Betalen voor een beindigd contract? Ik dacht het niet.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Hi,

Zoals in een andere thread te lezen heb ook ik mijn Dommelcontract beeindigd. Eerst stonden ze er op dat ik een aangetekende opzeg stuurde maar na een mail dat ik volgens het contract had opgezegd hebben ze dan toch het contract beeindigd (in CRMpanel staat mijn abbo "terminated"). De einddatum hiervan was 10/01/2009. (Opzeg reeds in november)
Nu krijg ik toch nog een mail dat ik een "overdue" factuur heb "first reminder" dus voor de periode tot 10/02. Ik kan aannemen dat de champagne de laatste dagen rijkelijk heeft gevloeid ten huize schedom maar dat de automatische facturatie een stuk in zijn voeten heeft geloof ik toch niet.

Nu goed, de domiciliering is gestopt, we zien wel of er nog mails volgen...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

Misschien hebben ze je abbo te laat geanuleerd, waardoor je maand opzeg later loopt.
Of ben je nog geen volledig jaar klant, dan moet je de resterende maanden betalen (wat misschien dan maar 1 maand is.)

Niet betalen is een goed idee ;) :)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Opzeg is gedaan 24/11 om de opzegmaand in te gaan op 10/12 tot 10/01. Ik heb 2.5 jaar netconnect gehad.
Het is alweer een geval van "miscommunicatie" binnen dommel of zoals we gewoon zijn het automatische facturatiesysteem waar blijkbaar niemand iets aan te zeggen heeft. :twisted:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

on4bam schreef:Opzeg is gedaan 24/11 om de opzegmaand in te gaan op 10/12 tot 10/01. Ik heb 2.5 jaar netconnect gehad.
Het is alweer een geval van "miscommunicatie" binnen dommel of zoals we gewoon zijn het automatische facturatiesysteem waar blijkbaar niemand iets aan te zeggen heeft. :twisted:
Jij hebt gedaan wat je moest doen, is opgezegd van in november dus ze kunnen je nog weinig maken _ alles wat nu nog toekomt van facturen moet je u niet meer aantrekken. haha ze moeten maar opletten wat ze doen! :banana:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Ik was ook niet van plan te betalen. De aanvaring (na de hosting, netconnect) met dommel is niet de eerste. Ik ga er van uit dat een contract bindend is en hou mij er aan. Als dommel dat niet doet dan is het hun probleem. Ik denk dat ze echter ook goed genoeg weten hoe ver ze kunnen gaan. Vandaar dat ze de opzeg via mail ook hebben aanvaard :-D

Ik heb hun al een mailtje gedaan zodat ze weten dat ze hun aanmaningen moeten afzetten. Voor de rest doen ze maar waar ze zin in hebben.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”