ik heb momenteel hosting met één dommeinnaam bij one.com (http://www.jbeckers.be voor de nieuwsgierigen). zij kunnen mij er geen tweede bij doen zonder een extra abonnement.
nu wil ik ergens enkel een .be registreren met liefst 1 e-mailadres bij en dan een forward naar een subdomein van jbeckers.be
de vraag is simpel: waar doe ik dat het best?
goedkoopste .be domeinregistratie
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Ik ben tevreden bij Networking4All.
Goed. Goedkoop. Belgische bankrekening. Gratis Belgisch 0800 nummer voor support.
Goed. Goedkoop. Belgische bankrekening. Gratis Belgisch 0800 nummer voor support.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Ik doe het voor je voor 14,75 € voor één jaar of 28 € voor 2 jaar, BTW inbegrepen. En ik wil best wel een goeie kerstkorting geven voor mensen van userbase . Maar ik ben waarschijnlijk niet de allergoedkoopste. Meer info
Daarin zit 1 e-mailadres inbegrepen.
Daarin zit 1 e-mailadres inbegrepen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Mag hier reclame gemaakt worden?? Zoja: ik bied het u aan voor 12 euro/jaar. Plus dat ik voor elke bestelde domeinnaam 4 euro naar Music For Life doorstort (t.e.m. 24 december). Voor meer info: PM.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Mmm... leuk te weten dat ze ook Tomcat servers hebben... zo vaak kan je namelijk geen Java hosting vinden.meon schreef:http://www.webreus.nl/ -> 6,99 euro per jaar.