vanaf 22 december (namiddag) was er volgende dxAdsl helpdesk een algemene panne in W-vl.
(mogelijk Belgacom probleem)
op 23 december 's morgens was dit nog steeds zo. ik vond hierover niet direkt iets terug in de userbase,
heeft iemand meer info hierover?
/tnx
storingen op 22/23 december ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Er zitten vast geen west vlamingen op de ubcod2k schreef:vanaf 22 december (namiddag) was er volgende dxAdsl helpdesk een algemene panne in W-vl.
(mogelijk Belgacom probleem)
op 23 december 's morgens was dit nog steeds zo. ik vond hierover niet direkt iets terug in de userbase,
heeft iemand meer info hierover?
/tnx
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ik kan er meteen enkele opnoemen van west vlaanderen, maar deze zitten niet bij DxadslditCh schreef:Er zitten vast geen west vlamingen op de ub
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Toch wel, 'k heb gewoon geen DX-adsl.ditCh schreef: Er zitten vast geen west vlamingen op de ub
WVL Wevelgem en dxADSL, geen probleem, onze buur wel.
Gebeld met helpdesk, ze zijn dringend bezig met dit probleem, blijkt dat hun ipadressen op zijn.
Ze zijn nu bezig met deze te vergroten, blijkbaar klantenboost op korte tijd en drukke internet periode door veel verlof ...
Probleem enkel in wvl, daar dit per provincie of centrale geregeld wordt ...
Gebeld met helpdesk, ze zijn dringend bezig met dit probleem, blijkt dat hun ipadressen op zijn.
Ze zijn nu bezig met deze te vergroten, blijkbaar klantenboost op korte tijd en drukke internet periode door veel verlof ...
Probleem enkel in wvl, daar dit per provincie of centrale geregeld wordt ...
Een heel tevreden dxADSL klant!
-
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 14 sep 2006, 11:11
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Vind het een triestige manier van werken, dat de klanten niet eerst gewaarschuwd werden.
Heb zo al 4 kennissen mogen gaan depanneren, van de instellingen van hun router blijven ze liever af.
Bij 1 kennis heb ik zelfs de mailserver moeten veranderen naar fulladsl, bij dxadsl begrepen ze het ook al niet.
Heb zo al 4 kennissen mogen gaan depanneren, van de instellingen van hun router blijven ze liever af.
Bij 1 kennis heb ik zelfs de mailserver moeten veranderen naar fulladsl, bij dxadsl begrepen ze het ook al niet.
Sinds 22 december heb ik geen internetverbinding meer met DXadsl. Eerst blijkt het om een storing in WVL. Later sturen ze mij om een andere router en een adsl sleutel. Later is het weer om een storing. Dan de router wijzigen enz. enz. Kortom ik heb nog altijd geen internet en ik ben het beu aan het worden.
Tot nu toe was ik heel tevreden, maar nu wordt ik voortdurend aan het lijntje gehouden. Gisteren werd mij verteld dat ik moest vandaag terugbellen indien ik nog geen internet had. Ik zou vandaag zeker geholpen worden. Gevolg: vandaag hang ik uren aan de telefoon en ik krijg geen antwoord. Mijn telefoonrekening loopt al hoog op. Gevolg/ ik stop met dx en ik zeg mijn contract op.
Tot nu toe was ik heel tevreden, maar nu wordt ik voortdurend aan het lijntje gehouden. Gisteren werd mij verteld dat ik moest vandaag terugbellen indien ik nog geen internet had. Ik zou vandaag zeker geholpen worden. Gevolg: vandaag hang ik uren aan de telefoon en ik krijg geen antwoord. Mijn telefoonrekening loopt al hoog op. Gevolg/ ik stop met dx en ik zeg mijn contract op.
Heb je al een technieker naar uw lijn laten kijken, want bij u is er toch duidelijk een ander probleem hoor ... eerder bij jullie zelf lijkt me op het eerste zicht.sjoklat schreef:Sinds 22 december heb ik geen internetverbinding meer met DXadsl. Eerst blijkt het om een storing in WVL. Later sturen ze mij om een andere router en een adsl sleutel. Later is het weer om een storing. Dan de router wijzigen enz. enz. Kortom ik heb nog altijd geen internet en ik ben het beu aan het worden.
Tot nu toe was ik heel tevreden, maar nu wordt ik voortdurend aan het lijntje gehouden. Gisteren werd mij verteld dat ik moest vandaag terugbellen indien ik nog geen internet had. Ik zou vandaag zeker geholpen worden. Gevolg: vandaag hang ik uren aan de telefoon en ik krijg geen antwoord. Mijn telefoonrekening loopt al hoog op. Gevolg/ ik stop met dx en ik zeg mijn contract op.
De reden alleen dat ze u al een modem opgestuurd hebben ...
Een heel tevreden dxADSL klant!
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 05 okt 2008, 18:32
- Locatie: Limburg
- Contacteer:
Ik geraakte sinds vanmorgen niet meer online , contact opgenomen met helpdesk (werd wel binnen twee minuten geholpen) . Probleem was dus opgelost door login te veranderen naar fulladsl .
