Wie kan van deze foto de kattenkooi wegdoen???
Heb geprobeerd in photoshop CS4 ma vin het gewoon niet
Een andere achtergrond zoals een zachte muur of iets in de aard zou mooi zijn..
Help ivm Foto
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Wel redelijk 'kl**e'-onderwerp om uit te slaan; pluizig beest en snorharen en geen duidelijke randen.
Corel Knockout is trouwens dé software voor dat soort dingen, al kan Photoshop met z'n "Extract"-functie ook al behoorlijk werk afleveren.
Corel Knockout is trouwens dé software voor dat soort dingen, al kan Photoshop met z'n "Extract"-functie ook al behoorlijk werk afleveren.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Bij gebrek aan Clickx ga ik er van uit dat ze de "Extract"-methode bespreken?
Maar uw foto is eigenlijk té korrelig en onscherp om dat goed mee te kunnen doen...
Maar uw foto is eigenlijk té korrelig en onscherp om dat goed mee te kunnen doen...
- Mr.V
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Zo iets?
Ik heb de kooi eens verwijderd in photoshop, maar ik vind persoonlijk het contrast een tikkeltje mooier met de donkere kooi op de achtergrond.
Nu is het zo'n harde overgang. Donkere kat <-> lichte muur.
De kooi geeft meer diepte aan de foto in feite.
Ik heb de kooi eens verwijderd in photoshop, maar ik vind persoonlijk het contrast een tikkeltje mooier met de donkere kooi op de achtergrond.
Nu is het zo'n harde overgang. Donkere kat <-> lichte muur.
De kooi geeft meer diepte aan de foto in feite.
- Bijlagen
-
- Nala-piep_zonder-kooi.jpg
- (993.76 KiB) 72 keer gedownload
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Dat is ook een manier, beide tegen elkaar opzetten voor een wedstrijd. Zo ga je nog de mooiste foto krijgen.Dafke schreef:Kan jij beter??liger schreef:nu ist wel een kat zonder snorharen en mist klein stukske van zijn oor >_<
ik ruik een wedstrijdje
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
enkel als we met zelfde wapens strijden en daarmee bedoel ik paint >_<Dafke schreef:Kan jij beter??liger schreef:nu ist wel een kat zonder snorharen en mist klein stukske van zijn oor >_<
ik ruik een wedstrijdje
Alle pro's werken met paint
- Mr.V
- Plus Member
- Contacteer:
Ik zou het nog beter kunnen gedaan hebben hoor, maar dan moet ik er natuurlijk veel meer tijd in steken.
Wat betreft die snorharen: het zijn de echte snorharen die ik gekloond heb met een 3px clonetool. (daardoor lijken ze zelf getekend )
Omdat de achtergrond en de snorharen wit zijn, worden ze in feite zo goed als onzichtbaar.
Daarom dat ik vind dat de kooi er beter wèl op staat, ze geeft meer contrast en de snorharen zijn dan tenminste goed zichtbaar.
Dan lijkt het ook zo alsof de kat juist ontsnapt is uit die kooi en er stiekem vandoor wilt gaan.
Wat betreft die snorharen: het zijn de echte snorharen die ik gekloond heb met een 3px clonetool. (daardoor lijken ze zelf getekend )
Omdat de achtergrond en de snorharen wit zijn, worden ze in feite zo goed als onzichtbaar.
Daarom dat ik vind dat de kooi er beter wèl op staat, ze geeft meer contrast en de snorharen zijn dan tenminste goed zichtbaar.
Dan lijkt het ook zo alsof de kat juist ontsnapt is uit die kooi en er stiekem vandoor wilt gaan.
- Mr.V
- Plus Member
- Contacteer:
Ik wil wel eens een paint variant van die foto zien... in evenveel tijd gemaakt natuurlijk hè.liger schreef:enkel als we met zelfde wapens strijden en daarmee bedoel ik paint >_<Dafke schreef:Kan jij beter??liger schreef:nu ist wel een kat zonder snorharen en mist klein stukske van zijn oor >_<
ik ruik een wedstrijdje
Alle pro's werken met paint
- Mr.V
- Plus Member
- Contacteer:
Ik heb wel een wacom, maar ik heb deze volledig met de muis gedaan.meon schreef:Ik neem aan dat je met een tablet werkt? Ik moet m'n wacom ook es terug uit de kast halen ...
Nu, ik moet wel zeggen: het is een muis met hoge precisie.