Adsl2fit login

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Martino15

ik heb net adsl2fit aangeschaft maar kan niet inloggen met desbetreffende naam en password.Waar moet die protocol en tcp/vp en dns ingegeven worden???
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Je gaat toch iets specifieker moeten zijn hoor ...

1° Welk OS (besturingssysteem) bezig je?
2° Welke modem/router heb je? (merk en aansluiting (USB,netwerk))
3° Gebruik je de juist login/paswoord wel? A2F heeft namelijk aparte logins voor inbelverbinding en status pagina

Indien nieuwe ADSL gebruiker:
Heb je al wel synchronisatie op je lijn? (check handleiding en kijk wel lichtje er moet blijven branden op modem)

Indien overgestapt van andere ADSL provider:
Heb je al bericht gekregen dat je lijn overgezet is naar A2F? Dit kan nl even duren en misschien heb je gewoon in de tussentijd alvast je login gegevens toegestuurd gekregen.

Ben je al eens gaan kijken op de status pagina van A2F? Misschien staat daar wel info dat je (en ons) kan verder helpen.

http://status.adsl2fit.be

Daarop kan je inloggen met de andere login/paswoord.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ik heb eerst een voorlopige login/pass gekregen voor op status.adsl2fit.be met deze kon ik alleeen de status nakijken, dus nog niet inloggen aangezien de lijn nog niet overgezet was
mss is dit deze?

deze login begon bij mij met de datum waar ik mij geregeed heb
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Martino15

Ik heb wel degelijk een Username en password om in te loggen en een Account-ID en Passcode om mij status na te kijken op adsl2fit.
Ik gebruik Windows XP
De niewe Adsl Belgacom modem van Asus(blauw) met USB
Het lampje knippert ipv dat het aan blijft.Maar ja,indien dat adsl synchronisatie(het 2de dus)lampje bleef branden dan kon ik inloggen en had ik geen probleem.
Dus maar volgens jullie moet ik enkel login en password ingeven en dan inloggen.Al de rest hoeft dus niet.
Gast

Dan weet ik tenminste dat ik de fout daar niet moet gaan zoeken maar dan ligt het mischien aan mijn Usb poort of aan iets anders via hun uit.
Want ik zit ookmomenteel op telenet.Zou dat daar iets mee te maken hebben???
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

ls het synchronisatie-lampje nog niet brandt, dan wil dit zeggen dat je lijn nog niet is opgeleverd. Je moet wachten tot ze sycnh op uw lijn zetten en dan kan je surfen via A2F. Het heeft niets te maken met het feit dat je telenet hebt. Dit gaat immers over een ander medium, nl de kabel.

Cheers
Afbeelding
Gast

Nadat jij je login ontvangen had kreeg je dan ook later synchronistatie van AdslHoe kom je het dan te weten?

Ik wil er namelijk niet naar bellen(1euro/min en weinig bereikbaar)
Martino15

Ik heb ergens gelezen dat je op http://192.168.1.1 deze gegevens kan ingeven.Maar dan zal je zeker eerst adls moeten hebben want die site is niet bereikbaar voor mij
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

@Gast: Als je modem aangeeft dat er synch op de lijn is, dan kan jij surfen. Dat lampje moet dus stoppen met flikkeren.

@Martino15: Dit heeft niets te maken met synch op je ADSL lijn te hebben. Als jij een router (of een modem met ingebouwde router) hebt, kan jij daar die router gaan instellen, ook login gegevens. Maar indien je geen router bezit, kan jij ook niet op die site geraken, omdat hij niet zal bestaan.
L!nK
Starter
Starter

Syncro op de lijn betekent dat bij Belgacom een kaart (een modem) die naar de jouwe luistert, geinstalleerd is. Deze wordt door hen op het adsl net aangsloten. Heb je geen sync dan hoef je niet eens te proberen. Indien je wel signaal hebt, moet de toegang door je Isp ook toegelaten zijn, is dit niet zo krijg je fout 691 gebruikersnaam/wachtwoord.
Live & let live...
Visi0n4ir
Plus Member
Plus Member

Kan je op de site van adsl2fit uw status checken met uw login gegevens??
Gast

Ik heb gebeld met adsl2fit en ze zeiden dat op de 17 februari er Adsl zal zijn voor mij.
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Martino15 schreef:Ik heb ergens gelezen dat je op http://192.168.1.1 deze gegevens kan ingeven.Maar dan zal je zeker eerst adls moeten hebben want die site is niet bereikbaar voor mij

192.168.*.* is een intern netwerk adres, dus waar je dit ook gelezen hebt, ze zullen het niet over een adres hebben op internet.

Jij kan er waarschijnlijk niet aan omdat je netwerkkaart niet op dezelfde range zit. Probeer je IP adres eens te veranderen naar bvb 192.168.1.10 ... dan zal je er wel aan kunnen.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”