Het grote Homeconnect topic deel 2
Hoe lang kan het duren vooraleer je telefoon werkt na het activeren?
In de homelink software zie ik bij oproepen al de nummers die gebeld hebben, maar de telefoon rinkelt dus niet, zelf bellen hoor ik een bezettoon.
In de modem zelf zie ik bij voip: Verbindingsservice 8/35 (dommel), bij voip accounts staat er enkel een knop toevoegen.
Alvast bedankt
In de homelink software zie ik bij oproepen al de nummers die gebeld hebben, maar de telefoon rinkelt dus niet, zelf bellen hoor ik een bezettoon.
In de modem zelf zie ik bij voip: Verbindingsservice 8/35 (dommel), bij voip accounts staat er enkel een knop toevoegen.
Alvast bedankt
brand het VOIP lichtje op je modem? zonee, dan is je telefoon nog niet actief, normaal zou het max een dag mogen duren eer je zelf kan bellen, Opgebeld worden kan soms iets langer duren, aangezien de providers hun tabellen moeten updaten....
& Ik ben eigenlijk ook die threads die constant over dezelfde problemen blijven gaan beu. Over de snelheidsverhogingen & de telefoon rekening ben ik het iderdaad mee eens, die zouden toch wel eens mogen komen. (wil gewoon wel eens weten wat nu word aangerekend en wat niet).
Volgens de Homelink word laten rinkelen naar een gsm ook al 14 cent angerekend, wil ik een swete of dit echt is.
Voor de rest, Een vriend van me heeft overlaatst ook Dommel Homeconnect genomen, na 3 maanden (Belgacoms schuld & misverstand) was het in orde, hij heeft tot nu toe ook geen enkele klachten over het product hoor.
& Ik ben eigenlijk ook die threads die constant over dezelfde problemen blijven gaan beu. Over de snelheidsverhogingen & de telefoon rekening ben ik het iderdaad mee eens, die zouden toch wel eens mogen komen. (wil gewoon wel eens weten wat nu word aangerekend en wat niet).
Volgens de Homelink word laten rinkelen naar een gsm ook al 14 cent angerekend, wil ik een swete of dit echt is.
Voor de rest, Een vriend van me heeft overlaatst ook Dommel Homeconnect genomen, na 3 maanden (Belgacoms schuld & misverstand) was het in orde, hij heeft tot nu toe ook geen enkele klachten over het product hoor.
Dat zijn die mannen waar elke belgische isp nen hoop lidgeld aan moet betalen, zodat ze die provider in de gaten kunnen houden.FredWP schreef: Ha, BIPT. Zijn dat niet die mannen die opzettelijk hebben gekozen om bij de ADSL2+ upgrade te kiezen dat het upload gewoon zeer laag moest blijven, ...
Als die isp dan iets doet dat het bipt niet aanstaat, dan kunnen ze die provider een boete opleggen.
Als die isp iets doet dat de klant niet aanstaat, doet het bipt niets.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Hoe zit het eigenlijk als je van Scarlet One naar Dommel Homeconnect gaat of andersom? Je hebt dan geen belgacom nummer/lijn meer dus kan je de aanvraag ook niet starten. Ben je dan verplicht terug een discoveryabonnement te nemen (en daarna op te zeggen met kosten)?
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Voor de aanvraag online. Heb je een werkende internetverbinding nodig (die kun je misschien ook bij een kennis uitvoeren ?; ik denk niet dat hij naar de modem gaat kijken, wel heb je activatiecode + laatste versie software nodig). Daarna (na registratie en opsturen contracten) wacht je op de technieker die langskomt. Die sluit je lijn aan, zodat je via je modem (en software) verbinding kunt maken (== je aansluiten)Avenger 2.0 schreef:Hoe zit het eigenlijk als je van Scarlet One naar Dommel Homeconnect gaat of andersom? Je hebt dan geen belgacom nummer/lijn meer dus kan je de aanvraag ook niet starten. Ben je dan verplicht terug een discoveryabonnement te nemen (en daarna op te zeggen met kosten)?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
- Ik kon na één dag al bellenDeekay schreef:Hoe lang kan het duren vooraleer je telefoon werkt na het activeren?
