Belgacom verlaagt tarieven,oproepen naar Telenet en Versatel

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

Belgacom verlaagt tarieven voor oproepen naar Telenet en Versatel

Afbeelding

Belgacom verlaagt de tarieven voor oproepen naar vaste lijnen van Telenet en Versatel vanaf 1 januari 2009. De prijsdaling is een gevolg van de verlaging van de terminatietarieven. "Door de gevoelige verlagingen van het tarief voor oproepen naar deze nummers wordt het verschil met oproepen naar Belgacom-nummers veel kleiner", luidt het.

Classic
Voor klanten met Belgacom Classic wordt de connectiekost dezelfde als die voor oproepen naar Belgacom-nummers: 0,056 euro (in plaats van 0,0802 euro nu). De gesprekskost daalt tot 0,061 euro per minuut tijdens piekuren (momenteel 0,0737 euro) en tot 0,0315 euro per minuut tijdens daluren (in plaats van 0,0335 euro).

Happy Time
Klanten met een Belgacom Happy Time tarief of I-talk betalen een vast bedrag voor gesprekken overdag op weekdagen. Dat bedrag daalt van 0,63 euro per gesprek naar Telenet of Versatel nu, naar 0,39 euro per gesprek vanaf 1 januari. De prijs voor gesprekken met andere Belgacom-nummers blijft 0,32 euro. De oproepen tussen 17.00 u en 8.00 u en tijdens de weekends blijven gratis.

Ook bij de andere tariefplannen worden oproepen naar nummers van Telenet en Versatel goedkoper vanaf 1 januari 2009. (belga/bdr)

Het laatste nieuws
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Allemaal goed en wel als ge een kletsmadam hebt die tig minuten aan de tel hangt ;-) iedere dag bv 4 keer 3 min telefoneren naar telenet tijdens de piek kost je 46,8€ /pm
(kost me nu ong 15- 18€/pm met gsm naar vast :wink:

Edit bij de happytime formule.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Yups vond dat ook heel erg dat belgacom hun klanten zoveel aanrekende om naar een telenet nr te bellen ... en idd als je dan een kletsmadam hebt die graag eens rond belt, dan ist een dure rekening op t' einde vd maand :lol:
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Eén oplossing, smijt die kletsmadammen buiten.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

kaise1 schreef:Allemaal goed en wel als ge een kletsmadam hebt die tig minuten aan de tel hangt ;-) iedere dag bv 4 keer 3 min telefoneren naar telenet tijdens de piek kost je 46,8€ /pm

Is het dan niet goedkoper om die anytime formule van 19,XX Euro per maand er bij te nemen? (Bij Belgacom)
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Lord Utopia schreef:Eén oplossing, smijt die kletsmadammen buiten.
Of maak er een echte "klets"-madam van :twisted: (joking)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Zambo schreef:
kaise1 schreef:Allemaal goed en wel als ge een kletsmadam hebt die tig minuten aan de tel hangt ;-) iedere dag bv 4 keer 3 min telefoneren naar telenet tijdens de piek kost je 46,8€ /pm

Is het dan niet goedkoper om die anytime formule van 19,XX Euro per maand er bij te nemen? (Bij Belgacom)
Ga me ff corrigeren, zou me nu ong 15-18€/pm kosten met gsm naar vast (bel weinig overdag) is maar een voorbeeeld...blijft goegenaamd peperduur bellen via belgacom via al hun verschillende formules of classic abbo..idd hun anytime zou dan goedkoper uitkomen maar allez 18.40 abbo + 19,95 €... toegegeven dat telenet in telefonie analoog een pak goeikoperr is zeker via shakes :wink: voip via alternatieven is geen keuze hier gezien een slechte lijn :wink:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Provider

kaise1 schreef:Ga me ff corrigeren, zou me nu ong 15-18€/pm kosten met gsm naar vast (bel weinig overdag) is maar een voorbeeeld...
geef die kletsvrouw een simyo simkaart, aangezien voip geen optie is....?
0,05 €/min. zonder enige connectiekost dal & piek (gsm -> fix) ! welke operator doet er beter? :beerchug:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

satsurfer schreef: geef die kletsvrouw een simyo simkaart, aangezien voip geen optie is....?
0,05 €/min. zonder enige connectiekost dal & piek (gsm -> fix) ! welke operator doet er beter? :beerchug:
Tijdens het weekend is er de together optie (voor vaste lijn bij Belgacom en een mobiel aanbod bij Proximus vanaf Smile Together 10 tot 75, met uitzondering van MTV Generation) waarbij je 600 minuten gratis tijdens het weekend en op feestdagen kan bellen naar alle vaste lijnen en mobiele nummers van Proximus.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Als ik mij niet vergis, heeft Belgacom de voorbije maanden reeds verschillende malen hun abonnementsgelden verhoogd voor zowel de classic als de discovery lijn? Ze blazen terug warm en koud, eerst prijzen verhogen en dan een zogenaamde verlaging?
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

satsurfer schreef:
kaise1 schreef:Ga me ff corrigeren, zou me nu ong 15-18€/pm kosten met gsm naar vast (bel weinig overdag) is maar een voorbeeeld...
geef die kletsvrouw een simyo simkaart, aangezien voip geen optie is....?
Heb ik dus,zoals in het voorbeeld de 18€ kosten :wink: vroeger had ik callcheap maar gaf op een moment te veel storingen...idd heel content met simyo :beerchug:
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

In principe zouden de tarieven naar alle aste telefoons gelijk moeten zijn want de consument kan gewoonweg niet weten naar welk netwerk hij belt...
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Goztow schreef:In principe zouden de tarieven naar alle aste telefoons gelijk moeten zijn want de consument kan gewoonweg niet weten naar welk netwerk hij belt...
tenzij de klant internet heeft en alvorens te bellen even kijken op deze website naar het telefoon nr :
om te weten welk netwerk het is
http://www.1299.be/

(maar velen weten dat niet natuurlijk) anders is dat wel een punt _ de meesten weten niet bij welke operator ze terechtkomen, heel weinigen staan daar bij stil.
Afbeelding Afbeelding
gobber
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Patje schreef: tenzij de klant internet heeft en alvorens te bellen even kijken op deze website naar het telefoon nr :
om te weten welk netwerk het is
http://www.1299.be/

(maar velen weten dat niet natuurlijk) anders is dat wel een punt _ de meesten weten niet bij welke operator ze terechtkomen, heel weinigen staan daar bij stil.
allez, t'is al zover gekomen dat je eerst op een website zou moeten nakijken
naar welk netwerk je belt om de kosten te drukken
waar gaan we naartoe... :bang:
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”