Moet zeggen EDPNET is een van de betere providers in Belgie.
Hoewel ze de dit voorbije jaar vooral tegen het einde aan mij goed hebben liggen.
Begon in November waar zomaar mijn signaal van edpnet verdween en ik geen internet meer had.
Edpnet wist van niks en konden ook niet achterhalen wat het probleem was, tot ik zelf begon rond te bellen.
Uiteindelijk vertelde Belgacom juist die onbekwame mensen dat het signaal van Belgacom terug op mijn lijn stond.
Reden was dat ik zogezegd digitale televisie had aangevraagd en dit niet samenkon met een andere internet provider.
Mijn lijn zou ook zogezegd sneller zijn van ADSL2+ naar VDSL, bij edpnet was het ADSL2+ aan 12mbit VDSL was maar 7mbit niks sneller dus.
Maar ja uiteindelijk had ik nooit gevraagd voor digitale tv en zat ik met de problemen, nog edpnet nog belgacom deed zich enige moeite om dit op te lossen.
Uiteindelijk heb ik anderhalve maand zonder internet gezeten, en dan nog zijn de abonements voorwaarden niet meer hetzelfde als ervoor toch betaal ik nog evenveel.
Nu is het ondertussen al 3 weken geleden sinds ik terug internet heb, maar sinds vorige week heeft edpnet al mijn mailboxen verwijderd, waardoor mails verloren zijn of niet aankomen.
Dus al in al als ze zo verder doen gaan ze niet meer verbeteren.
Betere oorden op zoeken dus maar zeker, DxADSL misschien, prijs ziet er goed uit abonementen zien er ook degelijk uit.
Mijn 3 haar edpnet ervaring
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Er bestaan genoeg betere alternatieven zoals GMail, Live, enzovoort.Nu is het ondertussen al 3 weken geleden sinds ik terug internet heb, maar sinds vorige week heeft edpnet al mijn mailboxen verwijderd, waardoor mails verloren zijn of niet aankomen.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Allé, kort samengevat heeft Belgacom ongevraagd uw lijn op een Belgacom profiel gezet zonder EDPNET hiervan op de hoogte te stellen? En vervolgens is er toch blijkbaar ergens een annulering van uw abonnement gebeurd waardoor ook je mailboxen gewist werden. En u zoekt de schuld bij EDPNET? Ik zou toch eerder kijken in de richting van Belgacom want dit had bij DXDSL evenzeer kunnen gebeuren.
Heb je in oktober of november soms telefoon gekregen van Belgacom ivm digitale TV? Want die durven je telefonisch een BelgacomTV abo aansmeren onder het mom van 'we sturen wel een info-folderke', zonder dat je daarmee akkoord bent gegaan.
er is nooit een annulatie gebeurt, de gegevens zijn gewoon overgenomen van voor de problemen.
Dus nee belgacom heeft niks te maken met het feit dat mijn mailboxen weg zijn.
Ja er zijn alternatieve mails zoals gmail, die gebruik ik ook.
Maar ik kan dit jammer genoeg niet voor alles gebruiken.
Klopt belgacom heeft me gecontacteerd voor belgacom tv, gezien ik op de hoogte was van het feit dat ik dan ook internet bij hun moest hebben was het een simpele nee die ze van mij hebben gekregen.
Misschien is EDPnet niet volledig schuld aan de problemen maar, ze hebben vast en zeker geen moeite gedaan om het op te lossen, of om het te melden dat dit ging gebeuren.
In mijn mening gaat EDPnet niet vrijuit in de situatie, maar ik geef wel toe dat Belgacom de grote schuldige is.
Ja er zijn alternatieve mails zoals gmail, die gebruik ik ook.
Maar ik kan dit jammer genoeg niet voor alles gebruiken.
Klopt belgacom heeft me gecontacteerd voor belgacom tv, gezien ik op de hoogte was van het feit dat ik dan ook internet bij hun moest hebben was het een simpele nee die ze van mij hebben gekregen.
Misschien is EDPnet niet volledig schuld aan de problemen maar, ze hebben vast en zeker geen moeite gedaan om het op te lossen, of om het te melden dat dit ging gebeuren.
In mijn mening gaat EDPnet niet vrijuit in de situatie, maar ik geef wel toe dat Belgacom de grote schuldige is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Toch wel hé. Normaal als een andere isp uw dsl verbinding overneemt wordt er een annulatie van de lijn verstuurd en dit is dan ook gebeurd. EDPNET heeft de lijn niet langer in beheer en zegt vervolgens het bijhorende abonnement (en mailboxen) op.YvesT schreef:er is nooit een annulatie gebeurt, de gegevens zijn gewoon overgenomen van voor de problemen.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Gaat dat hier over een kapsalon ? Topic titel begint met 3 Haar
zou me niet verwonderen dat belgacom hier weeral voor iets tussen zit, rotstreken zijn het!
altijd duidelijk zijn aan de telefoon, gewoon durven zeggen dat je geen zin (interesse) hebt in TV.
zou me niet verwonderen dat belgacom hier weeral voor iets tussen zit, rotstreken zijn het!
altijd duidelijk zijn aan de telefoon, gewoon durven zeggen dat je geen zin (interesse) hebt in TV.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
@Yves T : hou uw telefoonfacturen in de gaten. Volgens mij bent U nu gewoon ADSL(of VDSL)-abonnee mét digitale TV geworden, en wordt U dit uiteraard dan ook gefactureerd.
Via welke provider surft U nu ?
En wat betreft uw e-mailboxen bij EDPnet : die maken deel uit van uw - door Belgacom opgezegd - abonnement bij EDPnet. Nogal logisch dat EDPnet services, die bij een abonnement horen, niet meer blijft aanbieden na de opzegging. Dat deze opzegging buiten uw wil is gebeurd, daar is alleen Belgacom verantwoordelijk voor.
Via welke provider surft U nu ?
En wat betreft uw e-mailboxen bij EDPnet : die maken deel uit van uw - door Belgacom opgezegd - abonnement bij EDPnet. Nogal logisch dat EDPnet services, die bij een abonnement horen, niet meer blijft aanbieden na de opzegging. Dat deze opzegging buiten uw wil is gebeurd, daar is alleen Belgacom verantwoordelijk voor.