Speedpack

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
BMTH
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2009, 00:18

Hoi,

zit al een paar maanden op dommel en werkt allemaal goed en stabiel, heb netconnect en dus 4 megabit/s en haar ook de volledige downloadsnelheid van 450 kilobyte/s. Maar nu zou ik graag wat sneller internet en speedpack gebruiken om naar 12 megabit/s te gaan, is dit te 99€ waard? zit op 2,3 km van de centrale ongeveer.

alvast bedankt
g412b
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2009, 02:22

Hmmm... de volle 12 zul je waarschijnlijk nooit hebben. Snelheidswinst wel ja. Ik heb hier 9 megabit gekregen en haal die ook effectief.
Probleem is dat afstand tot de centrale niet echt de juiste referentie is om te weten welke snelheid je zal krijgen. Je moet de verzwakking kennen tot bij jou (uitgedrukt in dB). Even lijn laten uitmeten door Dommel. Zelf kan je dit niet meer doen maar aangezien de gebrekkige support van Dommel betwijfel ik of je daar verder gaat geraken.
IceTea
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jan 2009, 18:08
Locatie: Antwerpen

veel modems laten toch ergens de verliezen zien hoor.
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

je moet dan ook aansluitbaar zijn op 12mbit, heb je de test al gedaan in je crm pagina?
ik kan het niet krijgen (geen dommel contract met bgc vermoed ik op de dslam hier)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”