Ik kreeg zonet telefoon van Belgacom met enkele verwarrende vragen:
- is mijn Belgacom pakket reeds geinstalleerd -> ik ben naar Scarlet overgestapt, maar de man zal zich wellicht vergist hebben
- is de overschakeling al gebeurd -> dat moet hij toch weten?
Anyway, na wat geleuter over de omschakeling zegt de man mij dat dit vandaag zou gebeuren.
Als ik nog eens duidelijk vraag of hij wel zeker weet dat ik van Dommel naar Scarlet overstap zegt hij simpelweg "ja dat zal wel zeker".
Ik vond het een heel vreemde telefoon. Het nummer stond geblokkeerd, dus ik kon niet zien wie het was.
Ik ga het vanavond alleszins testen en zien of de omschakeling werkt. Wellicht zal ik straks als ik thuis kom toch geen internet meer hebben, aangezien de omschakeling zou gebeurd zijn.
Deze bizarre telefoon en de Dommel perikelen buiten beschouwing gelaten, dan zou de overstap toch nog vrij snel gebeuren.
Oftwel... "en toen was er weer een sprankeltje hoop op een leuke toekomst"
Internet problemen met Dommel
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik denk dat dit weer 1 of ander call center was en dat je best contact neemt met je nieuwe ISP (scarlet) en vertelt over dit gesprek.2008edn schreef:Ik kreeg zonet telefoon van Belgacom met enkele verwarrende vragen:
- is mijn Belgacom pakket reeds geinstalleerd -> ik ben naar Scarlet overgestapt, maar de man zal zich wellicht vergist hebben
- is de overschakeling al gebeurd -> dat moet hij toch weten?
Hier klopt iets niet.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Gisterenavond thuis gekomen en inderdaad, internet lag eruit. Even de nieuwe gegevens van Scarlet in mijn modem gestoken en een reboot, en direct terug internet, op het Scarlet netwerk. Een paar testjes en ipv 400 kb/s download kreeg ik netjes 1 Mb/s download te zien.
Op het eerste zicht dus een duidelijke verbetering voor mij!
Bij deze sluit ik hierbij het topic van Dommel af.
1 jaartje heb ik het er slechts uitgehouden, spijtig want ik was een enorme enthousiasteling begin vorig jaar en probeerde zelfs vrienden en familie te overtuigen om naar Dommel over te stappen (ik kwam van een veel te duur Telenet abonnement).
Hopelijk bezorgt Scarlet mij minder hoofdzorgen...
Op het eerste zicht dus een duidelijke verbetering voor mij!
Bij deze sluit ik hierbij het topic van Dommel af.
1 jaartje heb ik het er slechts uitgehouden, spijtig want ik was een enorme enthousiasteling begin vorig jaar en probeerde zelfs vrienden en familie te overtuigen om naar Dommel over te stappen (ik kwam van een veel te duur Telenet abonnement).
Hopelijk bezorgt Scarlet mij minder hoofdzorgen...
Een update van de status: ik blijf dus maar betalingsherinneringen krijgen van Dommel. Heb al een paar keer gebeld hiervoor, waar men mij zegt: "u mag deze negeren". Gisteren de "final notice" gekregen per mail...
Ik denk dat ik mijn bewijsje van aangetekende verzending maar hééééél goed ga bijhouden, want je weet maar nooit met die knoeiers van Dommel. Ik kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om iemand uit de automatische (blijkbaar) boekhouding te halen.
Ik denk dat ik mijn bewijsje van aangetekende verzending maar hééééél goed ga bijhouden, want je weet maar nooit met die knoeiers van Dommel. Ik kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om iemand uit de automatische (blijkbaar) boekhouding te halen.