- Zelf opgebeld worden kan een paar weken aanslepen (moet door telefoonoperatoren aangepast worden)
Geduld hebben dus...Deekay schreef:In de homelink software zie ik bij oproepen al de nummers die gebeld hebben, maar de telefoon rinkelt dus niet, zelf bellen hoor ik een bezettoon.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ohja hoor, ze zullen zomaar honderden euro's inkomsten laten schieten.FredWP schreef:Wie zegt dat Dommel het dan nog gaat aanrekenen? Voor alles wat wij weten kunnen ze even goed zeggen dat ze pas vanaf een bepaald punt in de toekomst de extra tijden aanrekenen.
Je vergeet dat er mensen zijn die het minder breed hebben zeker? mensen die elke maand hun rekening braafjes kunnen betalen, maar als er ineens een rekening van 100 euro toekomt deftig mogen besparen? En voor honderd euro op 6 maanden hoef je echt niet veel te bellen hoor.FredWP schreef:En dan nog? Als jij elke dag uren aan een stuk naar het buitenland gaat bellen is het dan niet meer als normaal dat je een hoge rekening gaat krijgen? Of probeer je vlug te profiteren omdat je denkt dat het misschien toch niet aangerekend zal worden? Je doet het jezelf aan.
Ik begin er zeer erg aan te twijfelen dat je geen fanboy bent. Dommel gaat in de fout door 6 maanden geen factuur te maken en jij slaagt er alweer in om de fout om te zetten in 'wie weet wat dommel in de toekomst gaat doen' of iets in die aard. Stop even met altijd dommel positief te bekijken zeg. OK, we krijgen het belangrijkste wel, maar er ontbreken na 6 maanden nog altijd bijna-essentiële dingen. Dat is niet bevorderlijk voor klantenrelaties, en potentiële klanten zullen afhaken. Het is dus ook voor hun eigen goed dat ze meer informatie en ontwikkelingen doen.FredWP schreef:Ik ben geen "fanboy", ik ben gewoon een persoon die zijn ervaring met Dommel deelt en die vindt dat als er gelogen of overdreven wordt, dat de waarheid ook wel eens verteld mag worden.
To download or not to download, that's the question.
Ok ik geef toe dan, het is Dommel zijn schuld dat de klant de prijzen van Homeconnect in het begin weet, teveel belt, en er binnen een paar maanden wordt voor aangerekend en het overdreven vindt.
Als ik dat zo herlees is het enige wat ik daaruit kan halen sarcasme ofwel bullshit.
Als ik dat zo herlees is het enige wat ik daaruit kan halen sarcasme ofwel bullshit.
:3
Ondertussen na vele telefoontjes en problemen, werkt zowel internet en de telefoon(en) perfect. Alleen kan ik niet naar telenet nummers bellen
Maar voor de rest werkt alles goed dus tot nu toe tevreden, enkel mag die speedupgrade wel komen
Maar voor de rest werkt alles goed dus tot nu toe tevreden, enkel mag die speedupgrade wel komen
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Je verdraait alweer mijn en anderen hun woorden. Dommel is wel degelijk in fout door een facturatiesysteem uit te stellen dat er zowiezo standaard MOET zijn bij een isp. Klanten moeten uit hun doppen kijken voor de prijzen, maar Dommel moet maar met alles in orde zijn. Stel u voor dat volgend jaar in december dat systeem er nog niet is, plezante rekening dan he als ge 10 - 15 euro per maand belt (hetgeen niet heel veel is) ?FredWP schreef:Ok ik geef toe dan, het is Dommel zijn schuld dat de klant de prijzen van Homeconnect in het begin weet, teveel belt, en er binnen een paar maanden wordt voor aangerekend en het overdreven vindt.
Als ik dat zo herlees is het enige wat ik daaruit kan halen sarcasme ofwel bullshit.
Soit, ik ga niet verder in discussie, we zullen eens zien wat er zal gebeuren wanneer er eens 1 ding bij jou verkeerd loopt met dommel. En dan bedoel ik, iets dat niet naar uw zin is, want blijkbaar kunt u veel verdragen.
To download or not to download, that's the question.
