Ik begrijp het niet meer..
Mijn factuur datum loopt altijd van 20ste tot de 20 ste.
Ik zeg op 15 december op met aangetekende brief. (die middag nog met dommel telefonisch contact, zij zegt mij: als u brief voor 20/12/2008 binnen is dan dan zal u ADSL signaal ergens rond 20-01-09 stop gezet worden)
Laatste factuur voor 20 dec tot 20 jan is reeds betaald.
Nu enkele dagen geleden krijg ik toch een mail met de vraag om te beltalen voor de periode 20 jan tot 20 feb....
Ik bel vandaag.. ja dat is uw maand opzegtermijn zeggen ze mij..
Ik vraag wannner word ik afgesloten? Antw: Dat kan ik niet exact zeggen maar ergens rond de 20 jan.
Ik zeg, dus u vraagt mij dan nog een maand extra te betalen voor iets dat ik niet krijg? Antw: : Ja dat is de opzegvergoeding.
In mijn cnotract van bijna 4 jaar geleden staat niks van een opzegvergoeding.
Ben ik gek of zijn zij gek??
Mij lijkt één maand opzeg = één maand. Dus als ik voor de 20ste december 2008 opzeg, dan zal het 20 jan 2009 afgelopen zijn? En kan ik mij de 20ste januari laten aansluiten door Belgacom...of niet??
Opzeg dommel
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
De vraag stellen is ze beantwoordenkaas2 schreef: Ben ik gek of zijn zij gek??
Je opzeg was op tijd en dus loopt je abbo af op 20/01. Vraag nu reeds je nieuwe provider aan en trek je niets aan van de factuur 20/01-20/02 van dommel je moet die NIET betalen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
liger schreef:wat hij moest zeggen is eigenlijk: "facturen worden automatisch verstuurd en wij kunnen daar niks aan doen."
lol !
Opzeggen op einde van betaalde maand dus in u geval op 20 januari 2009 Na de verzending van het aangetekend zenden u bank op de hoogte stellen en de betalingen laten stop zetten . Einde verhaal ! Dommel doet wel eens meer dingen die niet kunnen (volgens de wet).
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Zeer slim van je , dus einde verhaal . Het enige wat ik je nu kan aanraden is zo snel mogelijk een andere provider in huis te halenkaas2 schreef:Domiciliering had ik de maand daarvoor reeds stopgezet....
- kaas2
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
Ben rond de opzeg op vakantie, dus kan ik wel even zonder Internet.
BGC zei aan de telefoon dat 2 weken meer dan voldoende moeten zijn om aan te sluiten, als je reeds een tel aansluiting hebt bij hun.
BGC zei aan de telefoon dat 2 weken meer dan voldoende moeten zijn om aan te sluiten, als je reeds een tel aansluiting hebt bij hun.
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
telt dit voor een bepaald abonnement of voor dommel in het algemeen?manu schreef:Hoe lang ben je reeds bij Dommel aangesloten? Als je binnen het 1e jaar opzegt moet je een opzegvergoeding betalen.
Ik ben reeds anderhalf jaar bij dommel maar waarvan 5 maanden homeconnect. Als ik opzeg, met wat houden ze dan rekening?
- kaas2
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik al meerdere jaren netconnect, dus voor mij opzeg termijn van 1 maand.manu schreef:Hoe lang ben je reeds bij Dommel aangesloten? Als je binnen het 1e jaar opzegt moet je een opzegvergoeding betalen.
Voor een homeconnect wissel weet ik dit niet.
Als je overstapt naar cityconnect dan zit je aan een nieuw jaarcontract, volgens dommel zelf en de experts op dit forum.
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Dat is met homeconnect zeker geen probleem om ze in gebreken te stellenmanu schreef:als je verandert van formule, begint de teller opnieuw te lopen. 5 maanden homeconnect is dus nog 7 te gaan, behalve als je hen in gebreke kunt stellen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
dat moet je doen voor je je betaling staaktSniFManS schreef:Dat is met homeconnect zeker geen probleem om ze in gebreken te stellenmanu schreef:als je verandert van formule, begint de teller opnieuw te lopen. 5 maanden homeconnect is dus nog 7 te gaan, behalve als je hen in gebreke kunt stellen.
nu heb je geen poot om op te staan ....
The eternal and true pessimist
- Chinaski
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Met al deze Dommel-opzeggers ben ik even gaan kijken naar mijn gegevens bij hen ; Ik ben Dommel-klant (netconnect) sedert eind juli 2007, aanvankelijk met boostpack. Ik dacht dus dat ik vrij was om Dommel te verlaten (mits opzeg). Nu blijkt echter dat ze, toen ik mijn boostpack opzegde, me vanaf dat moment lieten beginnen aan een nieuw jaar; bij vervaldatum zie ik 2009/02/08 staan. Dus blijkt dat enkel het opzeggen van een optie gezien wordt als het starten van een nieuw contract ??? Foei Dommel, goeie manier om ook de relatief tevreden klanten weg te jagen.
Laatst gewijzigd door Chinaski 31 dec 2008, 16:21, in totaal 1 gewijzigd.
Black is the colour of my true love's hair
Sorry,dat ik me nog eens laat zien,maar ik dacht dat we alle soorten klachten al hadden gehad.
Ben ik zo mis of is de bron van de fantasierijke klagers,werkelijk onuitputtelijk ? ? ?
Een ding staat vast !
2009 kan voor sommigen,niet slechter meer worden dan 2008 dank zij djommel
Ben ik zo mis of is de bron van de fantasierijke klagers,werkelijk onuitputtelijk ? ? ?
Een ding staat vast !
2009 kan voor sommigen,niet slechter meer worden dan 2008 dank zij djommel
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- Chinaski
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Is geen fantasie hoor makker, heb dit wel laat vastgesteldceurrrix schreef:Sorry,dat ik me nog eens laat zien,maar ik dacht dat we alle soorten klachten al hadden gehad.
Ben ik zo mis of is de bron van de fantasierijke klagers,werkelijk onuitputtelijk ? ? ?
Prettig jaareinde
Black is the colour of my true love's hair
- Chinaski
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Allez..manu schreef:dat is niet typîsch dommel, want dat doet elke provider.
Is toch niet zo dat ik van abbonnement verander ofzo, enkel een optie (boostpack) die ik opzegde.
Ik vind deze handelwijze niet zo evident maar soit.. er zijn inderdaad veel opportunisten onder de providers.
Black is the colour of my true love's hair