Meerdere files als achtergrondmuziek

Plaats reactie
braziboy
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 31 mei 2003, 22:58
Locatie: momenteel brazilië
Contacteer:

Hey,

Op mijn site heb ik op het moment achtergrond muziek staan met de volgende code

Code: Selecteer alles

<EMBED SRC="achtergrond.wma" LOOP=false 
         AUTOSTART=TRUE WIDTH=170 HEIGHT=25 align="middle">
            <noembed>
         <BGSOUND SRC="achtergrond.wma">

Als je dat bekijkt staan er in die image ook buttons om door te spoelen (vindt ik niet echt nodig), maar ook om naar een volgende song te gaan. En dat laatste zou ik graag kunnen laten doen door de bezoekers. Ik zou dus graag hebben dat ik meerdere songs online zet en dat de bezoeker naar een volgende kan springen op het gewenste moment, en als hij niets doet dat alle songs zich achter elkaar afspelen.
Is dit mogelijk, zo ja, graag de code, zo nee, alternatieven welkom. Maar het feit is, met deze code heb ik al een progressieve download, iets dat ik wil behouden.

Greetz
Braziboy
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik haat muziekjes op een website :evil:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Euhm, linken naar een playlist die je hebt aangemaakt in windows media speler (lijstje aanmaken daar en dan Bestand > Afspeellijst opslaan). En dan best voor een *.m3u playlist kiezen (da's wat universeler dan WMP's eigen *.wpl).

Is denk ik de enige manier...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Werkt dat meon? Linken naar een playlist? Ga je dan niet alles behouden, qua andere buttons?

Ik dacht eerder richting flash.. een kleine stukje flash in de site inbouwen met de logica om snel van de ene muziek file naar de andere te springen...

Normaal zou dat via flash wel vrij goed moeten lukken..

Wat het efficientst is geen idee direct, maar wat ik al meer gezien heb op sites met meerdere tunes (vb. site van bacardi) is met flash...
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Development”