Handelingen dommel opzeggen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Je zou zeggen "gebruik de search" maar als je opzeggen, overschakelen, etc als trefwoord geeft dan klaagt het dat het woord te veel voorkomt :roll:

Wat precies zijn de stappen om over te schakelen naar een andere provider want ik weet ondertussen al dat dommel niet echt het normaalste bedrijf is qua administratie ?

Volgens de CRM staat het volgende

the adsl signal is installed and operational since 11/08/2006

Dus het beste is om op te zeggen voor 11 januari (een maand voor 11 februari) via een aangetekend schrijven correct ?
Laatst gewijzigd door Silence 05 jan 2009, 11:57, in totaal 1 gewijzigd.
Fuzz
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2009, 11:27

misschien gewoon uw factuur niet meer betalen of domiciliering opzeggen en dan een mailke zenden?
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Fuzz schreef:misschien gewoon uw factuur niet meer betalen of domiciliering opzeggen en dan een mailke zenden?

Bij dommel lezen ze geen mails en als ik zou stoppen met betalen dan verstuurd dat automatische factuurding van hun gewoon aanmaningen.
Laatst gewijzigd door Silence 05 jan 2009, 12:09, in totaal 2 gewijzigd.
Fuzz
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2009, 11:27

dan een aangetekend schrijven proberen hé, met de datum erop. dan hebben ze geen poot om op te staan (mits je opzegt binnen de juiste termijn - contract lezen)

lees misschien even deze thread
viewtopic.php?f=57&t=21676
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Silence schreef:
Wat precies zijn de stappen om over te schakelen naar een andere provider want ik weet ondertussen al dat dommel niet echt het normaalste bedrijf is qua administratie ?


Als je nog een contact hebt waarin "opzeg via mail" staat dan stuur je een mail naar order (at) dommel.com met de melding dat je je abbo opzegt met 1 maand opzeg vanaf 12/01/2009 zodat je contract afloopt op 12/02/2009 zoals contractueel vastgelegd.
Als je antwoord krijgt dat het aangetekend moet dan kan je ofwel dat ook doen (er gaan dan dagen verloren zodat je 12/01 misschien niet meer haalt) of bedankt hun voor de ontvangstbevestiging van je opzeg en je herhaalt nogmaals dat je volgens contract opgezegd hebt.
Nadat de betaling van je laatste maand gedaan is stop je je domiciliering.
And the rest is.... history.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Hoe krijgt ge te horen dat uw opzeg is gedaan en en verwerkt?Heb nl ook opgezegd per aangetekend schrijven maar nog niks vernomen(22-12-08)verstuurd? :???: en per 24-01 opgezegd.Kan ik dan al mn nieuwe isp aanvragen?
Bedankt voor het antwoord :beerchug:
Live life to the Max
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

on4bam schreef:
Silence schreef:
Wat precies zijn de stappen om over te schakelen naar een andere provider want ik weet ondertussen al dat dommel niet echt het normaalste bedrijf is qua administratie ?


Als je nog een contact hebt waarin "opzeg via mail" staat dan stuur je een mail naar order (at) dommel.com met de melding dat je je abbo opzegt met 1 maand opzeg vanaf 12/01/2009 zodat je contract afloopt op 12/02/2009 zoals contractueel vastgelegd.
Als je antwoord krijgt dat het aangetekend moet dan kan je ofwel dat ook doen (er gaan dan dagen verloren zodat je 12/01 misschien niet meer haalt) of bedankt hun voor de ontvangstbevestiging van je opzeg en je herhaalt nogmaals dat je volgens contract opgezegd hebt.
Nadat de betaling van je laatste maand gedaan is stop je je domiciliering.
And the rest is.... history.

Ik heb een mailke nu gestuurd (heb nog eens volledig dat puntje 13.3 gepaste) maar ga toch nog als extra een aangetekend schrijven versturen (kwestie van bewijs)

Is dit voldoende ?

datum van morgen

Geachte mevrouw/heer,

Overeenkomstig uw algemene voorwaarden wens ik mijn contract voor breedbandinternet ADSL met uw maatschappij stop te zetten. Deze beëindiging dient in te gaan op datum 12/02/2009.

En dan mijn contractgegevens (naam , adres, telefoon)


Heb toch een voorkeur voor aangetekend gezien ik dan toch een bewijsje in handen heb, als ik het morgen aangetekend verstuur hebben ze het zeker voor de 12 januari
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”