Voorlopig werkt alles weer probleemloos , maar ze hadden de mensen wel even kunnen verwittigen dat ze deze verandering moeten uitvoeren alvorens ze weer online kunnen . Hopelijk laten ze wel iets weten als 't weer wordt omgeschakeld naar dxadsl
Voorlopig werkt alles weer probleemloos , maar ze hadden de mensen wel even kunnen verwittigen dat ze deze verandering moeten uitvoeren alvorens ze weer online kunnen . Hopelijk laten ze wel iets weten als 't weer wordt omgeschakeld naar dxadsl
ze hebben mij geen modem gestuurd. Ik moest zelf maar eerst eens uittesten met een andere modem zeiden ze mij. Dus ben ik maar op zoek gegaan naar een andere modem en het was juist hetzelfde. Mijn modem werkt. Vrijdag hebben ze mij toegegeven dat ze een probleem hadden en dat het vrij complex was en dat ze mij zaterdag zouden helpen. Maar ze waren niet bereikbaar.
Dus heb ik geen andere keus of een andere provider kiezen en deze te stoppen.
Dus heb ik geen andere keus of een andere provider kiezen en deze te stoppen.
je kunt ze ook de kans geven om het probleem op te lossen. vergeet niet dat andere providers ook hun problemen hebben en dat overstappen heel wat tijd in beslag kan nemen. Ben je minder dan 1 jaar klant bij hen, dan zit je vast en kan je het contract enkel verbreken met een ingebrekestelling; maar ook daar moet je hen minimum 10 dagen geven om het probleem op te lossen.
ik denk dat ze toch al kansen gehad hebben. Ik ben eerst heel enthousiast geweest over dx, maar nu ben ik toch heel ontgoocheld.
In mijn laatste telefoongesprek met de supportdienst hebben ze mij gezegd dat ze een complex probleem hadden en dat het aan hun lag.
Maar ze zouden mij zeker de volgende dag helpen. De volgende dag heb ik ze nooit kunnen bereiken. Ik kan toch moeilijk 4 uur lang blijven bellen.
Iedere 10 minuten heb ik aan de lijn gehangen. Ik vind dat dit niet kan.
Ik heb al andere internetproviders gehad maar ik was overgestapt omdat de prijs intressant was. Maar als ik moet betalen voor diensten die ik niet krijg, dan is het mij een dure provider.
Ik denk dat ik niet alleen ben met dit probleem. Ik kan nu nog bij iemand anders op internet geraken, maar dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend.
In mijn laatste telefoongesprek met de supportdienst hebben ze mij gezegd dat ze een complex probleem hadden en dat het aan hun lag.
Maar ze zouden mij zeker de volgende dag helpen. De volgende dag heb ik ze nooit kunnen bereiken. Ik kan toch moeilijk 4 uur lang blijven bellen.
Iedere 10 minuten heb ik aan de lijn gehangen. Ik vind dat dit niet kan.
Ik heb al andere internetproviders gehad maar ik was overgestapt omdat de prijs intressant was. Maar als ik moet betalen voor diensten die ik niet krijg, dan is het mij een dure provider.
Ik denk dat ik niet alleen ben met dit probleem. Ik kan nu nog bij iemand anders op internet geraken, maar dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend.
Bah, dxADSL kennende zal deze wel mogen opzeggen, ze doen daar niet zo moeilijk over.
Laat toch maar uw lijnen checken als je naar een andere provider gaat, anders zal je heel veel mogen overstappen
Bij deze nog maar eens bewezen, tevreden mensen komen niet op fora (of toch heel weinig ...), alleen maar ontevreden mensen ...
Das toch wel spijtig, onlangs ook een reis site aan het onderzoeken, bleek een heel slecht hotel te zijn, toen wij aankwamen, perfect in orde ...
Het internet is dus eigenlijk wel verzadigd met een verkeerd beeld van de realiteit.
Mss, is het wel een gat in de markt om naar een correct internet te streven
Laat toch maar uw lijnen checken als je naar een andere provider gaat, anders zal je heel veel mogen overstappen
Bij deze nog maar eens bewezen, tevreden mensen komen niet op fora (of toch heel weinig ...), alleen maar ontevreden mensen ...
Das toch wel spijtig, onlangs ook een reis site aan het onderzoeken, bleek een heel slecht hotel te zijn, toen wij aankwamen, perfect in orde ...
Het internet is dus eigenlijk wel verzadigd met een verkeerd beeld van de realiteit.
Mss, is het wel een gat in de markt om naar een correct internet te streven
Een heel tevreden dxADSL klant!
nee, ik niet, heb je de support al gecontacteerd?liger schreef:time outs beginen echt vervelend te worden
om de 10 minuten ofzo heb ik gedurende enkele secunden time outs
zeer frustrerend als je aan het spelen bent :/
niemand met dxadsl die online speelt?
Een heel tevreden dxADSL klant!
Ook problemen gehad, mail verstuurd naar de helpdesk met als antwoord dat ze het aan het onderzoeken waren, later niets meer gehoord.
Intussen had ik ook de "fulladsl" truk gevonden die perfect werkte. Raar eigenlijk als het met capaciteit te maken heeft dat het dan opgelost is door enkel de loginnaam te wijzigen.
Intussen had ik ook de "fulladsl" truk gevonden die perfect werkte. Raar eigenlijk als het met capaciteit te maken heeft dat het dan opgelost is door enkel de loginnaam te wijzigen.