Tele2 nieuws

Plaats reactie
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

http://www.itprofessional.be/news.cfm?id=61690&mxp=219

Interessant artikel. Mijn oog viel natuurlijk vooral op
Ook de verdere uitbreiding van het eigen netwerk schuift Tele2-Versatel nog even voor zich uit. De telecomgroep wacht eerst een uitspraak af van de Belgische telecomregulator.
aangaande een kleine discussie van een tijdje geleden ... :wink:
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Dat is een artikel van 13 oktober 2006. Het nieuwe is er misschien wat af. :wink:

Ik lees eerder:
Hoewel het Tele2-Versatel-netwerk bruikbaar is voor triple play (supersnel internet, telefonie en video via eenzelfde breedbandverbinding) kunnen Belgische klanten er voorlopig niet van genieten. Algemeen directeur Grégoire Dallemagne maakt zich sterk dat klanten een kostenbesparing op hun abonnement verkiezen boven een combinatie van adsl, telefoon en tv. Pas vanaf het moment dat triple play een massaproduct wordt, zet Tele2-Versatel de stap. "De technologie en expertise hebben we toch in huis", aldus Dallemagne.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... mail send. Het is niet de bedoeling lelijke "oude koeien" discussies te starten, daarvoor respecteer ik vele mensen hier veel te veel voor.

Het innuendo van deze post was feitelijk : "dit was de situatie eind 2006, en ze is tot vandaag feitelijk verreweg dezelfde". Had ik er beter bijgezet.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”