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Amai FredWP, wat ben jij een grote l*l zeg. Ik begrijp niet dat je dommel kan verdedigen. Ze maken de ene fout na de andere, waar mensen serieus van afzien, maar bij u is blijkbaar alles verlopen zoals het moet ( uitzondering ) en dan verafgod je hen maar ofzo, en iedereen tegenspreken? Vind jij het dan normaal dat ze na een half jaar nog steeds geen telefoonfacturen kunnen sturen??? Het is niet omdat jij er geen gebruik van maakt ( anders zou je er wel een probleem van maken ), dat andere niet voor meer dan 20€ per maand verbellen. En als die dan in 1x op een factuur komt ( ooit ) kan dit behoorlijk pijnlijk zijn. Je maakt er dus ook geen probleem van dat ze klanten lokken met 12mbit en ze dit nog altijd niet kunnen leveren? En zo kunnen we wel even blijven doorgaan, maar bij u heeft dit blijkbaar allemaal geen zin. Tis misschien erg om te zeggen, maar ik hoop van harte dat er iets tegenslaat bij u ( op dommel gebied ) zodat uw oogskes nekeer opengaan!!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Los daarvan vraag ik mij af hoe Dommel kan blijven draaien. Als iemand met Homeconnect naar pakweg een Base GSM belt, dan ga ik er toch vanuit dat Dommel daarvoor aan Base moet betalen. Daartegenover staat dat Dommel tot hiertoe, buiten het abonnementsgeld, nog steeds niet gerecupereerd heeft van haar Homeconnect klanten. Blijkbaar heeft Dommel een grote spaapot.
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 16 dec 2006, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Er bellen natuurlijk ook mensen van Base naar Dommel....... dus op het einde van de rit moet je gewoon kijken wie het meest naar wie belt.
Ze zullen wel een regeling hebben waarbij ze gewoon het verschil tussen de facturen betalen en nooit het volle bedrag, en zelfs zonder zo een regeling komt het op het einde nog steeds neer op het verschil en niet het totale bedrag.
Nu ik ben het eens dat ze reeds zouden in staat moeten zijn om hun facturen te versturen. Maar je kan duidelijk nagaan voor hoeveel je gebeld hebt, dus voor de genen die schrik hebben om een hoge factuur te krijgen in 1 keer kunnen reeds het benodigde geld op zij zetten.
Ze zullen wel een regeling hebben waarbij ze gewoon het verschil tussen de facturen betalen en nooit het volle bedrag, en zelfs zonder zo een regeling komt het op het einde nog steeds neer op het verschil en niet het totale bedrag.
Nu ik ben het eens dat ze reeds zouden in staat moeten zijn om hun facturen te versturen. Maar je kan duidelijk nagaan voor hoeveel je gebeld hebt, dus voor de genen die schrik hebben om een hoge factuur te krijgen in 1 keer kunnen reeds het benodigde geld op zij zetten.
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
'k zou der niet teveel meer op hopen. die 12 mbps is 1 grote leugen volgens mij.DimaX schreef:Krijgen we nog 12 mb ?
To download or not to download, that's the question.
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 16 dec 2006, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Over het algemeen ben ik wel tevreden over mijn homeconnect......
heb juist eens een mailtje verstuurd met de vraag wanneer al die punten die hier al duizenden keren herhaald zijn in orde komen.........t'ja het zal wel gewoon +1 in de stats zijn zeker
heb juist eens een mailtje verstuurd met de vraag wanneer al die punten die hier al duizenden keren herhaald zijn in orde komen.........t'ja het zal wel gewoon +1 in de stats zijn zeker
Ik heb vandaag gebeld naar Dommel en gevraagd achter de snelheidsverhoging die er ten laatste tegen 31/12 zou komen. Er werd mij gezegd dat tegen die datum niet iedereen zal verhoogd zijn, dat zou niet lukken. Ik begin steeds minder te geloven in die snelheidsverhoging. Ook na meer dan 2 maanden is mijn telenet nummer nog steeds niet overgedragen. Hiervoor vragen ze meer geduld. Volgens mij zijn ze gewoon tijd aan het rekken...
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Net ook ff gebeld met de grapjassen over de 12/24mbit aansluitingen in Gent. Wat al zeer lang beloofd was, zijnde eerst juli, dan was't augustus/september enzovoorts.
Exacte datums kunnen ze niet geven, want ze weten het ook niet van hun toeleverancier wanneer het exact is. Euh hallo, zij laten toch zelf de dslams plaatsen voor hun 24mbit, dus moeten ze toch perfect weten wanneer deze gaan geplaatst worden. Ge sluit toch geen contract af met uw toeleverancier zijnde "doe maar wanneer ge zin hebt, en als ge dan nog es veel zin hebt belt als't er staat".
