen over het windmolenpark. Het was gigantisch groot. Het leek wel op een reuzenoctupus."
Onderzoek
Ecotricity, de uitbater van het windmolenpark, weet niet wat er aan de hand is. "Wij moeten ook gissen naar de oorzaak van het probleem. We zijn met een onderzoek gestart." UFO-expert Russ Kellett van Flying Saucer Review kreeg tientallen berichten over mysterieuze UFO's binnen net voor de crash. "We zijn echt heel opgewonden door dit verschijnsel, waar geen verklaring voor is." Op het internet werd het incident al omgedoopt tot 'Octopus UFO'. (hlnsydney/kh)
meer foto's
Bron: HLN.be
"UFO slingert enorme schroef van windturbine" (HLN)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Owww...ké...
Mijn gok: Octopus UFO had een nieuwe roeispaan nodig om met zijn intergalactisch bootje terug naar huis te varen.
Zot zijn doet geen zeer
Mijn gok: Octopus UFO had een nieuwe roeispaan nodig om met zijn intergalactisch bootje terug naar huis te varen.
Zot zijn doet geen zeer
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Fascinerend !!! tja waar zou die schroef nu naar toe zijn ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Erelid
on4bam schreef: In 1 of ander Klingon museum?
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Kan maar één ruimteschip doen volgens mij:
- I am Bender, Please insert Liquor! I love stealing things !
- bite my frozen metal ass!
- I am Bender, Please insert Liquor! I love stealing things !
- bite my frozen metal ass!
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
CNN vertelt dat een webmaster van een krant beweerde dat haar broer in de buurt van de windmolens vuurwerk zou hebben afgeschoten. Op de BBC website vertelde een vertegenwoordiger van het energiebedrijf dat je het gewicht van een koe (500-700kg) nodig hebt om zo'n wiek af te breken, dus wie de kracht van een gemiddelde vuurwerkpijl kent, kan beginnen rekenen.
-
- Erelid
Goed, maar waar is die wiek dan?nogChoco schreef:CNN vertelt dat een webmaster van een krant beweerde dat haar broer in de buurt van de windmolens vuurwerk zou hebben afgeschoten. Op de BBC website vertelde een vertegenwoordiger van het energiebedrijf dat je het gewicht van een koe (500-700kg) nodig hebt om zo'n wiek af te breken, dus wie de kracht van een gemiddelde vuurwerkpijl kent, kan beginnen rekenen.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Eén of andere leukerd heeft die meegenomen naar huis, zeker. Als hij draait heb je trouwens een veel minder krachtige impact nodig om hem af te breken. Plus het is wel heel koud de laatste tijd, verzwakt dat sommige metalen niet?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Niks van geloven! Is gewoon een cover-up verhaaltje door de Britse geheime dienst! Die wiek ís weg!
Laat je zeker niks wijsmaken!
Laat je zeker niks wijsmaken!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Zelfs als hij er nog lag, het is toch opvallend dat er melding was van ufo en dat er dan nog een wiek van een windmolen afbreekt, .. langs de andere kant, die gasten kunnen het universum doorkruisen, maar kunnen niet sturen !?
-
- Erelid
epic failmeon schreef:[youtube]QL-cRuYAxg0[/youtube]