Low cost hosted spam filtering

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Iemand nog oplossingen die een "hosted spam filtering" aanbieden aan goedkope prijzen ?

Ik had reeds DynDNS.org (hun mailhop relay) en EasyAntiSpam (hun DomainProtect) gevonden.

Maximum prijs zou iets van een 50 euro per domain mogen zijn, dus geen prijzen per mailbox ed.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Gmail geen optie? Da's gratis en werkt hier voor een heel aantal domeinen prima...
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

cloink schreef:Gmail geen optie? Da's gratis en werkt hier voor een heel aantal domeinen prima...
Hoe bedoel je... hoe werkt dat samen met een eigen domain ?
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

r2504 schreef:Hoe bedoel je... hoe werkt dat samen met een eigen domain ?
Google Apps. Dan kan je Gmail als MX-record instellen en zo via hun interface/systeem je mails routen.
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

cloink schreef:Google Apps. Dan kan je Gmail als MX-record instellen en zo via hun interface/systeem je mails routen.
Bedoel je dan dit http://www.google.com/a/cpanel/domain/new ?

Het is me niet echt duidelijk waar dat wat onder zit... en ofwel kom ik bij een Premier service terecht, ofwel bij Postini ?
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

r2504 schreef:Bedoel je dan dit http://www.google.com/a/cpanel/domain/new ?

Het is me niet echt duidelijk waar dat wat onder zit... en ofwel kom ik bij een Premier service terecht, ofwel bij Postini ?
Klopt en hier is de "Premier Service" slechts een link hoor, normalerwijze als je nergens iets aanvinkt, kies je voor de gratis versie... Je moet dus wel toegang hebben (admin zijn) van het domein (e.g. om MX-records te wijzigen/toe te voegen).
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Na het lezen van de voorwaarden, specifiek 4.3 en 4.4 lijkt me dit toch niet echt intressant.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik begrijp je reactie, maar 4.3 is een non-issue (enkel van toepassing als je het domein ook nog via hen registreert) en voor 4.4 heb ik persoonlijk geen schrik: van zodra ze mijn domeinen proberen te transferen, decline ik en zet ik de samenwerking stop.
ooh. shiny.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

Hehe,

Ik doe dit eigenlijk zelf vanuit m'n zelfstandig bijberoep. Enkel voor ietwat grotere klanten en op domein/MX basis. Ik host dus de MX records en voorzie backup-mx met AntiSpam en AntiVirus filtering (op beide MX-en, iets wat anderen wel eens durven vergeten).

Voor meer info, PM of mail :)

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

cloink schreef:
r2504 schreef:Hoe bedoel je... hoe werkt dat samen met een eigen domain ?
Google Apps. Dan kan je Gmail als MX-record instellen en zo via hun interface/systeem je mails routen.
En waar doe je dat routen precies... ik heb m'n MX records nu aangepast, maar kan nergens vinden waar ik kan aangeven dat ze alle mail gewoon moeten doorsturen naar mijn eigen smtp server. Het enige wat ik kan is accounts aanmaken voor mijn domain (dat nu bij Google staat :? ).

Het trouwens ook al gemerkt dat de accounts postmaster en abuse door hen worden gecaptured (kan je dus zelf niet meer lezen).
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

r2504 schreef:En waar doe je dat routen precies... ik heb m'n MX records nu aangepast, maar kan nergens vinden waar ik kan aangeven dat ze alle mail gewoon moeten doorsturen naar mijn eigen smtp server. Het enige wat ik kan is accounts aanmaken voor mijn domain (dat nu bij Google staat :? ).
Hum, beetje een misverstand eigenlijk. Ik gebruik nl. Gmail als primaire e-mail client en laat via de ingebouwde functie om andere pop-accounts i.c.m. catch-all adressen alle mail naar één centrale account komen. Dat bedoelde ik met "routen"... :oops:
r2504 schreef:Het trouwens ook al gemerkt dat de accounts postmaster en abuse door hen worden gecaptured (kan je dus zelf niet meer lezen).
Oh? Dat had ik zelf nog niet gemerkt eigenlijk, ga dat direkt eens testen!

EDIT: grmpf, je hebt gelijk... Dat is minder leuk eigenlijk, dat stond nergens te lezen moet ik zeggen. Misschien in de kleine lettertjes? :(
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

cloink schreef:Hum, beetje een misverstand eigenlijk. Ik gebruik nl. Gmail als primaire e-mail client en laat via de ingebouwde functie om andere pop-accounts i.c.m. catch-all adressen alle mail naar één centrale account komen. Dat bedoelde ik met "routen"... :oops:
Dat is inderdaad een misverstand... ik heb m'n eigen mailserver, en wil die behouden (wil gewoon de spam traffiek beperken).
cloink schreef:EDIT: grmpf, je hebt gelijk... Dat is minder leuk eigenlijk, dat stond nergens te lezen moet ik zeggen. Misschien in de kleine lettertjes? :(
Ik merkte het omdat ik als beheersaccount Postmaster probeerde aan te maken... later heb ik het dan ook nog ergens gelezen (het staat er dus wel degelijk ergens).
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”