Dus als zij bericht krijgen dat't in orde is wordt ge op 12mbit gezet.
Pas als uw contract weer vernieuwd wordt, dus als uw jaar om is, komt ge op 24mbit terecht.
Ik heb zeer veel geduld, maar nu begint't voor mij ook stillekes aan de spuigaten uit te lopen ze...
Denk maar eens contact op te nemen met een advocaat en te zien om contract te verbreken!
Exacte datums kunnen ze niet geven, want ze weten het ook niet van hun toeleverancier wanneer het exact is. Euh hallo, zij laten toch zelf de dslams plaatsen voor hun 24mbit, dus moeten ze toch perfect weten wanneer deze gaan geplaatst worden. Ge sluit toch geen contract af met uw toeleverancier zijnde "doe maar wanneer ge zin hebt, en als ge dan nog es veel zin hebt belt als't er staat".
Dus als zij bericht krijgen dat't in orde is wordt ge op 12mbit gezet.
Pas als uw contract weer vernieuwd wordt, dus als uw jaar om is, komt ge op 24mbit terecht.
Ik heb zeer veel geduld, maar nu begint't voor mij ook stillekes aan de spuigaten uit te lopen ze...
Denk maar eens contact op te nemen met een advocaat en te zien om contract te verbreken!
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wanneer ze mogen van Belgacom/BIPT (kweet niet zeker), wanneer ze mogen van Gent. Als ze niet mochten in juli, en ze mogen wel installeren in Lier, dan ga je die DSLAM niet in de verpakking laten maar direct gaan installeren in Lier he.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
@lord utopia
het probleem is dat dommel van het begin heeft gezegd dat we geupgrade zouden worden naar 24mbits als dat beschikbaar was..
nu is het hier beschikbaar... Buurjongen zit zelfs op 24mbits... (effectief maar 15mbits ofzo..)
en ik moet een jaar 4,6mbits uitzitten terwijl ze beloofd hebben dat ik ook dat zou krijgen? Beetje belachelijk niet..?
het probleem is dat dommel van het begin heeft gezegd dat we geupgrade zouden worden naar 24mbits als dat beschikbaar was..
nu is het hier beschikbaar... Buurjongen zit zelfs op 24mbits... (effectief maar 15mbits ofzo..)
en ik moet een jaar 4,6mbits uitzitten terwijl ze beloofd hebben dat ik ook dat zou krijgen? Beetje belachelijk niet..?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
indien je langer dan 1 jaar klant bent, vind ik het wel belachelijk ja.icekiller2k6 schreef:@lord utopia
het probleem is dat dommel van het begin heeft gezegd dat we geupgrade zouden worden naar 24mbits als dat beschikbaar was..
nu is het hier beschikbaar... Buurjongen zit zelfs op 24mbits... (effectief maar 15mbits ofzo..)
en ik moet een jaar 4,6mbits uitzitten terwijl ze beloofd hebben dat ik ook dat zou krijgen? Beetje belachelijk niet..?
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Dat doet er niet toe. Dommel adverteerd op hun website 24Mbit, dan moeten ze dat ook geven punt uit. Het maakt me niet uit welke contracten zij met Belgacom hebben, dat is niet mijn zorg.Lord Utopia schreef:indien je langer dan 1 jaar klant bent, vind ik het wel belachelijk ja.icekiller2k6 schreef:@lord utopia
het probleem is dat dommel van het begin heeft gezegd dat we geupgrade zouden worden naar 24mbits als dat beschikbaar was..
nu is het hier beschikbaar... Buurjongen zit zelfs op 24mbits... (effectief maar 15mbits ofzo..)
en ik moet een jaar 4,6mbits uitzitten terwijl ze beloofd hebben dat ik ook dat zou krijgen? Beetje belachelijk niet..?
Ik heb sinds kort Homeconnect, helaas op een 4,6mbit profiel terwijl ADSL2+ beschikbaar is en DX-ADSL mij wél een 20Mbps verbinding kon aanbieden. Jammer genoeg vond ik de limieten van DX-ADSL te laag om op hun aanbod in te gaan. De afstand tot de centrale is 2,7km dus ik zou toch maar max 10mbit halen, maar Homeconnect op 9mbit was zeker welkom geweest.
