Limietloos internet en telefonie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
leoke
Starter
Starter

Daar ik niet meer tevreden ben over Dommel wegens het al 1 maand niet meer kunnen telefoneren ben ik dan ook vn plan om over te stappen naar een andere provider. (Zie Topic over Telefoonproblemen met Dommel en Siemens Gigaset)
Ik heb een Dommel homeconnect abonnement met limietloos internet en telefonie.
Mijn vraag is nu welke provider is bij jullie aan te bevelen met gelijkwaardige eigenschappen als Dommel Homeconnect.
Dus limietloos internet en telefonie voor een vaste prijs per maand.
Ik heb thuis wel 3 computer staan en een Lacie Ethernet voor opslag van bestanden.
Het zal waarschijnlijk gaan tussen Tele2, Scarlet on zijn er nog andere providers?

Dank
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik geloof dat bij Tele 2 bellen naar Telenet klanten altijd betalend is??? het internet is inderdaad zonder limiet.
Bij Scarlet kan men onbeperkt bellen (naar vaste,gewone nrs,in het binnenland) internet heeft een limiet van 100 gb. (hou wel rekening dat het een 6 MBPS word,want de meeste Scarlet klanten hebben dit,niet kijken naar de reklame dus)
Ik denk dat u bij Scarlet wel internet zonder limiet kan krijgen,maar dan moet u (veel) meer betalen.
Het valt natuurlijk te bezien hoeveel je belt met je vaste tel,en hoeveel internet volume je nodig hebt op een maand.
kaas2
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Sinds vandaag staat er op de site van scarlet onbeperkt internet voor 20€ per maand het eerste jaar daarna kost het 30€ per maand....Dat is wel zonder telefoon......
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

fluppie schreef:Ik geloof dat bij Tele 2 bellen naar Telenet klanten altijd betalend is???
Bij de AllIn, Freetime na 17h00 niet.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik heb de titel even aangepast, want schreeuwen zijn we tegen he ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Verplaats ook eens naar het "overstappen" forum ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”