Contractbreuk bij verhuis?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
whacker
Member
Member
Provider

Als ik verhuis en mijn huidig contract loopt nog bij Belgacom (nog minimum 6 maand), is het dan contractbreuk als ik bij een andere provider ga in mijn nieuw huis?
Ik vind het antwoord hier niet direct op het forum. Ik heb Internet Plus en B-TV.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:
Provider

zolang je op je oude adress nog minstens 6 maand alles blijft betalen en dan opzegt is er niks aan de hand :-D

maw nee , bcg maakt meestal geen probleem over een verhuis binnen het eerste jaar zoalng je je produkten meeneemt

een uitzondering om van bcg vanaf te kunnen zijn is dat ze op je nieuw adress geen B-TV kunnen aanbieden , maar die kans word steeds maar kleiner en kleiner ....
The eternal and true pessimist :D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Ik zou zeggen neem het mee (moet je dus), en kijk binnen 6 maanden nog eens wat er op de markt is.

Kans is dan dat VDSL2 ook beschikbaar is.
whacker
Member
Member
Provider

Ik zou er eigenlijk vanaf willen om een no limit abonnement te hebben maar soit.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer
Provider

whacker schreef:Als ik verhuis en mijn huidig contract loopt nog bij Belgacom (nog minimum 6 maand), is het dan contractbreuk als ik bij een andere provider ga in mijn nieuw huis?
Ik vind het antwoord hier niet direct op het forum. Ik heb Internet Plus en B-TV.
Dan is dat inderdaad contractbreuk, dien je nog de resterende 6 maanden te betalen zonder dat je internet-Tv hebt.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Special_K
Premium Member
Premium Member
Provider

Patje schreef: Dan is dat inderdaad contractbreuk, dien je nog de resterende 6 maanden te betalen zonder dat je internet-Tv hebt.
Tenzij BGC TV niet beschikbaar moest zijn op je nieuwe adres.
Afbeelding
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:
Provider

Special_K schreef:
Patje schreef: Dan is dat inderdaad contractbreuk, dien je nog de resterende 6 maanden te betalen zonder dat je internet-Tv hebt.
Tenzij BGC TV niet beschikbaar moest zijn op je nieuwe adres.
Is alreeds vernoemd ...
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”