De belangrijkste reden voor mij om Homeconnect te nemen was de ADSL2+ aansluiting zonder extra kosten, terwijl mij dit bij een nieuwe Netconnect aansluiting 50€ zou kosten. Voor de maandelijkse kost moest ik het niet doen, netconnect + boostpack + discovery line kost amper meer dan Homeconnect en VOIP gebruik ik toch niet. En door de aankoop van die Gigaset modem ben ik uiteindelijk meer kwijt want een router had ik toch al.
De belangrijkste reden voor mij om Homeconnect te nemen was de ADSL2+ aansluiting zonder extra kosten, terwijl mij dit bij een nieuwe Netconnect aansluiting 50€ zou kosten. Voor de maandelijkse kost moest ik het niet doen, netconnect + boostpack + discovery line kost amper meer dan Homeconnect en VOIP gebruik ik toch niet. En door de aankoop van die Gigaset modem ben ik uiteindelijk meer kwijt want een router had ik toch al.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Hey verb,verb schreef:Ik heb sinds kort Homeconnect, helaas op een 4,6mbit profiel terwijl ADSL2+ beschikbaar is en DX-ADSL mij wél een 20Mbps verbinding kon aanbieden. Jammer genoeg vond ik de limieten van DX-ADSL te laag om op hun aanbod in te gaan. De afstand tot de centrale is 2,7km dus ik zou toch maar max 10mbit halen, maar Homeconnect op 9mbit was zeker welkom geweest.
De belangrijkste reden voor mij om Homeconnect te nemen was de ADSL2+ aansluiting zonder extra kosten, terwijl mij dit bij een nieuwe Netconnect aansluiting 50€ zou kosten. Voor de maandelijkse kost moest ik het niet doen, netconnect + boostpack + discovery line kost amper meer dan Homeconnect en VOIP gebruik ik toch niet. En door de aankoop van die Gigaset modem ben ik uiteindelijk meer kwijt want een router had ik toch al.
Dommel zou hier (bij hun Homeconnect abbo) werk moeten van maken. Echter, vrees ik dat dit wat op de lange baan zal geraken. t.t.z. de homeconnect klanten zullen niet de eerste zijn die op 12 Mbps zullen geraken (maar eerder bij de laatste).
Als snelheid voor jou zo belangrijk is, had je beter de speedpack optie genomen (met een eenmalige activatiekost van 99 euro). Dit was alvast iets goedkoper dan de HomeConnect box van 129 euro te kopen.
Met HomeConnect heb je momenteel onbeperkt downloaden (weliswaar maar een 4,6 Mbps).
Met NetConnect + Speedpack (heb je 100 tot 200 Gb downloaden met hogere snelheid, volgens jou bereikbaarheid)
Ik weet het, misschien zou Dommel die 20 Mpbs beter van zijn website halen (voor Homeconnect). Tenzij er reeds mensen op die snelheid aangesloten zijn ? Ik meen me er hier één te herinneren. Ze doen het dus ergens wel. Maar wel zo traag. Ik heb er totaal geen zicht op. Als ik zelf op en hoger profiel aangesloten geraak, laat ik het alvast hier weten.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Ik heb een nieuwe aansluiting, dus dan had het speedpack voor netconnect maar 50€ gekost. Nu zou ik als Homeconnect klant 9 of 12mbit moeten krijgen, maar ik heb het niet en er is zelfs geen betalende optie om het wel te hebben. Nu is internet zonder limieten voor mij belangrijker dan die 9mbit, maar had ik dit geweten dan had ik zeker en vast netconnect + boostpack + speedpack + discovery line gekozen. Ik was er echter 100% van overtuigd dat tegenwoordig de nieuwe Homeconnect aansluitingen altijd op ADSL2+ worden gezet indien mogelijk
Trouwens, is het nog mensen opgevallen dat de respons van de hotline zowat 10x beter geworden is? Vroeger kon ik gemakkelijk een uur in de queue hangen, nu heb ik keer op keer binnen de 5 minuten iemand aan de lijn.
