Geen adsl-sync meer vlak na online upgrade

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
spliffeh
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 apr 2008, 11:17

Geachten,
wegens de nieuwe actie van ADSL20 unlimited besloot ik vorige week donderdag om 's avonds online een upgrade aan te vragen komende van gewoon ADSL (tevens van scarlet). Ik heb dit online besteld om 21u en om 22u45 viel plots mijn internet uit... geen adsl synchronisatie meer. De router die ik gebruikte was een USR9106 en niet ADSL2+ compatible dus ik dacht dat het daaraan lag. Het leek mij wel extreem snel dat er eventueel iets verandert was maar ok... volgende dag een D-link 2740 gaan kopen. Nog steeds geen synchronisatie. Ik bel dus naar Scarlet en ik vertel het verhaal en het komt erop neer dat het wss aan mijn binnenbekabeling ligt...hoewel ik aan de intro ook geen sync heb. Het lijkt mij wel HEEL toevallig dat ik 7 jaar lang perfect kan sync'en en anderhalf uur nadat ik een upgrade aanvraag is mijn ADSL-signaal weg. Heeft iemand enige verklaring of iets soortgelijks meegemaakt?
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Lijkt me zeer straf dat men zo snel ('s avonds dan nog en amper 2 uur na de aanvraag) de upgrade al zouden uitvoeren.

Ik zou toch eens Scarlet terug aan de oren trekken. Bij de meeste ISP's geeft men bij connectieproblemen altijd als eerste standaardantwoord nummer 1 : het ligt aan uw binnenbekabeling mevrouw/mijnheer, kijk die maar eens na. Je hebt met 2 verschillende modems getest en je hebt rechtstreeks aan het intropunt getest. Met die gegevens zou ik toch eens terugbellen naar de helpdesk van Scarlet. Zorg er deze keer voor dat je niet met een kluitje in het riet gestuurd wordt. Jij hebt langs jou kant de nodige tests gedaan (ik ga ervan uit dat je ze correct gedaan hebt 8) ), nu is het hun beurt om hun kant na te kijken.
Gebruikersavatar
Blade
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2003, 07:48

Hallo,

Hoe heb je online die upgrade gevraagd?
Is dit via mijn.scarlet.be?

Groetjes

blade
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”