Der is weer een nieuwe versie beschikbaar.
Maar echt veel nieuw is er niet, eerder weer een fout.
Bij Tabblad extra is ipv verhuizing er nu de tekst eof komen te staan....
Als ze hier nou 2,5 maand over hebben moeten knutselen.. dan vind ik het verdomd weinig.
nieuwe versie homelink 2.02
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Als je nu even zo vriendelijk wilt zijn om te delen op wat je je baseert dat enkel de naam van één tabblad is verandert... En kom niet af met "dat is het enige wat ik veranderd zie", dat wil namelijk niks zeggen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
idd als je naar
C:\Program Files (x86)\dommel.com\dommel.com homelink (voor vista 64x) dan gewoon update wizard uitvoeren zie je inderdaad versie 2.02
en zie op het eerste zicht geen grote veranderingen... enkel idd de EOF error (dat hij de string verwijzing niet vindt)
C:\Program Files (x86)\dommel.com\dommel.com homelink (voor vista 64x) dan gewoon update wizard uitvoeren zie je inderdaad versie 2.02
en zie op het eerste zicht geen grote veranderingen... enkel idd de EOF error (dat hij de string verwijzing niet vindt)
Klopt idd, maar niet spontaan, alleen geforceerd. Kon de OP toch erbij zetten ?
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
En zeggen dat we volgens hun persbericht eigenlijk al een maand met versie 3.0 zouden moeten werken.. *zucht*
wanneer gaat er eindelijk eens iets deftigs veranderen vraag ik me af. Het enige interressante aan homeconnect is momenteel nog dat het unlimited is.
wanneer gaat er eindelijk eens iets deftigs veranderen vraag ik me af. Het enige interressante aan homeconnect is momenteel nog dat het unlimited is.
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
en de prijs..
en bellen en gebeld worden werkt. enigste wat niet werkt is dat je ziet wie je aan het bellen is...
en het feit dat ze me 4 maanden hebben voorgelogen over het feit dat ik 24mbits zou krijgen.. (praktijk minder maakt weinig uit..)
en bellen en gebeld worden werkt. enigste wat niet werkt is dat je ziet wie je aan het bellen is...
en het feit dat ze me 4 maanden hebben voorgelogen over het feit dat ik 24mbits zou krijgen.. (praktijk minder maakt weinig uit..)
- testertje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Hier ook een update maar niet geforceerd.cumme schreef:Klopt idd, maar niet spontaan, alleen geforceerd. Kon de OP toch erbij zetten ?
Homeconnect software opgestart en automatische update binnengekregen.
Victory Not Vengeance
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Bij mij ook. In dat opzicht werkt de software (en automatische update) wel goed.testertje schreef:Hier ook een update maar niet geforceerd.cumme schreef:Klopt idd, maar niet spontaan, alleen geforceerd. Kon de OP toch erbij zetten ?
Ik heb er alvast geen problemen mee.
Waar ik zelf nog mee sukkel, is mijn dommicilieringsaanvraag. Ik heb al een paar keer de helpdesk hiervoor gecontacteerd. Die gingen me een email daarover sturen (maar die komt dus nooit toe). Nu heb ik deze maand zelfs mijn laatste Homeconnect proforma factuur niet meer via email in de bus gekregen
Gelukkig is er die HomeLink software nog. Ik heb daar mijn openstaande proforma factuur (+ gestructureerde mededeling) kunnen opvragen. Zodat ik Dommel nu terug op tijd kan betalen...
Ik vraag me wel af, wat hier de oorzaak van is ? Mijn mail adres zit op yahoo. Ofwel wordt die door Dommel (onbewust) geblocked. Ofwel loopt er iets mis op yahoo. Ik weet het niet. Dat is moeilijk om te achterhalen. En de helpdesk weet ook niet, hoe dit verder te onderzoeken. Hopelijk komt die aanvraag (deze keer via de post) nu wel toe.
Ik heb niets te klagen over de producten van Dommel. Al kampen ze wel nog altijd wat met een personeelstekort (vrees ik). Moest men de administratieve problemen sneller kunnen aanpakken (en oplossen) het zou een op en top provider zijn. Nu hollen ze altijd een beetje achter de feiten aan. Waardoor je als klant een zeker geduld moet hebben.
Wat ontbreekt er nog (in homeconnect) ?
- 20 Mpbs (dit is van Belgacom afhankelijk. en de snelheid waarmee Dommel daarop instapt. ik gok juli 2009)
- Telefoonfacturen (zit er aan te komen, nog voor eind 2008 ? of begin 2009)
- Bug Dommel HomeConnect klanten die elkaar niet kunnen belllen (ik weet niet waar de fout precies ligt) Is het iets in de hardware ? firmware ? software ? centrale ? etc.. (geen idee dus)
Geen enkel van deze zaken is voor mij prioritair. Met een lichte uitzondering misschien voor het laatste.
Als mijn vader ook HomeConnect heeft, zou het wel leuk zijn, als ik hem daarmee kan bellen. Zoniet, gebruiken we voorlopig daarvoor wel de GSM (en houden het op korte gesprekjes). Ja, pa. Nee, pa. Ok, pa, Tot later pa. Zoiets
P.S. Weet er iemand welke wijzigingen (verbeteringen) we in HomeLink 3.0 mogen verwachten ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Hoera Hoera. Ik heb gisteren uiteindelijk de dommicilieringsaanvraag (via de post, want via email lukte niet) van Dommel ontvangenGent32m schreef:Waar ik zelf nog mee sukkel, is mijn dommicilieringsaanvraag. Ik heb al een paar keer de helpdesk hiervoor gecontacteerd. Die gingen me een email daarover sturen (maar die komt dus nooit toe). Nu heb ik deze maand zelfs mijn laatste Homeconnect proforma factuur niet meer via email in de bus gekregen
Gelukkig is er die HomeLink software nog. Ik heb daar mijn openstaande proforma factuur (+ gestructureerde mededeling) kunnen opvragen. Zodat ik Dommel nu terug op tijd kan betalen...