Trouwens, is het nog mensen opgevallen dat de respons van de hotline zowat 10x beter geworden is? Vroeger kon ik gemakkelijk een uur in de queue hangen, nu heb ik keer op keer binnen de 5 minuten iemand aan de lijn.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Klopt, heb ik ook al gemerkt. Dit is goed nieuws. En mag ook eens gezegd wordenverb schreef:Trouwens, is het nog mensen opgevallen dat de respons van de hotline zowat 10x beter geworden is? Vroeger kon ik gemakkelijk een uur in de queue hangen, nu heb ik keer op keer binnen de 5 minuten iemand aan de lijn.
Dommel zijn bereikbaarheid is (momenteel) flink verbeterd.
P.S. Voor de snelheid en Homeconnect (je kan hiervoor altijd eens naar Dommel bellen en je info hier posten). Maar ik vrees er dus een beetje voor. Het zal wel gebeuren. Maar wanneer ??
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Toen'k van m'n werk kwam, heb ik uit nieuwsgierigheid maar eens de adres-check van dommel gedaan, en tot mijn verbazing kwam daarop dat er 12mbit beschikbaar was. Dit terwijl modem nog altijd synct op 4.6mbit, dus nog maar eens gebeld (heb 30 seconden op hold gestaan ofzo, echt proficiat voor hun response time) en de vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn wist mij te vertellen dat als je bij die check uitkomt op 12mbit, dat voor het einde van't jaar je snelheid ging verhoogd worden. De 24mbit was ze wel wat vager over, ma bon, 't is al een stap in de goede richting.
Te hopen dat het dan ook zo is natuurlijk dat de snelheid omhoog gaat binnen een 10-tal dagen...
Te hopen dat het dan ook zo is natuurlijk dat de snelheid omhoog gaat binnen een 10-tal dagen...
Vraagje: hoe start ik de homelink software?
Iedere keer als ik de homelink probeer op te starten krijg ik de homeconnect activatiewizard te zien. Ik heb met Update wizard.exe geupdate naar de laatste versie maar ook hiermee krijg ik telkens de activatiewizard te zien. Deze wizard heb ik maanden terug succesvol doorlopen, anders had ik nu geen internet of telefoon.
Iedere keer als ik de homelink probeer op te starten krijg ik de homeconnect activatiewizard te zien. Ik heb met Update wizard.exe geupdate naar de laatste versie maar ook hiermee krijg ik telkens de activatiewizard te zien. Deze wizard heb ik maanden terug succesvol doorlopen, anders had ik nu geen internet of telefoon.
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik geloof niet meer in de kerstman. Toen ik een paar dagen geleden belde hoe het zat met die 12mbit zei de andere persoon dat ik zogezegd al op een 12mbit lijn zat. Niet dus. Aja, dan zal het voor het einde van het jaar zijn. Ik geloof er geen snars van. We zouden al sinds juli op 12mbit moeten zitten...
http://www.clickx.be/nieuws.cfm?id=96317&mxp=128
Nationale dekking van 12 mbps. Dus Dommel zou dit toch ook mogen hebben voor zijn Homeconnect gebruikers? In een Ticket zeiden ze tegen mij dat iedereen uiterlijk 31/12 op adsl2+ gezet zou worden. Willen ze iedereen verrassen door op de 31e iedereen 12mbps te geven ofzo :s
Nationale dekking van 12 mbps. Dus Dommel zou dit toch ook mogen hebben voor zijn Homeconnect gebruikers? In een Ticket zeiden ze tegen mij dat iedereen uiterlijk 31/12 op adsl2+ gezet zou worden. Willen ze iedereen verrassen door op de 31e iedereen 12mbps te geven ofzo :s
-
- Plus Member
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:25
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Belde daarnet even naar de klantendienst en heb ineens maar gevraagd wanneer de snelheidsverhoging
zou doorgevoerd worden.
Kreeg te horen dat dit pas tegen eind januari zou gebeuren.
zou doorgevoerd worden.
Kreeg te horen dat dit pas tegen eind januari zou gebeuren.
Inderdaad. Ik wil niet pessimistisch denken maar we hebben het over dommel. Er staat uitdrukkelijk "ten laatste voor het einde van januari 2009". Wat zelfs morgen kan bedoelen. Maar nu is het tegen eind januari?
We zijn 1/1/09, geen snelheidsverhoging, geen overdracht van mijn telenet telefoonnummer, niets, NADA !!!! Dames en Hederen, dit is nu Dommel !
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50