Dommel Homeconnect

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
FlatLine
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 dec 2008, 17:36

De FAQ heeft mij een beetje geholpen, maar zit nog steeds met een probleem.

Ik had dus volgende melding: Cannot connect to server, please try again later

Oplossing hieronder.

6. Na het ingeven van de activeringscode in de HomeConnect toepassing verschijnt de volgende foutmelding: "Cannot connect to server, please try again later"

Oplossing: Ga via de verkenner naar je homelink folder ("C:\Program Files\dommel.com\dommel.com homelink" of voor Vista 64 bit "C:\Program Files (x86)\dommel.com\dommel.com homelink") en verwijder de volgende twee bestanden: hdf.dat en hds.dat. Start dan de HomeConnect toepassing opnieuw op, kies je taal en selecteer de derde optie.

Daarna kies ik het 3de menu, geef ik nog eens die activatiecode in, zoekt hij modem, geen probleem lukt, dan moet ik nog 1 keer voltooien drukken en krijg ik terug Cannot connect to server, please try again later en blijkbaar herstart de modem ook een paar keer.

Hier zit ik nu dus vast (heb de laatste versie van homeconnect van dommel zelf gedownload gisteren)

Iemand enig idee?
FlatLine
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 dec 2008, 17:36

even een update: probleem is opgelost door manueel gegevens in te geven in router en vervolgens de verbinding met het internet te maken en daarna kan ik alles doen in homeconnect.

had gebeld naar helpdesk, denk binnen de 2minuten had ik iemand aan de lijn en heeft mij direct goed geholpen.
Tot op heden nog steeds tevreden klant (kom van netconnect).

Nu vraag ik mij 1 ding af, is dat de maximum snelheid adsl staat er in router 8000+ terwijl de snelheid nu 4000+ is, indien ik sneller wil moet ik dit aanvragen of passen zij dit zelf aan?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

ne das de max dat adsl kan geven, maar bgc geeft maar 4.6mbits. En eigenlijk zou je 12 mbit moeten hebben, maja niemand heeft dit van de homeconnectors...
FlatLine
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 dec 2008, 17:36

Afbeelding

dit is vrij goed dan?
FlatLine
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 dec 2008, 17:36

Netconnect

• 4,6 mbps of 12,0 mbps (2) maximum downloadsnelheid (1)
• 448 kbps max uploadsnelheid (1)

Homeconnect
• 12,0 of 24,0 mbps(2) max downloadsnelheid (1)
• 448 kbps / 3,0 mbps(2) max uploadsnelheid(1)

dus normaal gezien heb ik (indien afstand goed is, ik zit ongeveer 1km van centrale) 12mbps down + 448kbps up, maar niemand heeft dit?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”