Ik vraag me wel af, wat hier de oorzaak van is ? Mijn mail adres zit op yahoo. Ofwel wordt die door Dommel (onbewust) geblocked. Ofwel loopt er iets mis op yahoo. Ik weet het niet. Dat is moeilijk om te achterhalen. En de helpdesk weet ook niet, hoe dit verder te onderzoeken. Hopelijk komt die aanvraag (deze keer via de post) nu wel toe.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Raar dat na mijn melding iedereen de update automatisch heeft binnengekregen hè Zouden ze hier toch alles lezen ?testertje schreef:Hier ook een update maar niet geforceerd.cumme schreef:Klopt idd, maar niet spontaan, alleen geforceerd. Kon de OP toch erbij zetten ?
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
er is weer een update beschikbaar versie 2.03 ..
Volgens de helpdesk zou het de befaamde update zijn waar alles in was opgelost..
Nou zover ik kan zien is er weer niks veranderd, waarschijnlijk alleen achter de schermen.
Maar volgens de helpdesk zou het bij deze update weer mogelijk zijn je domeinnaam te kunnen registreren(als je het de vorige keer niet afgemaakt had).
tweede lijn werkt ook nog steeds niet.. blijft al vanaf november in aanvraag staan.
tis maar weer afwachten op de volgende update .......denk!!!
Volgens de helpdesk zou het de befaamde update zijn waar alles in was opgelost..
Nou zover ik kan zien is er weer niks veranderd, waarschijnlijk alleen achter de schermen.
Maar volgens de helpdesk zou het bij deze update weer mogelijk zijn je domeinnaam te kunnen registreren(als je het de vorige keer niet afgemaakt had).
tweede lijn werkt ook nog steeds niet.. blijft al vanaf november in aanvraag staan.
tis maar weer afwachten op de volgende update .......denk!!!
- klooooon
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
Paralles of Wine gebruiken als je op mac/linux zitrpr schreef:Homelink was de domste zet van dommel.
Wat met linux en mac gebruikers...
Vond het juist een pluspunt de crm.
ik moet het zo ook doen spijtig genoeg !
Denkt dommel dat ze hun klanten kunnen bezighouden door op regelmatige basis updates los te laten?
Ik vraag mij af wanneer dommel gaat inzien dat ze met een opener structuur meer gaan kunnen bereiken.
Als ze nu nog maar iets meer nieuws zouden uitbrengen over updates, problemen en wanneer deze gaan opgelost geraken zou hun call center al worden ontlast.
Heb de laatste update ook ontvangen en we hebben er weer het raden naar wat deze brengt ...
Ik vraag mij af wanneer dommel gaat inzien dat ze met een opener structuur meer gaan kunnen bereiken.
Als ze nu nog maar iets meer nieuws zouden uitbrengen over updates, problemen en wanneer deze gaan opgelost geraken zou hun call center al worden ontlast.
Heb de laatste update ook ontvangen en we hebben er weer het raden naar wat deze brengt ...
hallo,
ik krijg de update2.05 niet automatisch geïnstalleerd. Dit komt waarschijnlijk omdat ik in mijn program files geen updatewizard.exe staan heb. Weet er iemand hoe ik daaraan kom?
als ik via www.dommel.com/setup.zip probeer, dan krijg ik steeds homelink 2.03 geïnstalleerd en in het mapje komt die updatewizard niet.
Is er iemand die weet hoe ik aan 2.05 kan geraken? Dit is voor mij essentieel om de homelink software te doorlopen zodat mijn VOIP eindelijk eens werkt. (Ben ondertussen al anderhalve maand bij dommel, nog steeds geen VOIP)
ik krijg de update2.05 niet automatisch geïnstalleerd. Dit komt waarschijnlijk omdat ik in mijn program files geen updatewizard.exe staan heb. Weet er iemand hoe ik daaraan kom?
als ik via www.dommel.com/setup.zip probeer, dan krijg ik steeds homelink 2.03 geïnstalleerd en in het mapje komt die updatewizard niet.
Is er iemand die weet hoe ik aan 2.05 kan geraken? Dit is voor mij essentieel om de homelink software te doorlopen zodat mijn VOIP eindelijk eens werkt. (Ben ondertussen al anderhalve maand bij dommel, nog steeds geen VOIP)
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
2 jaar geregistreerd, 12 berichten verder en dit is het beste wat je kon verzinnen? Ik heb medelijden...Denkt dommel dat ze hun klanten kunnen bezighouden door op regelmatige basis updates los te laten?
zo juist hoorde ik men modem een click geluid maken en de lichtjes voor telefonie rood gaan zou er een update gedaan zijn??
heb ondertussen ook de nieuwe homelink 2.O5 binnen genomen, zie hier ook niet direct veranderingen in...
weergave beller zou mooi zijn (nu met xlite niet altijd zo evident)
Grtz
Krizzie
heb ondertussen ook de nieuwe homelink 2.O5 binnen genomen, zie hier ook niet direct veranderingen in...
weergave beller zou mooi zijn (nu met xlite niet altijd zo evident)
Grtz
Krizzie
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Iedereen weet dat post counts niet gelijk staat met de kwaliteit van posts he.Goendi schreef:2 jaar geregistreerd, 12 berichten verder en dit is het beste wat je kon verzinnen? Ik heb medelijden...Denkt dommel dat ze hun klanten kunnen bezighouden door op regelmatige basis updates los te laten?
Hij heeft een punt trouwens, veel veranderingen zie ik niet in HomeLink.